Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 jeg har kjøpt meg en ny mus idag for den gamle er ikke til å stole på... nå står dataen min på (såklart) så jeg lurer på om jeg må skru av maskina før jeg plugger i den nye musa? det er usbkobling på baksiden av kassa.... er litt redd for støt nemlig...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 takk for raske svar folkens! det gikk meget bra å plugge den i uten å skru av dataen først. så vet dere det til neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 Ja, for man kan selvsagt vente seg svar på 11 minutter. Her sitter det folk som har betalt for å drive kundeservice... Men svaret på spørsmålet ditt er vel kort og greit, du trenger ikke å skru av maskina. De fleste utganger som du når uten å skru opp maskina kan du trygt bruke uten at du får støt. Dersom maskina ikke ser det nye du har koblet til kan det være greit å boote og se om det oppdager det da.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Ja, for man kan selvsagt vente seg svar på 11 minutter. Her sitter det folk som har betalt for å drive kundeservice... ← Merkelig det fenomenet der, at folk tror det mener jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå