Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ja lett og styre disse :) verre med traktorgraver av eldre årgang 4 spaker :D hehe hos oss jobber det bare koselige mennesker :) ja vi fikk mange koselige samtaler ja mødre og fedre er de beste ♥️💙

Godt å høre at det ikke er så vanskelig. :D

Synes alt innen maskineri høres vanskelig ut, men så jeg tenker mye på fysikken og tall angående dette.🙃 Det praksise gir jeg uansett opp på.

Jobb er viktig for mange pga. av det sosiale.😁 Bedre blir det ikke om man får noen fine kollegaer au.

Mødre og fedre er de beste.❤️

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Godt å høre at det ikke er så vanskelig. :D

Synes alt innen maskineri høres vanskelig ut, men så jeg tenker mye på fysikken og tall angående dette.🙃 Det praksise gir jeg uansett opp på.

Jobb er viktig for mange pga. av det sosiale.😁 Bedre blir det ikke om man får noen fine kollegaer au.

Mødre og fedre er de beste.❤️

Har kjørt Case 580E traktorgraver den er helt jævlig :( ja det blir mye tall og sånn da :) hehe om vinter,n hender det jeg brøyter med hjullaster har ratt men kjører den med små joysticker :) ja jobber for onkelen min så det er jeg veldig glad for ja de er det beste ♥️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Har kjørt Case 580E traktorgraver den er helt jævlig :( ja det blir mye tall og sånn da :) hehe om vinter,n hender det jeg brøyter med hjullaster har ratt men kjører den med små joysticker :) ja jobber for onkelen min så det er jeg veldig glad for ja de er det beste ♥️ 

Høres ikke lett ut nei.😦Men jeg hadde  klart å velte hele maskinen tror jeg.😵 Godt at andre med erfaring tar jobben istedenfor.:P

Skulle ønske det var så lett å få jobb i dag. Nå kreves det fagbrev eller å gå ut i lære nå.🥺

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke lett ut nei.😦Men jeg hadde  klart å velte hele maskinen tror jeg.😵 Godt at andre med erfaring tar jobben istedenfor.:P

Skulle ønske det var så lett å få jobb i dag. Nå kreves det fagbrev eller å gå ut i lære nå.🥺

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Nei gjør ikke det :) hehe ja fult mulig det også 😝 ja jeg har god erfaring ja det kan kreves men man kommer langt med maskinførerbevis også :D

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Nei gjør ikke det :) hehe ja fult mulig det også 😝 ja jeg har god erfaring ja det kan kreves men man kommer langt med maskinførerbevis også :D

Mange spennende yrker.😊

Må nesten skaffe meg det beviset for å kunne kjøre rundt med en dumper. Har alltid synes de ser så rare ut.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden):

Tvillingene er overalt for å kunne gi meg trøst. Så søtt🥺

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Mange spennende yrker.😊

Må nesten skaffe meg det beviset for å kunne kjøre rundt med en dumper. Har alltid synes de ser så rare ut.

Ja det er det :) ja det må du skaffe deg også helst førerkort klasse T for å kunne kjøre den på veien :) ja dumpere er rare de har maskinførerbevis på Hjullaster og gravemaskin så kjører alle maskinene så har flere 100 timer på hver klasse så skal vel få de på beviset snart også :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

ja det må du skaffe deg også helst førerkort klasse T for å kunne kjøre den på veien

Har en diagnose som gjør det vrient  å kunne ta klasse B, så jeg sliter nok med de andre klassene dessverre.😑

Dumpere er så rare, men liker designet.😆 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Har en diagnose som gjør det vrient  å kunne ta klasse B, så jeg sliter nok med de andre klassene dessverre.😑

Dumpere er så rare, men liker designet.😆 

Åja såpass ja :(  fikk klasse T når jeg tok BE Henger :) Ja det gjør jeg også 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

Tvillingene er overalt for å kunne gi meg trøst. Så søtt🥺

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja såpass ja :(  fikk klasse T når jeg tok BE Henger :) Ja det gjør jeg også 

Synd det, men man trenger ikke flere idioter i trafikken heller.😆 Det verste er at diagnosen ikke er synlig, slik at man får høre mye rart ved å ikke ta lappen.

Men synes mye kan være fint for det om.😊 Er nok litt mer interessert i fly da.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Synd det, men man trenger ikke flere idioter i trafikken heller.😆 Det verste er at diagnosen ikke er synlig, slik at man får høre mye rart ved å ikke ta lappen.

Men synes mye kan være fint for det om.😊 Er nok litt mer interessert i fly da.

Hehe du er vell ikke idiot vel ? :) alle er klønete i trafikken som fersking ja det er trist at man mobbes for sånt men du klarer den en gang :) hehe du får bli pilot :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 16.8.2024 den 3.38):

Hehe du er vell ikke idiot vel ? :) alle er klønete i trafikken som fersking ja det er trist at man mobbes for sånt men du klarer den en gang :) hehe du får bli pilot :) 

Tja, hvis man kan bli farlig for trafikken så er det idoti å sette seg bak rattet.:P

Jeg har fått streng beskjed fra helsepersonell om å ikke ta lappen.

Dessverre tror jeg diagnosen gjør meg ukvalifisert, eller at det nesten er umulig å oppfylle helsekravene til pilot.

Får bare nyte synet.🤩

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis man kan bli farlig for trafikken så er det idoti å sette seg bak rattet.:P

Jeg har fått streng beskjed fra helsepersonell om å ikke ta lappen.

Dessverre tror jeg diagnosen gjør meg ukvalifisert, eller at det nesten er umulig å oppfylle helsekravene til pilot.

Får bare nyte synet.🤩

Skjermbilde 2024-08-16 034135.png

Mulig det :P du har fått beskjed ja :(  ja det er strenge helsekrav der ja :( vakkert syn da 🤩

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Mulig det :P du har fått beskjed ja :(  ja det er strenge helsekrav der ja :( vakkert syn da 🤩

Er en del folk som ikke skulle ha lappen tenker jeg.😅

Trist beskjed å få, men det finnes verre ting å få beskjed om.

Flyet ble dessverre ødelagt i krigen i Ukraina. Men det var det største flyet i verden for en periode.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del folk som ikke skulle ha lappen tenker jeg.😅

Trist beskjed å få, men det finnes verre ting å få beskjed om.

Flyet ble dessverre ødelagt i krigen i Ukraina. Men det var det største flyet i verden for en periode.

Ja det er det ☹️ ja verre ting fins ja mange burde ikke hatt lappen ink meg 😉 ja så trist at flyet ble ødelagt ja var fint fly 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det ☹️ ja verre ting fins ja mange burde ikke hatt lappen ink meg 😉 ja så trist at flyet ble ødelagt ja var fint fly 😉

Nei, huff. Kjør forsiktig for deg og andres del.😁

Tyngste beskjeden jeg har fått var jo om pappas dødsfall. Var som å få noe fysisk tungt på brystet som aldri helt forsvant.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Nei, huff. Kjør forsiktig for deg og andres del.😁

Tyngste beskjeden jeg har fått var jo om pappas dødsfall. Var som å få noe fysisk tungt på brystet som aldri helt forsvant.

Hehe jada kjører pent kjører pickup så de sklir når det regner :) 😁 oi kondolerer så masse dødsbudskap er ikke noe koselig :( ♥️💙

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...