Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2001 Del Skrevet 19. august Kassettspiller skrev (1 time siden): ❤️ ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2002 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 timer siden): Denna vart snasen Atlas 1204 1986 Mod Kr 80 000,- 😀lurer på hva kommende fru Maskinfører ville sagt til det ? 😀 Sier du om denne @Pal Fungi ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2003 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Sier du om denne @Pal Fungi ? Tja..jeg er nok ikke rette personen å spørre siden jeg har null kompetanse på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2004 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (4 minutter siden): Tja..jeg er nok ikke rette personen å spørre siden jeg har null kompetanse på dette Hadde jeg kjøpt den så ville nok dyret lurt på hvor Cermedesen skulle stå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2005 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hadde jeg kjøpt den så ville nok dyret lurt på hvor Cermedesen skulle stå Til sammenligning da så drev jeg å vurderte om jeg skulle bestille et kaffeservise fra en nettside som skal nedlegges 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2006 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Til sammenligning da så drev jeg å vurderte om jeg skulle bestille et kaffeservise fra en nettside som skal nedlegges Kaffeservise fra nettside som skal nedlegges ja hvem nettside er dette da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2007 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Kaffeservise fra nettside som skal nedlegges ja hvem nettside er dette da ? Det er en tysk nettside som heter Weltbild. Det serviset jeg er ute etter heter Villa Medici og er veldig vanskelig å få tak i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2008 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Det er en tysk nettside som heter Weltbild. Det serviset jeg er ute etter heter Villa Medici og er veldig vanskelig å få tak i. Åh det er det ja er det dette ? https://www.xxxlutz.se/p/creatable-komplett-servis-villa-medici-30-delar-007768011901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2009 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åh det er det ja er det dette ? https://www.xxxlutz.se/p/creatable-komplett-servis-villa-medici-30-delar-007768011901 Ja Jeg mangler bare kaffeserviset i den serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2010 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Ja Jeg mangler bare kaffeserviset i den serien. Det har du her https://www.xxxlutz.se/p/creatable-kaffeservis-villa-medici-18-delar-007768125001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2011 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det har du her https://www.xxxlutz.se/p/creatable-kaffeservis-villa-medici-18-delar-007768125001 De sender ikke til Norge.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2012 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (6 minutter siden): De sender ikke til Norge.. For øyeblikket kan du kun bestille fra nettsiden med levering i Sverige, men ta gjerne kontakt med et av våre varehus. Leveringspartner DSV leveringspartner Leveringspartner DHL Send en E-Post og fortell om dine ønsker skal aldri si aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2013 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (11 minutter siden): For øyeblikket kan du kun bestille fra nettsiden med levering i Sverige, men ta gjerne kontakt med et av våre varehus. Leveringspartner DSV leveringspartner Leveringspartner DHL Send en E-Post og fortell om dine ønsker skal aldri si aldri Jeg har allerede bestilt fra Tyskland, så det går bra 😉 Der var det billigere også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2014 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg har allerede bestilt fra Tyskland, så det går bra 😉 Der var det billigere også. Ja men det var bra 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2015 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det var bra 😉 Synes du det var fint da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2016 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (4 minutter siden): Synes du det var fint da? Veldig fint vurderer ett når Fru Maskinfører er i hus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august Forfatter #2017 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Veldig fint vurderer ett når Fru Maskinfører er i hus Hun vil ha kaffemaskin til 7 000,- au 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2018 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hun vil ha kaffemaskin til 7 000,- au En fra Smeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. august #2019 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hun vil ha kaffemaskin til 7 000,- au 7000? Hjelpes..😯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 19. august #2020 Del Skrevet 19. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): 7000? Hjelpes..😯 Finnes en kjøkkenmaskin til 16 000 kr på Kitchn🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå