Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #1321 Del Skrevet 30. januar 2024 Stinkadorer= sokker som pappa alltid sa 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. januar 2024 #1322 Del Skrevet 30. januar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det hadde vært tingen Finnes det noe slikt? 😂😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #1323 Del Skrevet 30. januar 2024 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Hei @Maskinfører🥰 Jeg er innom og snikleser litt i dagboka di, sånn på nattetid:) Du styrer med for noe i kveld da? Hei @Hannah80 koselig og se deg innom dagboka 🥰 nei akkurat nå sitter jeg og snakker med deg og ser på Mummitrollet på YouTube og koser med pusene 😀 og derda ? 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #1324 Del Skrevet 30. januar 2024 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Finnes det noe slikt? 😂😜 Ja det gjør det 😀 99.90 på Jula 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. januar 2024 #1325 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Hei @Hannah80 koselig og se deg innom dagboka 🥰 nei akkurat nå sitter jeg og snakker med deg og ser på Mummitrollet på YouTube og koser med pusene 😀 og derda ? 🥰 Mummitrollet? Åååh, husker det var et av de absolutt fineste programmene som gikk på tv, da jeg var liten. Gode minner;) Blir det for kaldt for kattene å være ute nå?🥰 Jeg har egentlig lagt meg, hehe. Men ender som alltid opp med å surfe rundt på nettet. Og selvsagt på Kvinneguiden🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. januar 2024 #1326 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det gjør det 😀 99.90 på Jula 😀 Haha, her er det kun "løp og kjøp" som gjelder 🤭😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. januar 2024 #1327 Del Skrevet 31. januar 2024 Fint og rørende å se at du steller så godt med graven til din far🥰 Sikkert sagt det før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte. Så her kommer det.. Jeg syns du virker som en tvers gjennom fin fyr @Maskinfører, og glad for at du er her på Kvinneguiden ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 31. januar 2024 #1328 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja det gjør det 😀 99.90 på Jula 😀 Denne skal brukes i sko, Scholl har en som skal brukes på føttene 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 31. januar 2024 #1329 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Ja det gjør det 😀 99.90 på Jula 😀 Du vet du kan sitte skoene i frysen og det dreper lukt og bakterier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1330 Del Skrevet 31. januar 2024 Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden): Du vet du kan sitte skoene i frysen og det dreper lukt og bakterier? Det visste jeg ikke takk for tipset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1331 Del Skrevet 31. januar 2024 Pal Fungi skrev (9 minutter siden): Denne skal brukes i sko, Scholl har en som skal brukes på føttene 🙂 Det er det ja mistenker sterkt at det var skolukt pappa snakka om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 31. januar 2024 #1332 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er det ja mistenker sterkt at det var skolukt pappa snakka om Har begge deler for sikkerhets skyld 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1333 Del Skrevet 31. januar 2024 Hannah80 skrev (21 minutter siden): Haha, her er det kun "løp og kjøp" som gjelder 🤭😜 Ja det er det handler mest på kjøp og hent da 🤭😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1334 Del Skrevet 31. januar 2024 Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Har begge deler for sikkerhets skyld 😁 Skal det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 31. januar 2024 #1335 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) Maskinfører skrev (39 minutter siden): Hei @Hannah80 koselig og se deg innom dagboka 🥰 nei akkurat nå sitter jeg og snakker med deg og ser på Mummitrollet på YouTube og koser med pusene 😀 og derda ? 🥰 Jeg husker også mummitrollet, men Gullars var min favoritt Endret 31. januar 2024 av Pal Fungi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1336 Del Skrevet 31. januar 2024 Malte en utebenk med dygolin høsten 2022 Satte den i kjelleren for vinteren Den kjentes tørr og fin og jeg tenkte det var fint å få den malt med det samme jeg gjorde grundig jobb og malte både over under og i alle kriker og kroker Bar benken ut på våren og gikk tvers gjennom da jeg skulle sette meg ned og nyte en kaffekopp Tverrstiverene var blitt pill råtne Etter det har jeg sverget til linolje utendørs Optimal har jeg ikke prøvd Den er vel like tett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1337 Del Skrevet 31. januar 2024 Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Jeg husker også mummitrollet, men Gullars var min favoritt Samma her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #1338 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) Hannah80 skrev (35 minutter siden): Fint og rørende å se at du steller så godt med graven til din far🥰 Sikkert sagt det før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte. Så her kommer det.. Jeg syns du virker som en tvers gjennom fin fyr @Maskinfører, og glad for at du er her på Kvinneguiden ❤️ Ja det er det det er jo det eneste muligheten jeg har å være nær han og mamma så denne skal stelles så lenge jeg lever og ser bare frem mot våren når det skal lukes og plante blomster Pelargonia om sommeren lyng på høsten og krans og lys til jul snart blir det å kjøpe gravlykter på jula navnetilføyning skjer i mai/juni han ville fylt 79 år 25 Mars så da blir det å sette opp Gravlykter med lys inni ja jeg er en veldig fin fyr er mange som sier det du er også en fin kvinne @Hannah80 tusen takk er glad for å være her inne selv ♥️🥰 blir rørt av og høre sånt det varmer ♥️🥰 Endret 31. januar 2024 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2024 #1339 Del Skrevet 31. januar 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det det er jo det eneste muligheten jeg har å være nær han og mamma så denne skal stelles så lenge jeg lever og ser bare frem mot våren når det skal lukes og plante blomster Pelargonia om sommeren lyng på høsten og krans og lys til jul snart blir det å kjøpe gravlykter på jula navnetilføyning skjer i mai/juni han ville fylt 79 år 25 Mars så da blir det å sette opp Gravlykter med lys inni ja jeg er en veldig fin fyr er mange som sier det du er også en fin kvinne @Hannah80 tusen takk er glad for å være her inne selv ♥️🥰 blir rørt av og høre sånt det varmer ♥️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2024 #1340 Del Skrevet 31. januar 2024 Pal Fungi skrev (13 minutter siden): Jeg husker også mummitrollet, men Gullars var min favoritt 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå