Maskinfører Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #2541 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Ciaran og Ciara skrev (På 16.12.2024 den 23.37): ❤️❤️ Endret 18. desember 2024 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2024 #2542 Del Skrevet 18. desember 2024 Maskinfører skrev (4 timer siden): ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. desember 2024 Forfatter #2543 Del Skrevet 19. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #2544 Del Skrevet 11. februar Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. februar #2545 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #2546 Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #2547 Del Skrevet 11. februar Huff, det var trist å høre. Jeg tenker på deg...og Tuss i kveld. Vet hvordan det er å miste en skikkelig god venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. februar #2548 Del Skrevet 11. februar Så forferdelig trist, @Maskinfører 💔 Kondolerer så mye ♥️ Miste dyr er det vondeste som fins. Hvil i fred, nydelige Tuss 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #2549 Del Skrevet 11. februar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Så forferdelig trist, @Maskinfører 💔 Kondolerer så mye ♥️ Miste dyr er det vondeste som fins. Hvil i fred, nydelige Tuss Ja var veldig tist 😭 💔 tusen takk ❤️ ja det er vondt må nesten si det selv Hvil i fred nydelige Tuss 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. februar #2550 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja var veldig tist 😭 💔 tusen takk ❤️ ja det er vondt må nesten si det selv Hvil i fred nydelige Tuss 🌹 Huff, ja har du en pus til som kan trøste deg litt eller var han den eneste du hadde nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #2551 Del Skrevet 11. februar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Huff, ja har du en pus til som kan trøste deg litt eller var han den eneste du hadde nå? Nei har ikke noe mere puser nå får kanskje til sommeren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. februar #2552 Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Nei har ikke noe mere puser nå får kanskje til sommeren Trist Ta vare på de gode minnene ♥️ og han lever for alltid i hjertet ditt. Håper du får en ny til sommeren når du er klar for det. Heldig pus som får bo hos deg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter #2553 Del Skrevet 11. februar jukkapalme skrev (3 minutter siden): Trist Ta vare på de gode minnene ♥️ og han lever for alltid i hjertet ditt. Håper du får en ny til sommeren når du er klar for det. Heldig pus som får bo hos deg Ja jeg skal det ja det håper jeg også ❤️ ja de er veldig heldige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar Forfatter #2554 Del Skrevet 12. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar Forfatter #2555 Del Skrevet 12. februar Husker Pappa gikk og deretter så skulle han sette seg i sofan så kom Tuss også tuppa han til Tuss i baken 😻😻😻 Tuss kom i det han skulle sette seg ned 😻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter #2556 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (På 11.2.2025 den 22.01): Huff, det var trist å høre. Jeg tenker på deg...og Tuss i kveld. Vet hvordan det er å miste en skikkelig god venn. Ja det er veldig trist 😭❤️💔 fine Tussegutt ja han var en god venn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #2557 Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er veldig trist 😭❤️💔 fine Tussegutt ja han var en god venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter #2558 Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. februar #2559 Del Skrevet 13. februar Har du fått fine Tuss som profilbilde nå, så koselig og fint ♥️ ble han gammel? Min eldste fyller snart 17 år. Håper jeg får ha henne i mange år til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter #2560 Del Skrevet 13. februar (endret) jukkapalme skrev (3 timer siden): Har du fått fine Tuss som profilbilde nå, så koselig og fint ♥️ ble han gammel? Min eldste fyller snart 17 år. Håper jeg får ha henne i mange år til. Ja har fått fine nydelige Tuss som profilbilde tipper han ble 10 år 😻 17 år gammel ja mulig du har henne i mange år om du steller godt med den 😻❤️ Endret 13. februar av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå