Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal ta en plett og dandere noen karbonader og en kladd med ferdig potetmos fra Rema 1000 og sette i mikro,n :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (35 minutter siden):

Ja da er vi 2 :( hadde mine på på mandag da det faktisk var + grader sol og snøen var nesten borte på veiene var nesten sånn vårvær :( 27 Februar 2021 var min far ute på sykehjemmet der han bodde han gikk bort 16 Desember 2023 klokken 14:44 78 år gammel håper vi kan gjenta værsuksessen 27 Februar 2024 

Maskinfører skrev (43 minutter siden):

Ja men 4 år er en veldig fin alder for kattepuser 😻😊:rodmer::rodmer: snart 14 år siden min  Frida var 4 år 😻:rodmer::rodmer:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (31 minutter siden):

Tror jeg skal ta en plett og dandere noen karbonader og en kladd med ferdig potetmos fra Rema 1000 og sette i mikro,n :D 

:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (19 timer siden):

hehe neida når jeg dro på jobben på morgenen idag så hadde jeg -9 grader ute og har vel en slik sygdom eller noe da sikkert så når det er skikkelig kaldt blir jeg skikkelig trøtt så var vel sikkert derfor jeg sovnet kom inn døra klokken 16:00 ga pus Latz Kjøttmeny deretter varmet jeg karbonadene og potetmosen i mikroovnen og spiste og deretter krøp jeg inn under pleddet og pusene la seg oppå deretter sovnet jeg bare :D 

Hørtes egentlig ikke så ille ut heller da😇😊 håper dagen idag har vært litt mildere hos deg😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (19 timer siden):

Ja da er vi 2 :( hadde mine på på mandag da det faktisk var + grader sol og snøen var nesten borte på veiene var nesten sånn vårvær :( 27 Februar 2021 var min far ute på sykehjemmet der han bodde han gikk bort 16 Desember 2023 klokken 14:44 78 år gammel håper vi kan gjenta værsuksessen 27 Februar 2024 

Åhh😎lengter etter plussgrader igjen😂 hvordan var det egentlig og ikke fryse hele tiden😂🤭

Satser på vær suksess 27 februar til ære for faren din🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor47 skrev (1 time siden):

Hørtes egentlig ikke så ille ut heller da😇😊 håper dagen idag har vært litt mildere hos deg😊

Nei gjorde ikke det :) ja var vel rundt -6 når jeg våkna i dag :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor47 skrev (58 minutter siden):

Åhh😎lengter etter plussgrader igjen😂 hvordan var det egentlig og ikke fryse hele tiden😂🤭

Satser på vær suksess 27 februar til ære for faren din🥰

Ja samma her sånn hater vinter :( tja si det er jo ca 8 måneder siden sist 🥰 ja det gjør jeg også ære til far 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja samma her sånn hater vinter :( tja si det er jo ca 8 måneder siden sist 🥰 ja det gjør jeg også ære til far 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu lå ikke pakka fra Bildeler.no bakpå planet til Pickupen :D blir skifte av Lenkearm i morgen ettermiddag da ville ikke ha budet fra Porterbuddy opp til trappa da jeg ikke ønsker og ha ansvar for folks liv og helse er glatt der gikk gammel fryst is :( 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

:hjerte:

♥️ Sender over hjemmelserklæringen før påske ♥️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

♥️ Sender over hjemmelserklæringen før påske ♥️

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Jaggu lå ikke pakka fra Bildeler.no bakpå planet til Pickupen :D blir skifte av Lenkearm i morgen ettermiddag da ville ikke ha budet fra Porterbuddy opp til trappa da jeg ikke ønsker og ha ansvar for folks liv og helse er glatt der gikk gammel fryst is :( 

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Sånn det var vemodig i dag den 07.02.2024 kom skifteattesten :( :( 

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen til Mitsu kom i dag også :D må klage på dette betalte MVA til Cdon.no når den ble bestilt når jeg hentet den i postkassa lå det melding i appen om å betale gebyr og mva :( 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen til Mitsu kom i dag også :D må klage på dette betalte MVA til Cdon.no når den ble bestilt når jeg hentet den i postkassa lå det melding i appen om å betale gebyr og mva :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...