*Lene* Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Ja, skal tatovere meg i dag, og har så og si bestemt meg for hva....Men er litt åpen for flere innspill...Noen som vet om sider hvor de viser bilder av tatoveringer? Hadde vært fint å bestemt seg innen jeg ligger på benken liksom
Cuba Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Her er det veldig mange du kan bruke! http://tattoojohnny.com/ Hvor skal du tatovere deg da? Hvor på kroppen mener jeg? Og hva har du lyst på av motiv?
*Lene* Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2005 Tusen takk..Der hadde de mansse fine Skal ha svart/hvitt på korsryggen.. Har sett meg ut solsymboler tror jeg.. Hmmm..lurer på hva jeg kommer hjem med..hehe
Cuba Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Oki! Har en på korsryggen jeg og.. Angrer ikke, men hadde nok ikke tatt der om jeg skulle tatt nå! Har en på håndleddet og, og den er jeg veldig fornøyd med! Har du noen fra før eller? Hva slags symbol skal du ha da? Trible eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 www.bmezine.com har masse tatoveringsgallerier. Forøvrig råder jeg deg til å tenke nøye på hva slags tatovering du skal ha før du evt gjennomfører det. Det er ikke bare bare å viske ut dersom du blir misfornøyd.
Lady Lovelylocks Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 Fortell oss hva du endte opp med da
Ephemera Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Ja, nå er vi spente her Kunne tenkt meg en i sort hvitt i korsryggen jeg også, men behovet er ikke prekært... Også har jeg hørt at det ikke er noe særlig sammen med epidural ved fødsel?
Cuba Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Det med epidural er litt misforstått tror jeg.. Har lest at grunnen er for at de ikke skal få meg blekk inn, men det gjelder jo bare når man tar den gjennom selve tatoveringa.. Så tror ikke det er stor fare for at du ikke skal få epidural, dersom du ikke dekker hele korsryggen da.. er visst et ganske stort område man kan sette den på.. min er ganske liten og ganske mye "åpne" flekker! Men det kan sikkert være sykepleiere som ikke helt er klar over hvordan det egentlig er og ikke setter epidural dersom du har en tatovering uansett.. men det vet jeg ikke noe om.. Men fortell oss hva du endte opp meg ja
*Lene* Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Bedre sent enn aldri svar dette her Jeg endte opp med den jeg hadde lyst på helt fra begynnelsen.. Trengte bare noen input fra andre bilder, for å være helt sikker! Hvis dere ser dagboken min (link under her) har jeg satt inn ett bilde av tatoveringen! Jeg er dødsfornøyd Endret 10. januar 2006 av *Lene*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå