Gå til innhold

Snap og dating 101

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt oppdateringshjelp fra noen som kjenner denne snap funksjonen og virkningene.

Hvis det er et kryss I høyre hjørne på snap,men pilen er fremdeles blå(har vært grå)

Er du slettet eller blokkert?

Anonymkode: 77c93...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du slettet, og meldingen du har sendt er ikke lest.

Anonymkode: a8006...6ad

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvilken pil du snakker om.. men når det er kryss i listen så har de fjernet deg fra listen. Det er ihvertfall det jeg regner med. For jeg får beskjed om at personen kan sende melding om jeg klikker der og velger tøm samtale. ( Det er vel kun om man tillater alle å sende melding.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er du slettet, og meldingen du har sendt er ikke lest.

Det rare er,at pilen ikke er grå,men blå..Jegbkan ikke søke han opp på snap,og forstår ikke snap sin dynamikk i dette..

For hvis han hadde blokkert meg,så ville jeg ikke hatt blå pil,men grå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det rare er,at pilen ikke er grå,men blå..Jegbkan ikke søke han opp på snap,og forstår ikke snap sin dynamikk i dette..

For hvis han hadde blokkert meg,så ville jeg ikke hatt blå pil,men grå?

Enten har han slettet deg eller så har han blokkert deg og det bare ikke er oppdatert i listen din hos snap enda.

Er det så viktig å finne ut av hvem av de han gjorde? Han er ikke interessert, glem han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enten har han slettet deg eller så har han blokkert deg og det bare ikke er oppdatert i listen din hos snap enda.

Er det så viktig å finne ut av hvem av de han gjorde? Han er ikke interessert, glem han.

Fordi jeg lurer på hvordan snap fungerer.

Jeg finner han på snap, drt står huket av at vi er venner, sender jeg noe,blir pilen blå,ikke grå-så han kan ikke ha blokkert men tror han har fjernet..

Noen som faktisk vet,og er sikre på funksjonene,som kan svare?

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Trenger litt oppdateringshjelp fra noen som kjenner denne snap funksjonen og virkningene.

Hvis det er et kryss I høyre hjørne på snap,men pilen er fremdeles blå(har vært grå)

Er du slettet eller blokkert?

Hvis du går inn på profilen hans, står det legg til venn?

Jeg har blitt blokkert av en og den pilen var blå. Jeg har blitt slettet av en og den pilen var også blå.. :) 

Endret av Blått
Skrevet

Slettet er du uansett.

Regner med det står nederst, om du klikker inn på profilen hans, "venn med xxx siden dagens dato". Da er bare du venn med han, men han ikke venn med deg.

Anonymkode: faa9c...04f

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg finner han på snap, drt står huket av at vi er venner, sender jeg noe,blir pilen blå,ikke grå-så han kan ikke ha blokkert men tror han har fjernet..

Ok. Det står huket av at dere er venner? Da har han bare slettet deg :) Hvis han blokkerer deg så vil du, når du går inn på profilen hans, få opp legg til venn. :) Når man blokkerer så blir han fjernet fra venn hos deg på din liste også, så det vil komme opp: legg til venn. Men da vil du heller ikke ha muligheten til å søke han opp :) 

Endret av Blått
Skrevet
Blått skrev (7 minutter siden):

Hvis du går inn på profilen hans, står det legg til venn?

Jeg har blitt blokkert av en og den pilen var blå. Jeg har blitt slettet av en og den pilen var også blå.. :) 

Det står vi allerede er venner.

Det er hva som er så rart...

Sender jeg noe,blir pilen blå,og det står ventetid..altså ikke grå pil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har fått svar.

Blå fyllt pil betyr at meldingen ikke er lest, blå tom pil betyr at meldingen er lest.

Kryss på høyre side av brukernavnet i listen din betyr at han har slettet deg som venn fra snap.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står vi allerede er venner.

Det er hva som er så rart...

Sender jeg noe,blir pilen blå,og det står ventetid..altså ikke grå pil.

Hvis det står ventetid når du prøver å sende noe så er du blokkert. Logg ut av snap, restart telefonen din og logg inn igjen på snap, da vil du se at han ikke lenger er i listen din om du er blokkert. Det skjer ofte at snap ikke helt oppdateres om man blokkeres midt i en samtale.

Skrevet
Blått skrev (6 minutter siden):

Ok. Det står huket av at dere er venner? Da har han bare slettet deg :) Hvis han blokkerer deg så vil du, når du går inn på profilen hans, få opp legg til venn. :) Når man blokkerer så blir han fjernet fra venn hos deg på din liste også, så det vil komme opp: legg til venn. Men da vil du heller ikke ha muligheten til å søke han opp :) 

Det står huket av at vi er venner

Fra snakket hans,virket drt som st han ,under tvil(en historie som er privat) kunne snakke sammen senere og virket til å mene det.

Men iogmed at krysset kom frem,så viser det seg jo at han har slettet (?)

Somsagt er det huket av som venn.

lurer på om man,hvis man bestemmer seg for å gjenoppta kontakt, selv må legge til senere? 

Altså den son slettet?

Ettersom det er hva jrg misstenker han har gjort.

Skrevet

Du er slettet. Hadde du vært blokkert hadde du ikke sett han i det hele tatt. Skjønner at det ikke er det svaret du vil høre med det er fakta.

Anonymkode: 06f37...626

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Slettet er du uansett.

Regner med det står nederst, om du klikker inn på profilen hans, "venn med xxx siden dagens dato". Da er bare du venn med han, men han ikke venn med deg.

Anonymkode: 

Greit.

Så han må godkjenne venneforespørsel hvis man skal gjenoppta kontakt?

Spør fordi snap kan ha litt nye funksjoner ettersom den er oppdatert siden sist,og trenger noen som kan snap

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Greit.

Spør fordi snap kan ha litt nye funksjoner ettersom den er oppdatert siden sist,og trenger noen som kan snap

Hvis du skal sende han forespørsel så må du først slette han også legge han til igjen, men hvorfor vil du være venn med en som har slettet deg?

Anonymkode: 06f37...626

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra snakket hans,virket drt som st han ,under tvil(en historie som er privat) kunne snakke sammen senere og virket til å mene det.

lurer på om man,hvis man bestemmer seg for å gjenoppta kontakt, selv må legge til senere? 

Altså den son slettet?

Litt usikker på hva du vil frem til her? Han har slettet deg. Hvorfor skulle han slette deg? Jeg tenker at når folk gjør det så signaliserer de: jeg ønsker absolutt ingenting med deg å gjøre. 

Jeg forstår usikkerheten din og de vonde følelsene. Jeg opplevde selv dette på slutten av året i fjor og det var veldig vondt for meg, men prøv å ikke være naiv og lag unnskyldninger for han.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit.

Han får ikke opp en venneforespørsel. Han må fysisk inn på profilen din og legge deg til igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså den son slettet?

Hva mener du med at han er huket av som venn? Du skrev først at det ikke gikk an å søke etter han, som når man er blokkert

Skrevet
Blått skrev (5 minutter siden):

Han får ikke opp en venneforespørsel. Han må fysisk inn på profilen din og legge deg til igjen. 

Har har jo ikke slettet? 

Så denne kan vel ikke stemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...