Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2261 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg har Ringdalpølser i kjøleskapet 😃 De er sikkert gode 😋😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2262 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Biff med fløtepotet, brokkoli og peppersaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2263 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Hvordan da? Jeg føler nesten aldri sult, så synes det er litt interessant med det. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2264 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Biff med fløtepotet, brokkoli og peppersaus Fin søndagsmiddag det, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2265 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg føler nesten aldri sult, så synes det er litt interessant med det. 😊 I blant skulle jeg ønske at jeg også var sånn.. Jeg har stor appetitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2266 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): De er sikkert gode 😋😀 Beste pølsene det 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2267 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): I blant skulle jeg ønske at jeg også var sånn.. Jeg har stor appetitt. Jeg har for lite 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2268 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Beste pølsene det 😃 Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2269 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg har for lite Har du noe favorittmat da? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2270 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Har du noe favorittmat da? Nei😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2271 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Nei😅 Jeg liker å tro at jeg er flink til å lage mat 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2272 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg liker å tro at jeg er flink til å lage mat 🙈 Det er du nok også.😅 Men jeg har ikke den samme gleden av mat dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2273 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det er du nok også.😅 Men jeg har ikke den samme gleden av mat dessverre. Det var snakk om saus til fisk i en annen tråd tidligere i dag. Jeg lagde et kremet saus/stuing med fiskekraft, fløte og bladbete blant annet som ble veldig god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2274 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Det var snakk om saus til fisk i en annen tråd tidligere i dag. Jeg lagde et kremet saus/stuing med fiskekraft, fløte og bladbete blant annet som ble veldig god Å lage mat er en form for kunst. Det liker jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2275 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Å lage mat er en form for kunst. Det liker jeg! Jeg liker å eksperimentere med smaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2276 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Jeg liker å eksperimentere med smaker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2277 Del Skrevet 20. august @Pal Fungi Mjaaaaaauuuuudolf 😻😻😻😻🐈🐈🐈🐈⬛🐈⬛🐈⬛😼😼😸😸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2278 Del Skrevet 20. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2279 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Pal Fungi Mjaaaaaauuuuudolf 😻😻😻😻🐈🐈🐈🐈⬛🐈⬛🐈⬛😼😼😸😸 Mjaudolf sover han nå 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2280 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fullt så vågal er jeg ikke da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå