Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #741 Del Skrevet 22. juni 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 😀😀😀 Er koselig det @Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juni 2023 #742 Del Skrevet 22. juni 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er koselig det @Entern Veldig koselig å være her og prate 😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #743 Del Skrevet 22. juni 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Veldig koselig å være her og prate 😊😊😊 Ja er det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #744 Del Skrevet 22. juni 2023 Entern skrev (10 minutter siden): 😀😀😀 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #745 Del Skrevet 22. juni 2023 Cassidy Tvillingene liker å prate med dere begge to her inne @Entern og @Maskinfører🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #746 Del Skrevet 22. juni 2023 I 2011 når jeg satt i Kommunestyret så tok jeg litt kaffe i koppen og fylte den opp med brennevin før møtet gjorde det hver gang jeg tok Taxi til møtet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #747 Del Skrevet 22. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å prate med dere begge to her inne @Entern og @Maskinfører🥰🥰 Takk i like måte @Ciaran og Ciara 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #748 Del Skrevet 22. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): I 2011 når jeg satt i Kommunestyret så tok jeg litt kaffe i koppen og fylte den opp med brennevin før møtet gjorde det hver gang jeg tok Taxi til møtet Ha Ha skikkelig bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du vet hvordan du skal kose deg.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #749 Del Skrevet 22. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk i like måte @Ciaran og Ciara 🥰🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #750 Del Skrevet 22. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Ha Ha skikkelig bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du vet hvordan du skal kose deg.🤣🤣👍👍 Disse SV og AP Folka ble sure av dette jeg blandet dette før jeg gikk inn på møtet edru og gikk ut halvfull men jeg sa de burde passe sine egne saker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #751 Del Skrevet 22. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Bare koselig så flinke dere er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #752 Del Skrevet 22. juni 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Disse SV og AP Folka ble sure av dette jeg blandet dette før jeg gikk inn på møtet edru og gikk ut halvfull men jeg sa de burde passe sine egne saker Ha Ha den likte Cassidy Tvillingene, og det var skikkelig godt sagt.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #753 Del Skrevet 23. juni 2023 God st aftens folkenz kos dere og fest med måte 😃😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni 2023 #754 Del Skrevet 23. juni 2023 Maskinfører skrev (18 timer siden): I 2011 når jeg satt i Kommunestyret så tok jeg litt kaffe i koppen og fylte den opp med brennevin før møtet gjorde det hver gang jeg tok Taxi til møtet fantastisk! Det skulle vært i krf eller De Kristne Ønsker deg en riktig fin st.hans-aften 🌞🌸 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #755 Del Skrevet 23. juni 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): God st aftens folkenz kos dere og fest med måte 😃😃 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også koser deg i dag @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #756 Del Skrevet 23. juni 2023 jukkapalme skrev (48 minutter siden): fantastisk! Det skulle vært i krf eller De Kristne Ønsker deg en riktig fin st.hans-aften 🌞🌸 Ha Ha, skikkelig bra, Cassidy Tvillingene likte den. Den var skikkelig morsom.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #757 Del Skrevet 23. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også koser deg i dag @Maskinfører🥰🥰 Ja har gjort det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #758 Del Skrevet 23. juni 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja har gjort det 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #759 Del Skrevet 23. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #760 Del Skrevet 23. juni 2023 jukkapalme skrev (4 timer siden): fantastisk! Det skulle vært i krf eller De Kristne Ønsker deg en riktig fin st.hans-aften 🌞🌸 Dette var for FrP I de årene jeg prøve og få erstatning for tapt barndom (Barnevernsbarn) deretter prøvde jeg og smøre på så de skulle forstå hva jeg hadde opplevd dvs jeg drakk men sosialistene brydde seg ikke idag er jeg medlem av PDK (Nå Konservativt) pga ene som er der er fra hjemstedet mitt god st hans tilbake @jukkapalme 🌸 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå