Gå til innhold

Late bloomers?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil heller ha deg enn en fyr som har "levd livet", pult på seg x antall kjønnsykdommer, fått x antall barn, gjort x antall lugubre ting, har dårlige venner og en dårlig moral.

Du har helt sikkert masse livserfaring du også, selv om du har levd det rolige gamer-livet. Du har nok bare litt lavt selvbilde fortsatt og ser ikke hva du har å by på.

Min eks var litt sånn som deg. En late bloomer. Syntes fortsatt han var den beste mannen på hele jordkloden. Selv om vi hadde levd helt forskjellige liv fram til vi var i 30-årene, så hadde vi fortsatt masse til felles og hadde det kjempegøy sammen. Masse samtaler, samme humor. Han var nydelig snill og omtenksom.

Det er ingen grunn til at ikke du skal kunne date jevngamle kvinner. Ikke sett begrensninger for deg selv eller selvoppfyllende profetier. Bare husk at ikke alle passer overens med alle. Du må jo finne ei jente som er litt lik deg selv. Det er drøssevis av jenter som også er late bloomers av ulike årsaker.

Anonymkode: 43a7a...5a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv om vi hadde levd helt forskjellige liv fram til vi var i 30-årene, så hadde vi fortsatt masse til felles og hadde det kjempegøy sammen. Masse samtaler, samme humor. Han var nydelig snill og omtenksom.

Anonymkode: 43a7a...5a3

Nå kjenner jeg ikke deg, og sier ikke at dette er rettet mot deg, men det du beskriver er jo et klassisk eksempel på div internettforum. Kvinner som eksperimenterer i 20 årene, og legger gjerne ut halvnakne bilder på nett. Ser på dette som en indikasjon på at hun er kåt og vil ligge med alfamenn. De kjekkeste i byen som damene deler på.  Jeg dømmer ikke men vi styres alle av dyriske instinkter og sex er jo overalt i media. Nå finnes det såklart mange jenter som ikke legger ut slike bilder, men det finnes sinnsykt mange som gjør det i dette landet.

Skal man endelig være bra nok, som en ‘nice guy’ i 30 årene, når dama er ferdig å leke og kan tilby pliktsex 1 gang i mnd mens fyren må oppfylle alle krav økonomisk og emosjonelt. Man vil helst unngå denne skjebnen, er nok dette de mener i det at ‘nice guys finishes last’. Man må fikke seg noen som vil ha deg og ikke har "levd livet" i 10 år før det er for sent tror jeg…

Anonymkode: 9f993...d2d

• Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke noe late bloomer når du er i tjue årene. Tro meg mange i 20 årene og 30 årene har ikke livet på stell, og at du har gått glipp av russetid og party betyr virkelig ikke at du har gått glipp av livet! Man har forskjellige interesser og din var gaming. Nå har du modnet og fått andre prioriteringer, og du kan begynne på hva du vil av studier eller kurs, hobbyer, reise jorda rundt, dra på interrail, lese interessante bøker, få deg venner du kan snakke med alle de overnevnte tingene om.

Jeg kjenner en mann som var kjempe stille og nerd til slutten av tjue årene, så reiste han alene til masse eksotiske land, ble kjent med masse andre folk som også reiste alene, fikk oppleve forskjellige kulturer og ble flink sosialt. Han slutta på IT jobben sin og startet han på en ny og sosial utdanning/sosialt yrke og i dag er han en skikkelig damemagnet og venneagnet som tar ethvert rom med storm. Reisingen har gjort at han aldri går tom for ting å prate om, han kan alt fra språk til historie, har blitt trygg på seg selv og blitt en ny person av å starte et helt annet liv på nytt. Så nei det er ikke for sent :)

Anonymkode: 69e37...358

• Nyttig 1
Skrevet

Nå har man disse som er mindre heldige med omstendighetene, kanskje fysisk, som gjerne ikke har mange valg og er overlykkelig av å være den personen som blir valgt til slutt (mye bedre enn å ikke bli valgt, såklart!) 

Innlegget 2 over var mer rettet mot menn som av ulike årsaker lever langt under potensialet sitt, som bare har fucka det helt til for seg selv. Da er man en taper hvis man ikke får skjerpet seg fort nok og får litt valgmuligheter.

Men poenget er at hvis man klarer å reise seg, henger man fortsatt langt etter de fleste.

Anonymkode: 9f993...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...