Kassettspiller Skrevet 20. august #2201 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Kanskje @Maskinfører vil kjøpe det fine huset til meg Han har på seg spanderbuksene. Ja, men nå han ei dame. Men isåfall si ifra @Maskinfører! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2202 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det skulle jeg gjerne gjort @Pal Fungi 😀 Har du 12 millioner til overs? 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2203 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Veldig søtt!💕 Ja 💕 hu ble helt vill når hu så firmalogoen og jeg presenterte meg med samme etternavn 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2204 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men nå han ei dame. Men isåfall si ifra @Maskinfører! Jeg er som en masete storesøster jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2205 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Har du 12 millioner til overs? 😃 Har i alle fall 2 😀 men onkel har 100 000 000 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2206 Del Skrevet 20. august (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det skulle jeg gjerne gjort @Pal Fungi 😀 Kan du gi epler til meg når du først er i spanderehumør? Endret 20. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2207 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 💕 hu ble helt vill når hu så firmalogoen og jeg presenterte meg med samme etternavn 😀 Imponert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2208 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Har i alle fall 2 😀 men onkel har 100 000 000 😀 Kan onkelen din kjøpe fint hus til meg? 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2209 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Har i alle fall 2 😀 men onkel har 100 000 000 😀 Du klarte deg bra uten skole du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2210 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men nå han ei dame. Men isåfall si ifra @Maskinfører! Ja 😋 fru Maskinfører blir itt bli ☹️ da slår hu meg i bakhue me økseskaftet og ingen slikking eller kløing bak øre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2211 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Du klarte deg bra uten skole du! Ja 😀 har spart 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2212 Del Skrevet 20. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Kan onkelen din kjøpe fint hus til meg? 😃 Mulig men tørr ikke å spørre ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2213 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Imponert? Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2214 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😋 fru Maskinfører blir itt bli ☹️ da slår hu meg i bakhue me økseskaftet og ingen slikking eller kløing bak øre Ja, nå bestemmer hun også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2215 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Kan du gi epler til meg når du først er i spanderehumør? Ja kan komme med ett lastebillass 😀😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2216 Del Skrevet 20. august (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, nå bestemmer hun også! Ja ☹️ da ere slutt på de goe tider ☹️ strie og havrelefse Endret 20. august av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2217 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😀 Er onkelen sjef der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. august #2218 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Mulig men tørr ikke å spørre ☹️ Fine drømmehuset mitt ☺️ https://www.norskehus.no/hus/soria-moria 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 20. august #2219 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja kan komme med ett lastebillass 😀😋 Har ikke plass. Bor i hybel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. august Forfatter #2220 Del Skrevet 20. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Har ikke plass. Bor i hybel. Ikke det nei ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå