Kassettspiller Skrevet 16. august #1881 Del Skrevet 16. august (endret) Maskinfører skrev (10 minutter siden): Hehe jada kjører pent kjører pickup så de sklir når det regner 😁 oi kondolerer så masse dødsbudskap er ikke noe koselig ♥️💙 Hørt at noen av bilene kan være litt "stive" å kjøre. Godt at du kjører pent da.😁 Nei, det eneste positive med å ha opplevd dødfall er at det skal mer til for å høre noe verre.😅 Endret 16. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1882 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Hørt at noen av bilene kan være litt "stive" å kjøre. Godt at du kjører pent da.😁 Nei, det eneste positive med å ha opplevd dødfall er at det skal mer til for å høre noe verre.😅 Hehe nei god bil det Mitsubishi L200 2009 Mod Sølvreven ja det skal jo det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1883 Del Skrevet 16. august (endret) Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hehe nei god bil det Mitsubishi L200 2009 Mod Sølvreven ja det skal jo det 😅 Ser ut som en skikkelig arbeidsbil det Opplevelser og erfaringer vi får i livet påvirker i stor grad hvordan vi utvikler oss som personer. Jeg legger merke til dette både på forumet og i andre sammenhenger. For all del håper jeg ikke at forumet er representativt for samfunnet da. Endret 16. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1884 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Ser ut som en skikkelig arbeidsbil det Opplevelser og erfaringer vi får i livet påvirker i stor grad hvordan vi utvikler oss som personer. Jeg legger merke til dette både på forumet og i andre sammenhenger. For all del håper jeg ikke at forumet er representativt for samfunnet da. Ja det er det 😀 ja det gjør det vi utvikler oss positivt nei det håper ikke jeg heller 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1885 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja det er det 😀 ja det gjør det vi utvikler oss positivt nei det håper ikke jeg heller 😀 Nei, da er det isåfall verre enn jeg trodde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1886 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (4 timer siden): Nei, da er det isåfall verre enn jeg trodde. Ja det er det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1887 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det Er det så ille? Uff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1888 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Er det så ille? Uff Veit ikke jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1889 Del Skrevet 16. august (endret) Maskinfører skrev (På 16.8.2024 den 17.46): Veit ikke jeg Endret 18. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1890 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Så søte 🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1891 Del Skrevet 16. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1892 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Så søte 🤩 Skummelt når man prioriteter kaffepausen fremfor livet!😚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august Forfatter #1893 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Skummelt når man prioriteter kaffepausen fremfor livet!😚 Ja det er det 😚 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #1894 Del Skrevet 16. august Hjelper ikke å slukke brann når man er redd for vann. 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. august #1895 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (På 16.8.2024 den 2.31): Ja de var mindre komfortable før nei det var bare når pappa levde da skravlet vi i mobilen hele da,n ja i pausen hender det blir sosialt Er det refleksjonen din vi kan se der mon tro? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august Forfatter #1896 Del Skrevet 17. august Pal Fungi skrev (1 time siden): Er det refleksjonen din vi kan se der mon tro? 😉 Hei nei det er ikke meg det bildet det kommer fra Google det får ikke lov å legge ut bilder av maskinene innvendig vi også kostbart utstyr 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1897 Del Skrevet 18. august @Pal Fungi sover Mjaudolf og andre pusen nå eller? 😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august Forfatter #1898 Del Skrevet 18. august Heisann og hoppsann venner (en fremmed er jo en venn som du ikke kjenner😎)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1899 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (10 timer siden): @Pal Fungi sover Mjaudolf og andre pusen nå eller? 😻😻 Mjaudolf driver å steller seg, Aida og Figaro sover 😺 Hva med Tuss? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. august #1900 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (9 timer siden): Heisann og hoppsann venner (en fremmed er jo en venn som du ikke kjenner😎)! Hei og hopp soppelopp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå