Flintis Skrevet 9. februar 2023 #41 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Ja i alle fall i Ringenes Herre 😕 Tror Tilbake til Fremtiden var ganske nøye planlagt 😊 Det var sikkert enkelt siden de hadde en tidsmaskin.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): De planla å avslutte serien etter 3 sesonger men ble tvungen til å komme på mer for å fylle noen sesonger til Det visste jeg ikke 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #43 Del Skrevet 9. februar 2023 Flintis skrev (Akkurat nå): Det var sikkert enkelt siden de hadde en tidsmaskin.... Haha ja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2023 #44 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det visste jeg ikke 🤯 Så du serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #45 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så du serien? De første par-tre sesongene så falt jeg av 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2023 #46 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): De første par-tre sesongene så falt jeg av 😕 Det tok seg opp igjen i sesong 5 da synes jeg, men sesong 6 var kjip. Endte også opp med tidenes kjipeste serieavslutning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. februar 2023 #47 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Entern i fri dressur 😂 grattis med dagbok 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #48 Del Skrevet 9. februar 2023 Boetica skrev (6 minutter siden): 😂 grattis med dagbok 👍 Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #49 Del Skrevet 9. februar 2023 Kebabpizza + IPA = paradis 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #50 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (54 minutter siden): Det tok seg opp igjen i sesong 5 da synes jeg, men sesong 6 var kjip. Endte også opp med tidenes kjipeste serieavslutning Hørte om det 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2023 #51 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Hørte om det 😳 Vurdert å se hele serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #52 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vurdert å se hele serien? Nei, de fleste karakterene jeg likte døde jo og for mye fokus på karakterer jeg ikke liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2023 #53 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Nei, de fleste karakterene jeg likte døde jo og for mye fokus på karakterer jeg ikke liker Likte du ikke Locke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. februar 2023 #54 Del Skrevet 9. februar 2023 Grattis med dagbok! ♥️ Og grattis med de gode nyhetene, hurra, hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 9. februar 2023 #55 Del Skrevet 9. februar 2023 Hurra, gratulerer! 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. februar 2023 #56 Del Skrevet 9. februar 2023 Trodde vi snakket om John Locke her inne 😆 Men kebabpizza? Aldri smakt. Hva er konseptet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. februar 2023 #57 Del Skrevet 9. februar 2023 Gratulerer med dagbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #58 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Kebabpizza + IPA = paradis 😀😀😀 Bamzez 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. februar 2023 #59 Del Skrevet 9. februar 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Grattis med dagbok! ♥️ Og grattis med de gode nyhetene, hurra, hurra! Er han gravid?, har han Vunnet i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #60 Del Skrevet 9. februar 2023 Cid skrev (3 timer siden): Likte du ikke Locke? Nei (vet de fleste likte han) 😅 AprilLudgate skrev (1 time siden): Trodde vi snakket om John Locke her inne 😆 Men kebabpizza? Aldri smakt. Hva er konseptet? Pizza med kebabkjøtt, chilli, mais osv 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå