Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #281 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Mhm! 🧡 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 14. februar 2023 #282 Del Skrevet 14. februar 2023 skjønner ikke greia, men denne «tråden» er definisjonen på cuteness overload! Lykke til med skrivinga😌🌟 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #283 Del Skrevet 14. februar 2023 Smurfii skrev (7 minutter siden): skjønner ikke greia, men denne «tråden» er definisjonen på cuteness overload! Lykke til med skrivinga😌🌟 Hvorfor er du her da? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #284 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du her da? 😉 Bra poeng, Cassidy Tvillingene spør også om det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #285 Del Skrevet 14. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Bra poeng, Cassidy Tvillingene spør også om det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 14. februar 2023 #286 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du her da? 😉 Skal ikke være her😄 men syns bare tråden virket supersøt, dere er som en stor fin familie dere som veksler kommentarer frem og tilbake til hverandre !😌 no hate fra min side, Embla!😌 Innså nå at kommentaren egentlig skulle postes i dagbok tråden til Ciaran og Ciara🙉 haha, fort gjort siii! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #287 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #288 Del Skrevet 14. februar 2023 Smurfii skrev (Akkurat nå): Skal ikke være her😄 men syns bare tråden virket supersøt, dere er som en stor fin familie dere som veksler kommentarer frem og tilbake til hverandre !😌 no hate fra min side, Embla!😌 Innså nå at kommentaren egentlig skulle postes i dagbok tråden til Ciaran og Ciara🙉 haha, fort gjort siii! «Cuteness overload» er ikke særlig positivt ladet slik det blir fremstilt. Vi har blitt en gjeng på sosioprat som har blitt glade i hverandre til tross for og det kan aldri bli for mye kjærlighet. 🙂 Det trenger dere ikke å poste i dagboktråden til C&C. Jeg ser ikke poenget med det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #289 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): «Cuteness overload» er ikke særlig positivt ladet slik det blir fremstilt. Vi har blitt en gjeng på sosioprat som har blitt glade i hverandre til tross for og det kan aldri bli for mye kjærlighet. 🙂 Det trenger dere ikke å poste i dagboktråden til C&C. Jeg ser ikke poenget med det. Cassidy Tvillingene er så hjertens enige med deg @Embla Othea♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #290 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er så hjertens enige med deg @Embla Othea♥️♥️ Endret 14. februar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 14. februar 2023 #291 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): «Cuteness overload» er ikke særlig positivt ladet slik det blir fremstilt. Vi har blitt en gjeng på sosioprat som har blitt glade i hverandre til tross for og det kan aldri bli for mye kjærlighet. 🙂 Det trenger dere ikke å poste i dagboktråden til C&C. Jeg ser ikke poenget med det. Ååh, sorry! Mente det som noe positivt altså.🥺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar 2023 #292 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #293 Del Skrevet 14. februar 2023 Smurfii skrev (Akkurat nå): Ååh, sorry! Mente det som noe positivt altså.🥺 Skjønner. 🙂 Det går bra. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #294 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Hva er verst? Å ikke kunne røyke? 😦 Ja☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #295 Del Skrevet 14. februar 2023 Smurfii skrev (18 minutter siden): Skal ikke være her😄 men syns bare tråden virket supersøt, dere er som en stor fin familie dere som veksler kommentarer frem og tilbake til hverandre !😌 no hate fra min side, Embla!😌 Innså nå at kommentaren egentlig skulle postes i dagbok tråden til Ciaran og Ciara🙉 haha, fort gjort siii! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #296 Del Skrevet 14. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja☹️ 2 dager, det går fort da. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #297 Del Skrevet 14. februar 2023 Smurfii skrev (35 minutter siden): skjønner ikke greia, men denne «tråden» er definisjonen på cuteness overload! Lykke til med skrivinga😌🌟 Ja det er en søt tråd det må sies 😅😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #298 Del Skrevet 14. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 2 dager, det går fort da. 🙂 Kanskje jeg greier å slutte å røyke 😃 Vondt i munnen nå 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #299 Del Skrevet 14. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Ja det er en søt tråd det må sies 😅😄 Det er ikke alltid så mye substans i det vi skriver men jeg ser at du er aktiv i andre tråder. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. februar 2023 #300 Del Skrevet 14. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Kanskje jeg greier å slutte å røyke 😃 Vondt i munnen nå 😓 Har du røyket lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå