Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 ......koh samui i Thailand?noen som vet? ska reise dit med datter på 9 mnder og trenger grovt brød til henne, evt noen som vet om man får tak i det der? enn annen ting; kan man blande mm og mme? takker for svar
Grooo Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har aldri vært der så jeg vet ikke men hadde du fått med hvor i topicen din hadde det nok vært enklere for de som har vært på Koh Samui å se tråden din.. Jeg tenkte du var på jakt etter en 7-eleven i Oslo eller noe jeg, der er jeg litt kjent så det var derfor jeg gikk inn i denne tråden... *liste seg ut igjen*
Laina Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Selv om det finnes en 7/11 der, er det vel ikke dermed sagt at de selger grovt brød????
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hvorfor står dette under "Barn og familie"?!! Inlägget är flyttat till Reiseliv /furstina moderator Endret 22. desember 2005 av Furstina
vilde Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Hehe, det finnes massevis av 7eleven i Thailand, garantert også på Samui, husker iallefall det finnes Burger King, Starbucks og alle andre merkenavn, så 7eleven er det nok flere av. MEN som de andre sier, hva har 7eleven med grovt brød å gjøre??? du får sikkert tak i "grovt" brød en eller annen plass om du er heldig, men husk at det er vanskelig å få tak i det vi kaller for grovt brød selv i England.... må du absolutt gi datteren din grovt brød på ferie da
Gjest Pet Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 MEN som de andre sier, hva har 7eleven med grovt brød å gjøre??? ← Hun tror vel at 7Eleven er en norsk kjede som selger norske matvarer, da. Til tådstarter : Det er det ikke! Men ungen din klarer seg sikkert fint uten grovt brød på ferie.
~sikka~ Skrevet 22. desember 2005 #9 Skrevet 22. desember 2005 Hun tror vel at 7Eleven er en norsk kjede som selger norske matvarer, da. Til tådstarter : Det er det ikke! ←
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #10 Skrevet 31. desember 2005 Har akkurat vært i Thailand, og vært innom flere butikker, deriblant 7-Eleven, men noe grovt brød er ikke så lett å oppdrive. Sandwichbrød i "kneip" variant finnes, men har ikke sett grovere enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå