AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har spinkle PMS, jeg er så lei av det. Det føles som om livet er helt håpløst, alt er vare dritt og tårene bare triller. Jeg får nesten bare lyst til å dø jeg blir så nedstemt.. Det kommer like brått på meg hver gang og jeg tror nesten jeg kunne funnet på å gått fra mannen min når jeg er sånn fordi han er bare dritt og jeg er bare dritt, det er rett og slett skremmende hvor mye jeg hater livet mitt når jeg har PMS.. I tillegg er jeg jævla sliten av barn, jobb, mann, hus at det må jo være en ekstra trigger? Aldri alenetid og alltid noe som burde vært gjort, det hjelper ikke akkurat.. noen andre som har det sånn..? Hva hjelper..? Anonymkode: 111a7...f38
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 20.22): Jeg har spinkle PMS, jeg er så lei av det. Det føles som om livet er helt håpløst, alt er vare dritt og tårene bare triller. Jeg får nesten bare lyst til å dø jeg blir så nedstemt.. Det kommer like brått på meg hver gang og jeg tror nesten jeg kunne funnet på å gått fra mannen min når jeg er sånn fordi han er bare dritt og jeg er bare dritt, det er rett og slett skremmende hvor mye jeg hater livet mitt når jeg har PMS.. I tillegg er jeg jævla sliten av barn, jobb, mann, hus at det må jo være en ekstra trigger? Aldri alenetid og alltid noe som burde vært gjort, det hjelper ikke akkurat.. noen andre som har det sånn..? Hva hjelper..? Anonymkode: 111a7...f38 Dette er ikke lett. Når jeg ble eldre ble jeg mer var på det . Ok no er det pms uken. Og sa det til mannen (han merket det jo selvfølgelig) og at han må svelge noen kameler og ikke ta alt så høytidelig. Og om jeg ble for galen så gi meg en klem og si at no går pmsen litt i høy gir. Ta meg en timeout eller kos. Puste. Og roe ned igjen. Ikke lett å styre. Men lettere å takle når jeg innser at jeg har ett problem med pms. Og ikke bli sur på mannen om han sier det(vet mange damer blir det når mannen nevner pms, men jeg vet jo jeg har det så det er helt ok at han sier det). Da minner han meg på det og jeg må tenke meg om og roe ned litt. Snakk sammen og finn en måte å takle det sammen på. For det går sikkert ut over han og? Snakk med legen om det blir for gale Anonymkode: dbaf2...e88
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Kanskje du har PMDD? PMS sin onde stemor… det er like dritt hver måned. Jeg opplever en veldig opptur før eggløsning (som er kjempegøy, jeg får masse energi, god sexlyst, føler meg sprudlende og glad), for så å stupe rett ned i mørket over natta. Da har jeg null energi, alt føles helt håpløst, og jeg drømmer om å rømme fra familien, slutte i jobben og isolere meg på en øy i havgapet. Klarer ikke husarbeid, klarer ikke være sosial, klarer ikke glede meg over noe, kroppen føles 100kg tyngre og kroppen verker. Anonymkode: ea423...e40
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Kjenner meg sånn igjen, det er helt grusomt og jeg føler meg nesten gal. Men har nå begynt på p piller og det føles allerede bedre 😊🤞kvinne 40 år Anonymkode: d736b...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå