Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #561 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): Kaffe & nrk klassisk med fattern, jobber med en tegning🤓veldig lik den jeg endelig ble ferdig med i går kveld🤓 Om en time eller halvannen blir det å tusle seg en spasertur retning biblioteket 🤓 Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere og at du koser deg på biblioteket og med å tegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #562 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere og at du koser deg på biblioteket og med å tegne. Har vært en koselig dag 😊 Nå spiser jeg og fattern kaker og ser Mord & Mysterier 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #563 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har vært en koselig dag 😊 Nå spiser jeg og fattern kaker og ser Mord & Mysterier 😀 Cassidy Tvillingene er glade for at dere har hatt en fin dag, og så må dere kose dere kjempemasse med kaker og Mord & Mysterier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #564 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for at dere har hatt en fin dag, og så må dere kose dere kjempemasse med kaker og Mord & Mysterier. Takk 😊 Håper dere og har en fin dag😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #565 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Håper dere og har en fin dag😊😊 Tusen Takk.Cassidy Tvillingene har en veldig fin dag i dag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #566 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk.Cassidy Tvillingene har en veldig fin dag i dag.🥰🥰 Godt å høre 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #567 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #568 Del Skrevet 19. juli 2023 Også fikk jeg tipset fattern på konserter på Lillehammer med Berliner soloistene, både Vivaldi og Bach og Pachelbel 🥰 Fattern er så glad i barokkmusikk særlig Bach ❤️ og Vivaldi ❤️, også Pachelbels Kanon så klart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #569 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Også fikk jeg tipset fattern på konserter på Lillehammer med Berliner soloistene, både Vivaldi og Bach og Pachelbel 🥰 Fattern er så glad i barokkmusikk særlig Bach ❤️ og Vivaldi ❤️, også Pachelbels Kanon så klart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #570 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja er godt å få gjort noe sånn for han ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #571 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja er godt å få gjort noe sånn for han ❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig snilt av deg, vi blir så rørte av godheten din.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #572 Del Skrevet 21. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 19.7.2023 den 21.43): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig snilt av deg, vi blir så rørte av godheten din.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Tusen takk for fine ord💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #573 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk for fine ord💚💚 Bare Hyggelig og Cassidy Tvillingene synes at faren din er veldig heldig som har deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #574 Del Skrevet 21. juli 2023 I dag tegnet jeg en nydelig tegning på biblioteket 💚 Var på kunstmuseet og så to utstillinger: en nonfigurativ etterkrigsfyr (noe jeg likte veldig godt, annet som ikke traff) og en nydelig utstilling eventyrbilder av Tove Jansson, Elsa Beskow, Jon Bauer og Astrid Nondal 💚 Spiste en helt fantastisk kake ved navn punschtorte på den nydelige kafeen Cafe Sorgenfri💚 Fikk gode pannekaker av fattern❤️ Nå ser vi Midsummer Mysteries 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #575 Del Skrevet 21. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Bare Hyggelig og Cassidy Tvillingene synes at faren din er veldig heldig som har deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #576 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #577 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): I dag tegnet jeg en nydelig tegning på biblioteket 💚 Var på kunstmuseet og så to utstillinger: en nonfigurativ etterkrigsfyr (noe jeg likte veldig godt, annet som ikke traff) og en nydelig utstilling eventyrbilder av Tove Jansson, Elsa Beskow, Jon Bauer og Astrid Nondal 💚 Spiste en helt fantastisk kake ved navn punschtorte på den nydelige kafeen Cafe Sorgenfri💚 Fikk gode pannekaker av fattern❤️ Nå ser vi Midsummer Mysteries 💙 Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere masse med pannekaker og Midsummer Mysteries. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #578 Del Skrevet 21. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere masse med pannekaker og Midsummer Mysteries. Vi koser oss 😀😀 det håper jeg dere også gjør 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #579 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Vi koser oss 😀😀 det håper jeg dere også gjør 😀😀 Ja Cassidy Tvillingene koser oss skikkelig masse sammen nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #580 Del Skrevet 21. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene koser oss skikkelig masse sammen nå vi. Godt å høre 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå