Kassettspiller Skrevet 19. august #2041 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg er fornøyd med min isblå KitchenAid Er ikke den også ganske dyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2042 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja men det var ikke kaffemaskin til 16 000,- ? 😉 Nei, skrev kjøkkenmaskin. Men jeg kan finne en kaffemaskin til 10 000 kr siden du skal spolere dama di så. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2043 Del Skrevet 19. august (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja men det var ikke kaffemaskin til 16 000,- ? 😉 Endret 19. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2044 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, skrev kjøkkenmaskin. Men jeg kan finne en kaffemaskin til 10 000 kr siden du skal spolere dama di så. Åja kjøkkenmaskin ja 😋 10 000,- er akseptabelt også vil jo få henne til å trives så 😋 kansje hu slikker meg litt bak øre før jeg sovner ? Beste jeg vet det 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2045 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja nei den var itt no 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #2046 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2047 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åja kjøkkenmaskin ja 😋 10 000,- er akseptabelt også vil jo få henne til å trives så 😋 kansje hu slikker meg litt bak øre før jeg sovner ? Beste jeg vet det 😋 Hvordan oppdaget du at du likte det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2048 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Er ikke den også ganske dyr? Jeg betalte vel 4 -5000 for den, hatt den i mange år nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2049 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvordan oppdaget du at du likte det? Har a hatt Pusekatter 😋😻😻😼😼😸😸😼😼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2050 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Jeg betalte vel 4 -5000 for den, hatt den i mange år nå. De er veldig gode så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2051 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg betalte vel 4 -5000 for den, hatt den i mange år nå. Den var jo fin da 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2052 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja nei den var itt no 😉 Synes du at den var stygg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2053 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Synes du at den var stygg? Hva syns du ? 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2054 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Har a hatt Pusekatter 😋😻😻😼😼😸😸😼😼 Hva har dama sagt til det da? Altså at hun skal slikke deg bak øret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2055 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hva syns du ? 😋 At den ikke er fin. Jeg vil ha Rosa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2056 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): De er veldig gode så. Maskinfører skrev (2 minutter siden): Den var jo fin da 😀 Ja, jeg er fornøyd med den ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2057 Del Skrevet 19. august @Maskinfører Jeg vil ha sånn https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner/kitchenaid-artisan-kjokkenmaskin-med-bolleloft-5ksm70shxedr-66l-dried-rose/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2058 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): At den ikke er fin. Jeg vil ha Rosa Hehe enig i første 😀 defintivt ikke rosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2059 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe enig i første 😀 defintivt ikke rosa Rosa er jo fineste🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2060 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): @Maskinfører Jeg vil ha sånn https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner/kitchenaid-artisan-kjokkenmaskin-med-bolleloft-5ksm70shxedr-66l-dried-rose/ Du vil ha det ja hver sin smak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå