Gå til innhold

Kunne du tilgitt utroskap?

32 stemmer

1. 1. Kunne du tilgitt utroskap?

• Hvis det bare var et engangstilfelle så ja
      13
    • Også hvis det hadde holdt på i lengre tid
      2
    • Aldri i livet
      17

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er forhold mer enn sex. Forhold er også mer enn penger. Men jeg tror at du hadde vurdert å forlate ham hvis han hadde brukt alle sparepengene deres bak ryggen på deg, på sine egne interesser. Men han hadde jo så lyst på denne sportsbilen! (nå sammenligner jeg med det du sa om at "forelskelser kan skje"). 

Anonymkode: f0e6e...fca

Man kan ikke alltid styre følelser. Man kan bli betatt av andre mens man er i forhold. Så får man heller finne ut i fellesskap om det er noe man er villig til å jobbe seg gjennom eller at man heller går hver sin vei. 

Det å bruke sparepengene våre på sportsbil hadde nok vært kroen på døra, ja. Haha

Anonymkode: df0b7...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Man kan ikke alltid styre følelser. Man kan bli betatt av andre mens man er i forhold. Så får man heller finne ut i fellesskap om det er noe man er villig til å jobbe seg gjennom eller at man heller går hver sin vei. 

Det å bruke sparepengene våre på sportsbil hadde nok vært kroen på døra, ja. Haha

Jo. Hvis man er emosjonelt stabil person med noen lunde grei impulskontroll, kan man styre egne HANDLINGER. Man trenger ikke å stikke kjønnsorganet i en annen dame bare fordi man er blitt betatt. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo. Hvis man er emosjonelt stabil person med noen lunde grei impulskontroll, kan man styre egne HANDLINGER. Man trenger ikke å stikke kjønnsorganet i en annen dame bare fordi man er blitt betatt. 

Så klart er det et svik. Men det er opp til hver enkelt om man avslutter forholdet grunnet det eller utforsker muligheter for å reparere det

• Liker 2
Skrevet

Det er nok situasjonsbetinget, men jeg ville i alle fall ikke sagt at det var noe jeg aldri kunne tilgitt.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 5cfe9...0f9

Ja. Elsker man en person dypt nok så ville  jeg tilgitt uten tvil. Det hadde vært vondt ja, og vanskelig å kommer over man definitivt ja.

Skrevet

Ja

Anonymkode: f3bc5...add

Skrevet

Jeg har tilgitt tidligere. Om jeg kunne gjort det igjen, er jeg ikke like sikker på, men det kommer an på mye. For meg handler det ikke om det var én gang eller flere ganger, om det var i fylla eller ikke. Det handler om bakgrunnen, min partner og vårt forhold. 

Anonymkode: ed029...0b9

Skrevet

Nei! Fordi ingenting vil noensinne bli det samme etterpå. Man mister tillit og vil gå og lete etter tegn og frykte at det skjer igjen. Den man elsker skal ikke såre et annet menneske på verst tenkelige måte 

Anonymkode: 10d0e...9f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...