KnekkeBørre Skrevet 20. august #2461 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 🥰 Hei @Kassettspiller! Jeg hadde en liten space-out på jobb i dag, hvor jeg tenkte på alt mulig rart bortsett fra jobb. Og da tenkte jeg litt på dette navnet ditt. Du nevnte jo selv at du var for ung til å ha noen særlig tilknytning til kassettspillere, så da lurte jeg litt på ; Er "Kassettspiller " et sånn ordspill som dere ungdommer leker med? "Kassett-playah"? Som at du er en "Spiller"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2462 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 time siden): Ja det er min favoritt 😃 Men det er mye arbeid å lage den. Vi lar @Maskinfører lage den til oss!😋 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Hei @Kassettspiller! Jeg hadde en liten space-out på jobb i dag, hvor jeg tenkte på alt mulig rart bortsett fra jobb. Og da tenkte jeg litt på dette navnet ditt. Du nevnte jo selv at du var for ung til å ha noen særlig tilknytning til kassettspillere, så da lurte jeg litt på ; Er "Kassettspiller " et sånn ordspill som dere ungdommer leker med? "Kassett-playah"? Som at du er en "Spiller"? Nei, tror ikke det. Men drømmer av og til om kassetter.🤔Mulig det har noe å si...😴😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2463 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Vi lar @Maskinfører lage den til oss!😋 Bra plan 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #2464 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Nei, tror ikke det. Men drømmer av og til om kassetter.🤔Mulig det har noe å si...😴😉 Tok jeg feil? (Umulig) Drømmer om kassetter? Er det fordi de vanligvis bare varer i 60, 90 og 120 minutter? (Kassett-joke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2465 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Tok jeg feil? (Umulig) Drømmer om kassetter? Er det fordi de vanligvis bare varer i 60, 90 og 120 minutter? (Kassett-joke) Ja, pleier å drømme om at dem blir ødelagt og må fikse en slags «tråd»😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2466 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (1 time siden): Hei @Kassettspiller! Jeg hadde en liten space-out på jobb i dag, hvor jeg tenkte på alt mulig rart bortsett fra jobb. Og da tenkte jeg litt på dette navnet ditt. Du nevnte jo selv at du var for ung til å ha noen særlig tilknytning til kassettspillere, så da lurte jeg litt på ; Er "Kassettspiller " et sånn ordspill som dere ungdommer leker med? "Kassett-playah"? Som at du er en "Spiller"? Kassettspiller skrev (1 time siden): Nei, tror ikke det. Men drømmer av og til om kassetter.🤔Mulig det har noe å si...😴😉 Noe jeg la merke til da jeg spurte @Kassettspillerhvor gammel hun er var at hun faktisk svarte 21. Hadde jeg spurt ungdommen her ville de sagt at de var null treer. Virker som om det har blitt en greie.. 🤔 Kassettspiller skrev (1 time siden): Ja, pleier å drømme om at dem blir ødelagt og må fikse en slags «tråd»😩 Mener du båndet? At du må snurre det på plass ved hjelp av en blyant? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2467 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 time siden): Bra plan 😁 @Maskinfører ga meg denne kaken nå. Skal kose meg😎 Pal Fungi skrev (1 time siden): Noe jeg la merke til da jeg spurte @Kassettspillerhvor gammel hun er var at hun faktisk svarte 21. Hadde jeg spurt ungdommen her ville de sagt at de var null treer. Virker som om det har blitt en greie.. 🤔 Ja, svarte ofte 03er helt til jeg ikke likte at yngre folk svarte årstall istedenfor. Vanskeligere å regne ut alder da😭 Pal Fungi skrev (1 time siden): Mener du båndet? At du må snurre det på plass ved hjelp av en blyant? 😜 Ja!😭😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2468 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Ja, svarte ofte 03er helt til jeg ikke likte at yngre folk svarte årstall istedenfor. Vanskeligere å regne ut alder da😭 Sant. Kassettspiller skrev (1 time siden): @Maskinfører ga meg denne kaken nå. Skal kose meg😎 Så heldig du er da 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2469 Del Skrevet 20. august Min kake Pal Fungi skrev (1 time siden): Så heldig du er da 😃 Tror han er konditor og ikke maskinfører jeg😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #2470 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Noe jeg la merke til da jeg spurte @Kassettspillerhvor gammel hun er var at hun faktisk svarte 21. Hadde jeg spurt ungdommen her ville de sagt at de var null treer. Virker som om det har blitt en greie.. 🤔 Hey, der sier du noe 🤔 Du har rett! Alle disse unge født etter 2000 bedriver forvirrende nulling + år når de bes oppgi alder. At Kasettspiller ikke gjør det er jo et avvik. Enten er hun en "gammel sjel", eller så har hun "Old school" intelligens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2471 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Hey, der sier du noe 🤔 Du har rett! Alle disse unge født etter 2000 bedriver forvirrende nulling + år når de bes oppgi alder. At Kasettspiller ikke gjør det er jo et avvik. Enten er hun en "gammel sjel", eller så har hun "Old school" intelligens. Var det en eller annen influenser som begynte med det mon tro? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2472 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Hey, der sier du noe 🤔 Du har rett! Alle disse unge født etter 2000 bedriver forvirrende nulling + år når de bes oppgi alder. At Kasettspiller ikke gjør det er jo et avvik. Enten er hun en "gammel sjel", eller så har hun "Old school" intelligens. Føler meg gammel når jeg leser dette.🤭 Men har en mor er 65 år, så kanskje det har noe å si.😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. august #2473 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Var det en eller annen influenser som begynte med det mon tro? 🤔 Aner ikke. Har ikke hatt influensa på årevis. Hyggelig å dialogisere me'rei forresten, @Pal Fungi 🫡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2474 Del Skrevet 20. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Aner ikke. Har ikke hatt influensa på årevis. Hyggelig å dialogisere me'rei forresten, @Pal Fungi 🫡 I like så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2475 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Vi lar @Maskinfører lage den til oss!😋 Ja lager den jeg 😋 Kassettspiller skrev (1 time siden): @Maskinfører ga meg denne kaken nå. Skal kose meg😎 Ja jeg er flink bare kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2476 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg er flink bare kos deg Tok du rosene fra naboens hage? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2477 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ja lager den jeg 😋 Da trenger du cappuccinomousse, marsipan og mørk sjokolade blant annet 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2478 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (33 minutter siden): Da trenger du cappuccinomousse, marsipan og mørk sjokolade blant annet 😃 Ja vi får til det 😀 Huttetu som det regner ☹️🌨️🌨️🌨️🌧️🌧️🌧️☔☔☔ Kassettspiller skrev (53 minutter siden): Tok du rosene fra naboens hage? Ja 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2479 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😋 Tok du Teslaen når du først var i gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2480 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tok du Teslaen når du først var i gang? Nei kjører diesel 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå