AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #21 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har har jo ikke slettet? Så denne kan vel ikke stemme? Anonymkode: 77c93...be6 Mente blokkert.. Anonymkode: 77c93...be6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #22 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har har jo ikke slettet? Så denne kan vel ikke stemme? Anonymkode: 77c93...be6 Han har slettet deg, hvis han skal legge deg til igjen så må han søke deg opp og legge deg til igjen. Hvis du skal legge til han igjen så må du slette han også må du sende en ny forespørsel. Anonymkode: 06f37...626
Blått Skrevet 10. februar 2023 #23 Skrevet 10. februar 2023 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Har har jo ikke slettet? Så denne kan vel ikke stemme? Anonymkode: 77c93...be6 Hva mener du? Vi har allerede konkludert med at du har blitt slettet. Det er som AB sier. Han må fysisk søke deg opp for å legge deg til igjen. Han signaliserer veldig tydelig at han er ikke interessert i å ha noe mer med deg å gjøre. Endret 10. februar 2023 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #24 Skrevet 10. februar 2023 Du spør men du vil ikke høre. Du har din egen teori og du virker åpen til å gjenoppta kontakten igjen om han vil det. Hadde det vært meg hadde det uansett vært en dealbreaker å bli slettet eller blokkert på den måten. Om han legger deg til igjen så har han enten dame han er utro mot eller så leker han med deg og manipulerer følelsene dine, begge deler er dealbreakere for en kvinne med sunne grenser. Om du finner deg i dette bør du begynne hos psykolog og rydde opp i selvrespekten og grensesettingen din, og ikke være en dame som legger seg flat etter smuler og drittoppførsel. Anonymkode: a8006...6ad 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #25 Skrevet 10. februar 2023 Opprettet tråden for å sjekke oppunder snsp sin mye funksjon Fikk så mye rart inn her,alt fra tilfeldige historier om folk jeg ikke aner hvem er,at jeg følte det sporet litt av. Takk for oppdateringer, gode råd ,innspill og bekymringer/tilbakemeldinger. Forøvrig nevner jeg at dette ikke er ok oppførsel, men at jeg ellers har rett til privatliv rundt årsaker på snakk med en gutt. Takk for innspill!:) Anonymkode: 77c93...be6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå