Pal Fungi Skrevet 19. august #2021 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Finnes en kjøkkenmaskin til 16 000 kr på Kitchn🤯 Min teori er at man betaler for et kult design, og ikke nødvendigvis for den beste funksjonsevnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2022 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): En fra Smeg? Nei 😀 https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kaffe-og-te/kaffe-og-espressomaskiner/automatisk-kaffemaskin/philips-ep544790-kaffemaskin/p-1111307/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2023 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (6 minutter siden): 7000? Hjelpes..😯 Ja 😀 godt hun får en mann som tjener godt 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2024 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Finnes en kjøkkenmaskin til 16 000 kr på Kitchn🤯 Ja kanskje det blir det i stedet 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2025 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Min teori er at man betaler for et kult design, og ikke nødvendigvis for den beste funksjonsevnen. Ja, den har et veldig spesielt design og Dolce & Gabbana sammerbeidet med Smeg . 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2026 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei 😀 https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kaffe-og-te/kaffe-og-espressomaskiner/automatisk-kaffemaskin/philips-ep544790-kaffemaskin/p-1111307/ Hun er ei dame med god smak. Heldige deg💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2027 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja kanskje det blir det i stedet 😀 Likte du designet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2028 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hun er ei dame med god smak. Heldige deg💕 Ja hun er det 😀 både i bilveien også 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2029 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Likte du designet? Har ikke sett den ☹️😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2030 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, den har et veldig spesielt design og Dolce & Gabbana sammerbeidet med Smeg . 😅 Hehe hun får bruke den mamma etterlot seg 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2031 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, den har et veldig spesielt design og Dolce & Gabbana sammerbeidet med Smeg . 😅 Nei huff, den hadde jeg ikke villet ha 😯 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2032 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Har ikke sett den ☹️😋 La ut bilde av den over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2033 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja hun er det 😀 både i bilveien også 💕 Hva jobber hun som? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2034 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Nei huff, den hadde jeg ikke villet ha 😯 Nei, ikke akkurat min smak heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2035 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva jobber hun som? Jobbet på Bensinstasjon 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2036 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jobbet på Bensinstasjon 😀 Traff du henne der da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2037 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): La ut bilde av den over. Ja men det var ikke kaffemaskin til 16 000,- ? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2038 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Nei, ikke akkurat min smak heller. Jeg er fornøyd med min isblå KitchenAid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2039 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Traff du henne der da? Ja men hun havnet ett annet sted men er på vei tilbake 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #2040 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Ja, den har et veldig spesielt design og Dolce & Gabbana sammerbeidet med Smeg . 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå