Kassettspiller Skrevet 20. august #2481 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei kjører diesel 😋 Miljøsvin ifølge mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2482 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Miljøsvin ifølge mange Ja gjør det 😋 Blir så trøtt i det regnværet atte 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2483 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja gjør det 😋 Husker jeg satt i en Tesla en gang. Kom nesten ikke ut takket være forvirrende design på håndtaket. Maskinfører skrev (4 minutter siden): Blir så trøtt i det regnværet atte 😋 Skal gå tur ute i regnet i dag. Færre folk😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2484 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Husker jeg satt i en Tesla en gang. Kom nesten ikke ut takket være forvirrende design på håndtaket. Hehe artig 😋 aldri settet i en sånn 😋 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Skal gå tur ute i regnet i dag. Færre folk😎 Du skal det ja 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2485 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Du skal det ja 😎 Regn er best, så lenge det ikke er pøsregn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #2486 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 timer siden): Cappuccinokake 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2487 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (4 timer siden): Regn er best, så lenge det ikke er pøsregn Setter mobilen litt til Lading 😋☔ nei fysj 😋☹️ Ja det var rart var en tur på kirkegården i stad og midt oppi gravhaugen lå det ett kistekors like fint som den gangen det ble laget 😬 kisterester lå det også oppi der på min tid pleide vi og få dette ned i bunnen av grava 😬 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2488 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det var rart var en tur på kirkegården i stad og midt oppi gravhaugen lå det ett kistekors like fint som den gangen det ble laget 😬 kisterester lå det også oppi der på min tid pleide vi og få dette ned i bunnen av grava 😬 Mye å finne i den jorda tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2489 Del Skrevet 20. august @Maskinfører er du ferdig med å lage cappuccinokake til oss? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #2490 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): @Maskinfører er du ferdig med å lage cappuccinokake til oss? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. november #2491 Del Skrevet 20. november Ble det noe kake da @Maskinfører? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2492 Del Skrevet 20. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ble det noe kake da @Maskinfører? Åjada 😀🎂🎂🍰🍰K.A.K.e.r 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. november #2493 Del Skrevet 20. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åjada 😀🎂🎂🍰🍰K.A.K.e.r Takk, det tok sin tid. Men bedre sent enn aldri😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2494 Del Skrevet 20. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Takk, det tok sin tid. Men bedre sent enn aldri😆 Ja det er det 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. november #2495 Del Skrevet 20. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 😀 Ja, så får du passe på å ikke kjøre av veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2496 Del Skrevet 20. november Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja, så får du passe på å ikke kjøre av veien. Ja sånn som i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2497 Del Skrevet 20. november Må nesten stikke innom Clas Ohlson på Kilen også en dag 😀 slipper nå både Horten og Farmandstredet Musti har de også 😀 Kilen Handelspark 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2498 Del Skrevet 20. november Det var a no drit @Kassettspiller at Tuss hadde lagt seg på pleddet mitt da ? ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. november #2499 Del Skrevet 20. november Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det var a no drit @Kassettspiller at Tuss hadde lagt seg på pleddet mitt da ? ☹️☹️😻😻 Tuss stjeler snart huset også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november Forfatter #2500 Del Skrevet 20. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tuss stjeler snart huset også. Ja han gjør det 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå