Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2341 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Det var begravelse samme dagen ja, stemmer det. Var det 29 Desember 2023 og 29 Desember 1969 jeg fikk velge 2 datoer en i januar og en i desember valgte dagen til Oldefar pappa var til sjøs da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2342 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Uff, men skjegg er viktig! Ja det er det 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2343 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det 😀 Enig! Eller ikke at jeg vil ha det da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2344 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Enig! Eller ikke at jeg vil ha det da Nei ser den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2345 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ser den Har du skjegg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2346 Del Skrevet 20. august (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har du skjegg? Hadde men ble lei 😀 Fru Maskinfører syns det stakk ☹️ Endret 20. august av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2347 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hadde men ble lei 😀 Fru Maskinfører syns det stakk ☹️ Så det blir ikke sånn her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2348 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Har du skjegg? Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hadde men ble lei 😀 Fru Maskinfører syns det stakk ☹️ Bonussønnen min synes han ikke får skjegg fort nok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2349 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Bonussønnen min synes han ikke får skjegg fort nok Hvor gammel er han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2350 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så det blir ikke sånn her? Nei ☹️ men hun ville vært gæren nok til å pynte det 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2351 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ☹️ men hun ville vært gæren nok til å pynte det 😀 Ja, skjegg er elsk😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2352 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Bonussønnen min synes han ikke får skjegg fort nok Bare og barbere så vokser det ut 😀 barberte meg i går kveld nå er det på vei ut igjen 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2353 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han? Mellom 15-25 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2354 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han? 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2355 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare og barbere så vokser det ut 😀 barberte meg i går kveld nå er det på vei ut igjen 😀 Det er jo det som stikker mest. Bedre å ha litt lengre skjegg da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2356 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): 17 Å ja. Det kan nok ta litt tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2357 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er jo det som stikker mest. Bedre å ha litt lengre skjegg da. Ja det stikker 😀 ja men det klør ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #2358 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Så det blir ikke sånn her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2359 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): 17 Hadde jeg rett da jo 😀 sa jo mellom 17-25 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2360 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det stikker 😀 ja men det klør ☹️ Klør det? Men har ikke jeg skjegg så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå