Gå til innhold

Maskinførers Dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Masse snø hos meg også, men vi har sluppet myyye billigere unna enn de syd for Oslo og på Sørlandet. Men kom nok en 20-30 cm igår og var sikkert 50 cm fra før og. Så ja, bra med snø, litt for mye må jeg innrømme selv om jeg ikke skal klage når jeg ser hvor mye du har. Men bedre med snø enn hålke. Jeg hater hålke, det er det verste jeg vet 

Såpass ja bor utenfor Tønsberg jeg vil nå heller velge holke og strøing fremfor mere snø for har ikke plass til mere ☹️☹️

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal det både betales Fisketrygdavgift og Vilttrygdavgift må arve ordene til min kjære far 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (14 minutter siden):

I år skal det både betales Fisketrygdavgift og Vilttrygdavgift må arve ordene til min kjære far 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

• Hjerte 1
Skrevet

Får ta en Cognac tror jeg ❤️🌹🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Da får en få ut finger,n og få stabba seg ut i -16 og starte opp bilen og få kommet seg i butikken og få handlet litt :fryse::fryse::fryse::fryse:

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (30 minutter siden):

Da får en få ut finger,n og få stabba seg ut i -16 og starte opp bilen og få kommet seg i butikken og få handlet litt :fryse::fryse::fryse::fryse:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

• Hjerte 1
Skrevet

Da ere strax jula og hente de nye raggsokkene fryser vanvittig på føttene mine pappa fikk også raggsokker på føttene på sin siste reise sykepleieren syns pappa skulle ha de på som han var så glad i ❤️🌹

• Hjerte 3
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Da ere strax jula og hente de nye raggsokkene fryser vanvittig på føttene mine pappa fikk også raggsokker på føttene på sin siste reise sykepleieren syns pappa skulle ha de på som han var så glad i ❤️🌹

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

• Hjerte 1
Skrevet

Hutteu begynte og spille på pappas trekkspill og da begynte det og bli uro i huset :( angrer på at jeg ikke spurte han om jeg kunne få spille litt på trekkspillene hans når han var borte :( fred være med ditt minne ♥️:rose:

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Hutteu begynte og spille på pappas trekkspill og da begynte det og bli uro i huset :( angrer på at jeg ikke spurte han om jeg kunne få spille litt på trekkspillene hans når han var borte :( fred være med ditt minne ♥️:rose:

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Så lenge du finnes, så er han aldri helt borte, kompis ❤️

Et liv der du etterlater deg en kjernekar av en sønn, er et perfekt liv.  

Spill skiten ut av det skrekkspillet, du @Maskinfører. 🤟

Fred være med din Far ❤️

• Hjerte 3
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Han liker nok ikke det :( :( :klem3::klem3: man burde diskutert dette før han gikk bort 

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Han liker nok ikke det :( :( :klem3::klem3: man burde diskutert dette før han gikk bort 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Så lenge du finnes, så er han aldri helt borte, kompis ❤️

Et liv der du etterlater deg en kjernekar av en sønn, er et perfekt liv.  

Spill skiten ut av det skrekkspillet, du @Maskinfører. 🤟

Fred være med din Far ❤️

Han har nok reist han sovnet inn Lørdag 16 Desember 2023 klokken 14:10 jeg var hjemme ved 21:30 tiden og da var det en helt annen stemning i huset enn når han levde både mor og hans eks kone fra 70 tallet har nok ventet på han mens han selv har tilgang jeg er hans enebarn perfekt og perfekt jeg skulle ønske jeg selv hadde familie når han tuslet nei det trekkspillet gikk fra far til sønn deretter sønn selv kan jeg ikke spille og skal snart pakke de ned til minne ♥️♥️♥️:rose::rose:

• Hjerte 2
Skrevet

:klem3::klem3:så mye vi skulle diskutert mens han var på topp :klem3::klem3:

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

:klem3::klem3:så mye vi skulle diskutert mens han var på topp :klem3::klem3:

Cassidy Tvillingene forstår, vi tenker på deg heletiden.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene forstår, vi tenker på deg heletiden.:klem3::klem3:

Takk det varmer :klem3::klem3: vært og titta på klærne hans og fant en gråstripete dress sikkert fra 1990 tallet en gang der fant jeg ett gammelt lommeur hvorfor har han ikke nevnt dette ? han skrøt jo så fælt av lommeuret han fikk av mamma på juleaften i 2003 hvor kommer dette fra ? hvem er det sitt ? tok jegerprøva i 2011 han hadde ingen problemer da med å åpne våpenskapet sitt og vise alt hva jeg en gang skulle arve det åpner seg så mange spørsmål jeg lurer nå så fælt på hvem var lommeuret sitt oldefar 1880-1969 Bestefar 1907-1995 onkelen 1906-1998? angrer så fælt ¨på at jeg ikke tittet på den dressen i sommer :( :( :klem3::klem3: husk om jeg får barn en gang i tiden vil disse spørre om hvor kommer dette lommeuret fra ? da må jeg bare lyve og si bestefar som vandre i 2023 men ikke hvor det stammer fra selv har jeg gull lommeur fra familien i Haugesund hvor pappas bestefar vandre til USA for så å komme tilbake igjen gull lommeurene stammer derfra 

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...