Maskinfører Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #861 Del Skrevet 7. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Ha Ha Cassidy Tvillingene likte den, vi synes at den er skikkelig morsom.🤣🤣 Ja den var jo det han gikk til Optiker for nye briller og der sa de at han ikke trengte briller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli 2023 #862 Del Skrevet 7. juli 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja den var jo det han gikk til Optiker for nye briller og der sa de at han ikke trengte briller Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra historie, vi likte den.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #863 Del Skrevet 7. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra historie, vi likte den.👨🦰👩🦰👍👍 Takk takk ja er fin den 👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli 2023 #864 Del Skrevet 7. juli 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Takk takk ja er fin den 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #865 Del Skrevet 7. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #866 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Fikk ufyselig melding fra en moderator som gjør at jeg nå er i tenkeboksen over å slette Profilen min dette begynner og bli ett ufyselig sted Bilforumet blir mitt nye sted tipper jeg Hei. Noen av innleggene du har postet den siste tiden har blitt moderert bort, da de bryter med forumets retningslinjer. Det er ryddet for følgende regelbrudd: Sitat * Avsporinger. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. Som bruker av Kvinneguiden kan du ikke poste innhold som bryter med nedenstående regler. Retningslinjene for forumet finner du her. Videre brudd på reglene kan føre til ytterligere sanksjoner. Har du spørsmål til denne avgjørelsen, ta kontakt med teamet på Private forumhenvendelser. Endret 7. juli 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #867 Del Skrevet 8. juli 2023 Så fælt og trist å høre @Maskinfører😭du vil bli savnet 😭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #868 Del Skrevet 8. juli 2023 Maskinfører skrev (11 timer siden): Fikk ufyselig melding fra en moderator som gjør at jeg nå er i tenkeboksen over å slette Profilen min dette begynner og bli ett ufyselig sted Bilforumet blir mitt nye sted tipper jeg Hei. Noen av innleggene du har postet den siste tiden har blitt moderert bort, da de bryter med forumets retningslinjer. Det er ryddet for følgende regelbrudd: Sitat * Avsporinger. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. Som bruker av Kvinneguiden kan du ikke poste innhold som bryter med nedenstående regler. Retningslinjene for forumet finner du her. Videre brudd på reglene kan føre til ytterligere sanksjoner. Har du spørsmål til denne avgjørelsen, ta kontakt med teamet på Private forumhenvendelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #869 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (2 timer siden): Så fælt og trist å høre @Maskinfører😭du vil bli savnet 😭 Cassidy Tvillingene kommer også til å savne @Maskinfører her på KG. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #870 Del Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer også til å savne @Maskinfører her på KG. Ja veldig trist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #871 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja veldig trist Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #872 Del Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig trist. Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #873 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #874 Del Skrevet 8. juli 2023 Håper du ikke sletter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #875 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (41 minutter siden): Håper du ikke sletter deg! Det håper heller ikke Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juli 2023 #876 Del Skrevet 8. juli 2023 Maskinfører skrev (19 timer siden): Fikk ufyselig melding fra en moderator som gjør at jeg nå er i tenkeboksen over å slette Profilen min dette begynner og bli ett ufyselig sted Bilforumet blir mitt nye sted tipper jeg Hei. Noen av innleggene du har postet den siste tiden har blitt moderert bort, da de bryter med forumets retningslinjer. Det er ryddet for følgende regelbrudd: Sitat * Avsporinger. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. Som bruker av Kvinneguiden kan du ikke poste innhold som bryter med nedenstående regler. Retningslinjene for forumet finner du her. Videre brudd på reglene kan føre til ytterligere sanksjoner. Har du spørsmål til denne avgjørelsen, ta kontakt med teamet på Private forumhenvendelser. Nei, ikke slett profilen din 🙁 Du vil bli savnet i så fall 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #877 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) Det er der som det er umulig å komme fram det er gøy å kjøre! Endret 10. juli 2023 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #878 Del Skrevet 10. juli 2023 🤪🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli 2023 #879 Del Skrevet 10. juli 2023 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Det er der som det er umulig å komme fram det er gøy å kjøre! Cassidy Tvillingene gjetter at du storkoser deg når du kjører der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 Forfatter #880 Del Skrevet 10. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du storkoser deg når du kjører der.👨🦰👩🦰👍👍 Ja jeg gjør det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå