AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #21 Skrevet 10. februar 2023 Er man seriøs holder man seg til en om gangen. Helt greit å gjøre det på en annen måte, men da skyver man mange seriøse fra seg. Anonymkode: 14aa6...674 3
Missbouvier Skrevet 11. februar 2023 #22 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men, hvordan få de til å få meg ut på date? Synes de aller fleste vil bare chate og snakke og snape og alt sånt. Det var ikke sånn før når jeg datet, (noe har hendt) enten kulturen, eller så er jeg for åpen kanskje? vandt med åpen ærlig kommunikasjon. Aner ikke. Men, foreløpig har jeg bare vært å datet 4 stk. Synes det er litt lite iforhold til, antall menn jeg faktisk har snakket med. 🤔 Anonymkode: a811a...4c4 Nå vet ikke jeg noe om din personlighet, men mitt inntrykk fra å snakke med menn som sveiper er at veldig mange damer skriver lite i profilen, er litt tafatte, tar ting for seriøst og har bilder som tydelig ikke ligner veldig (spesielle vinkler osv). Jeg har bilder som kanskje ikke er de aller fineste, men ligner på meg. Og så har jeg en kort, morsom og avslappet tekst som viser litt av min personlighet og humor. I meldingene har jeg bare skrevet det som falt meg inn, gjerne noe litt avslappet og litt morsomt der og. Da har de spurt om date innen en uke i hvert fall. Men hvis de ikke liker måten du skriver på så er det vel fint at du slipper å møte de da tenker jeg. For da er dere vel ikke en bra match i utgangspunktet. Med mindre du er veldig annerledes når du skriver enn i virkeligheten da. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #23 Skrevet 11. februar 2023 Arild37 skrev (14 timer siden): Ja, og møter man noen med gjensidig kjemi, og man fortsatt holder døren åpen og titter etter andre, så vil det nok bli tatt veldig dårlig imot av daten for de fleste. Når jeg datet, så sa jeg ganske tydelig at jeg kun vil fokusere på henne om jeg likte daten godt, ikke bare for at hun skulle vite det, men også for å sjekke responsen, jeg ønsket ikke være en av mange. I dag har jeg en flott kjæreste jeg møtte på tinder, og sa etter første daten at jeg kun ønsket å fokusere på henne, og det har jeg gjort siden Takk, er helt enig i det. Hadde en veldig hyggelig date i går, så tror jeg skal avlyse de andre og satse på en om gangen😊 TS Anonymkode: 7a378...c56 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #24 Skrevet 11. februar 2023 Men,foreslår dere date noen gang ? Altså ala "hva sier du om å møtes?" Anonymkode: a811a...4c4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #25 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men,foreslår dere date noen gang ? Altså ala "hva sier du om å møtes?" Anonymkode: a811a...4c4 Kunne godt gjort det, men de jeg har snakket med har vært veldig raske med å spørre. Så da har det bare blitt sånn. Tror menn fort får mer trening i å ta initiativ siden mange damer enten forventer det eller aldri tør å gjøre det selv. Men alle har nok godt av å gå aktivt etter det de vil ha i livet. Anonymkode: 7a378...c56
Serafin Skrevet 11. februar 2023 #26 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 20.47): Jeg har de siste to ukene begynt å bruke datingapper. Har vært i forhold frem til nylig. Må si jeg ble litt overveldet og blir litt usikker på hva som er lurt med tanke på hvor mange man møter i samme tidsrom. Jeg endte opp med tre stykker som virket veldig hyggelige, og som ba meg ut på date ganske raskt. Jeg planla to dater denne uka (har vært på én), og så har jeg planlagt to dater neste uke, en av de er med han jeg har møtt allerede. Men dette vil jo fylle opp hele kalenderen min fremover. Pluss at jeg ikke et så keen på å ligge med flere i samme tidsrom. Men alle disse vil jo være naturlig å ligge med ca. samtidig... Hva gjør folk med sånt? Dater dere en og en, eller hvor mange er greit på en gang? Anonymkode: 7a378...c56 Håper du ikke tar feil av navn på datene dine under selve elskovsakten, da! Det kan fort bli ganske så pinlig! 😂 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #27 Skrevet 11. februar 2023 Serafin skrev (13 minutter siden): Håper du ikke tar feil av navn på datene dine under selve elskovsakten, da! Det kan fort bli ganske så pinlig! 😂 Mulig jeg er rar, men har ikke så mye behov for å si navn når jeg ligger. Det et stort sett bare én annen person der og de vet hva de heter😅 Anonymkode: 7a378...c56 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #28 Skrevet 11. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men,foreslår dere date noen gang ? Altså ala "hva sier du om å møtes?" Anonymkode: a811a...4c4 Det skal mye til, liker at mannen gjør det og helst rimelig raskt eller så blir det mye chatting og dødtid og interessen min forsvinner litt bort Anonymkode: ecd17...c81 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #29 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 20.47): Jeg har de siste to ukene begynt å bruke datingapper. Har vært i forhold frem til nylig. Må si jeg ble litt overveldet og blir litt usikker på hva som er lurt med tanke på hvor mange man møter i samme tidsrom. Jeg endte opp med tre stykker som virket veldig hyggelige, og som ba meg ut på date ganske raskt. Jeg planla to dater denne uka (har vært på én), og så har jeg planlagt to dater neste uke, en av de er med han jeg har møtt allerede. Men dette vil jo fylle opp hele kalenderen min fremover. Pluss at jeg ikke et så keen på å ligge med flere i samme tidsrom. Men alle disse vil jo være naturlig å ligge med ca. samtidig... Hva gjør folk med sånt? Dater dere en og en, eller hvor mange er greit på en gang? Anonymkode: 7a378...c56 Med tanke på en fremtidig langvarig relasjon vil jeg råde deg til å ta det rolig og med en om gangen. Menn ønsker ikke å investere masse i en som ukritisk tar for seg og bader i pølsefesten. Anonymkode: ab9bc...43f 2
Serafin Skrevet 11. februar 2023 #30 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mulig jeg er rar, men har ikke så mye behov for å si navn når jeg ligger. Det et stort sett bare én annen person der og de vet hva de heter😅 Anonymkode: 7a378...c56 De vet hva de heter? Har du sex med flere menn i samme seng samtidig, du da? 😂
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #31 Skrevet 11. februar 2023 Serafin skrev (1 time siden): De vet hva de heter? Har du sex med flere menn i samme seng samtidig, du da? 😂 Les en gang til😂 Anonymkode: 7a378...c56
Morten1 Skrevet 11. februar 2023 #32 Skrevet 11. februar 2023 Ganske turn off om man finner ut at den man møter jevnlig møter andre på si. Kanskje kun meg, men ønsker man å møte ordentlige og seriøse folk så må man også være seriøs selv 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #33 Skrevet 11. februar 2023 Morten1 skrev (6 minutter siden): Ganske turn off om man finner ut at den man møter jevnlig møter andre på si. Kanskje kun meg, men ønsker man å møte ordentlige og seriøse folk så må man også være seriøs selv Enig i det, går nok for den løsningen 😊 TS Anonymkode: 7a378...c56 1
Serafin Skrevet 11. februar 2023 #34 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les en gang til😂 Anonymkode: 7a378...c56 Du skrev 'de', altså må det være flere personer da. 🤣
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #35 Skrevet 11. februar 2023 Morten1 skrev (1 time siden): Ganske turn off om man finner ut at den man møter jevnlig møter andre på si. Kanskje kun meg, men ønsker man å møte ordentlige og seriøse folk så må man også være seriøs selv Helt enig. Begynner man å bli litt interessert i hverandre etc ... Så er det veldig turn-off at hun sier ja til en kaffe eller småflørter med andre. Hun kan si hva hun vil til meg om det. Men da blir det faktisk ikke mer mellom oss. Det har faktisk skjedd. Noen tror at det ikke sårer. Anonymkode: 23556...37a 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #36 Skrevet 11. februar 2023 Serafin skrev (1 time siden): Du skrev 'de', altså må det være flere personer da. 🤣 Jeg skrev at det bare var én person om gangen. Men det kan være flere over tid, og alle de vet hva de selv heter. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det et stort sett bare én annen person der og de vet hva de heter😅 Anonymkode: 7a378...c56 Anonymkode: 7a378...c56
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #37 Skrevet 11. februar 2023 Missbouvier skrev (13 timer siden): Nå vet ikke jeg noe om din personlighet, men mitt inntrykk fra å snakke med menn som sveiper er at veldig mange damer skriver lite i profilen, er litt tafatte, tar ting for seriøst og har bilder som tydelig ikke ligner veldig (spesielle vinkler osv). Jeg har bilder som kanskje ikke er de aller fineste, men ligner på meg. Og så har jeg en kort, morsom og avslappet tekst som viser litt av min personlighet og humor. I meldingene har jeg bare skrevet det som falt meg inn, gjerne noe litt avslappet og litt morsomt der og. Da har de spurt om date innen en uke i hvert fall. Men hvis de ikke liker måten du skriver på så er det vel fint at du slipper å møte de da tenker jeg. For da er dere vel ikke en bra match i utgangspunktet. Med mindre du er veldig annerledes når du skriver enn i virkeligheten da. Etter tråden her, har jeg altså booket to dater, med to menn. (kan ikke ta en og en), men trikset var kanskje og ikke ha så mange, da blir man bare så overveldet, og det blir fort kanskje litt useriøst. Anyway. Ser ut som råd herifra har funket! Så takk Anonymkode: a811a...4c4 3
Serafin Skrevet 11. februar 2023 #38 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skrev at det bare var én person om gangen. Men det kan være flere over tid, og alle de vet hva de selv heter. Anonymkode: 7a378...c56 Jada, jeg bare erter deg. Slapp av 😁
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #39 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 20.47): Jeg har de siste to ukene begynt å bruke datingapper. Har vært i forhold frem til nylig. Må si jeg ble litt overveldet og blir litt usikker på hva som er lurt med tanke på hvor mange man møter i samme tidsrom. Jeg endte opp med tre stykker som virket veldig hyggelige, og som ba meg ut på date ganske raskt. Jeg planla to dater denne uka (har vært på én), og så har jeg planlagt to dater neste uke, en av de er med han jeg har møtt allerede. Men dette vil jo fylle opp hele kalenderen min fremover. Pluss at jeg ikke et så keen på å ligge med flere i samme tidsrom. Men alle disse vil jo være naturlig å ligge med ca. samtidig... Hva gjør folk med sånt? Dater dere en og en, eller hvor mange er greit på en gang? Anonymkode: 7a378...c56 Nei nei nei. Ikke ligge med flere på en gang. Dra på første date med en rekke folk, og så bli mer kjent med de du synes er interessante. Det intime skal du ikke tenke på ennå en gang! Vent til det er noen du får følelser for. Du kan date så lenge du vil før du føler at du ønsker noe intimt. Bare ikke la deg manipuleres til noe som helst. Mange av disse mennene kommer med store ord ( en prøvde å lokke meg med snakk om å kjøpe hytte sammen i hjembygda hans på første date looool ) Store ord på de første datene før de kjenner deg, er alltid manipulering for å få deg til sengs. Ikke ha sex med noen før dere begge vet at dere vil satse. Anonymkode: b60f3...2fa 1
lillevill Skrevet 11. februar 2023 #40 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 19.44): Er man seriøs holder man seg til en om gangen. Helt greit å gjøre det på en annen måte, men da skyver man mange seriøse fra seg. Anonymkode: 14aa6...674 Du har misforstått helt. Poenget med dating er å treffe mange mennesker. Stegene er sånn: Drar på date 1. Er det bra? njaa noen røde flagg.. next. Drar på date en med en annen. bra? helt ok, men ikke noe veldig spesielt. NEXT. Repeat helt til man finner en som skaper sommerfugler i magen og som får en til å le masse. Han er omtrent perfekt! Tenk at det finnes en sånn person. Og DA kan man stoppe opp litt og date og bli kjent. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå