AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #21 Skrevet 12. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner jo på en måte at man kan føle at det ikke er så mye, når jeg for eksempel, har 700k i året uten å ha en master. Anonymkode: 220e8...52d 😮 Hva jobber du som da, om jeg kan spørre? Anonymkode: 3d9c0...731
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #22 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😮 Hva jobber du som da, om jeg kan spørre? Anonymkode: 3d9c0...731 I brannvesenet. Anonymkode: 220e8...52d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #23 Skrevet 13. februar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: I brannvesenet. Anonymkode: 220e8...52d Regner med at det er en litt høyere stilling innenfor brannvesenet da Anonymkode: 3d9c0...731
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #24 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Regner med at det er en litt høyere stilling innenfor brannvesenet da Anonymkode: 3d9c0...731 Det er ikke en høy stilling, altså ikke en lederstilling. Jeg har en bachelor, men ikke mastergrad. Anonymkode: 220e8...52d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå