Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner jo på en måte at man kan føle at det ikke er så mye, når jeg for eksempel, har 700k i året uten å ha en master. 

Anonymkode: 220e8...52d

😮 Hva jobber du som da, om jeg kan spørre?

Anonymkode: 3d9c0...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😮 Hva jobber du som da, om jeg kan spørre?

Anonymkode: 3d9c0...731

I brannvesenet. 

Anonymkode: 220e8...52d

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

I brannvesenet. 

Anonymkode: 220e8...52d

Regner med at det er en litt høyere stilling innenfor brannvesenet da

Anonymkode: 3d9c0...731

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regner med at det er en litt høyere stilling innenfor brannvesenet da

Anonymkode: 3d9c0...731

Det er ikke en høy stilling, altså ikke en lederstilling.  Jeg har en bachelor, men ikke mastergrad. 

Anonymkode: 220e8...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...