Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (1 minutt siden):

Dette med å låne bort penger til folk som ikke betaler tilbake var kanskje sånn du tapte de 40 000 kronene du tapte?

Min erfaring er at man ikke bør låne bort penger til "venner". De som kommer til deg når de er blakke er ikke vennene dine og de betaler ikke gjelden tilbake. 

Ja sånn tapte jeg dem og når jeg skulle kreve de tilbake så visste det seg at hun hadde vært gjennom keisersnitt og hun og gubben eide jo ikke nåla i veggen+ han hadde ei datter fra før som han hadde 100% og da kjenner du jo meg nei det gikk ikke jeg er for snill hun var vel egentlig ikke noe venn i det hele tatt kun når det var snakk om penger (hun kunne jo ikke bruke kredittkort) nei de betaler ikke tilbake det er sikkert og visst 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (3 minutter siden):

Ja 😊 Er Frida og Tuss i slekt? 

Nei Tuss kom i 2017 etter at de som eide han kom og hentet han etter 15 minutter var han tilbake igjen og etter en stund flyttet dem 😀 nei Frida var i slekt med Mor Fia grå Søster Susi 2006-2019 Lussi 2006-2022 Maja 2006-2023 😀 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (2 minutter siden):

Jeg er også enig med @Thildamor og @SVK. Du har ingen forpliktelser ovenfor disse damene, la dem klare seg sjøl. 

Ja de får klare seg sjøl 😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maskinfører said:

Ja sånn tapte jeg dem og når jeg skulle kreve de tilbake så visste det seg at hun hadde vært gjennom keisersnitt og hun og gubben eide jo ikke nåla i veggen+ han hadde ei datter fra før som han hadde 100% og da kjenner du jo meg nei det gikk ikke jeg er for snill hun var vel egentlig ikke noe venn i det hele tatt kun når det var snakk om penger (hun kunne jo ikke bruke kredittkort) nei de betaler ikke tilbake det er sikkert og visst 

Skjønner deg. Har brent meg selv på å låne bort penger. Min erfaring er at de som vil låne penger kan finne på alle mulige historier for å få sympati og alle mulige unnskyldninger for hvorfor de ikke kan betale tilbake.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (9 minutter siden):

Skjønner deg. Har brent meg selv på å låne bort penger. Min erfaring er at de som vil låne penger kan finne på alle mulige historier for å få sympati og alle mulige unnskyldninger for hvorfor de ikke kan betale tilbake.  

Ja jeg søkte opp når hun beklaget seg og det viste seg at det stemte og jeg hadde ikke hjertet til å kjøre inkassosak og namsmann og det som var de slet fælt så jeg så det fikk være så en får ta lærdom i stedet hu fikk jo kravbrevet midt i graviditeten som sikkert ikke gjorde det noe bedre 

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aida hilser til Frida 😸

IMG_20240213_181233.jpg

Så nydelig kattepus 😻🥰 Frida og Tuss hilser tilbake til Aida og Figaro 😻🥰❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Så nydelig kattepus 😻🥰 Frida og Tuss hilser tilbake til Aida og Figaro 😻🥰❤️

Lurer på om jeg skal ta en kjøretur å se om jeg finner Ringdalpølser 🤔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ta en kjøretur å se om jeg finner Ringdalpølser 🤔

Hehe ja du får gjøre det 😀 snart kjøretur her også 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (13 minutter siden):

Aida hilser til Frida 😸

IMG_20240213_181233.jpg

Maskinfører skrev (30 minutter siden):

Fridapus 😻

IMG_20240213_183359_636.jpg

Maskinfører skrev (37 minutter siden):

Nå ligger jeg og Frida under pleddet og koser oss 😻😻

IMG_20240213_182550_931.jpg

IMG_20240213_182556_073.jpg

😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Da blir jeg gjerne hjemme og passer pusene. :) 

Det er koselig 😮

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 13.2.2024 den 18.35):

Fridapus 😻

IMG_20240213_183359_636.jpg

Samma skjorte som pappa fikk på seg i kista farsdagsgave 2022 om jeg ikke husker feil 😮

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...