Gå til innhold

Beste/bra babycall med kamera?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Motorola. Begynner å bli dårlig batteritid, ellers ok.

Anonymkode: 01f40...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med neonate. Hadde noen problemer med ladingen, fikk ny uten problemer. Kjøpte ny versjon nå til 2.barnet. God batteritid om ungen feks skal sove ute i vogn. Noen babycaller må være koblet på strøm hele tiden eller er upraktiske å bruke til vognsoving.

Anonymkode: 2a19a...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Philips Avent og var veldig fornøyd, men den vil ikke lade mer så usikker på om det er vi som har mistet den i bakken for mye eller hva det nå er.

Vurderer kjøpe Motorola neste gang, synes Neonate har så liten skjerm.

Anonymkode: 9a3d9...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Philips Avent Connected, veldig bra, kan også få bilde på telefonen🤩

Anonymkode: 38e1b...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har neonate med kamera, den var kjempe god de 7 første mnd,  men etter det klikka den. Måtte stå i ledning heeele tiden, ledningen må være på en bestemt måte.. jeg var for sein til å klage. Mange jeg har pratet med har hatt det samme problemet…

Anonymkode: 70dd8...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og Neonate med kamera, elendige batterier! Må helst stå med strøm i, eller lades daglig. 

Anonymkode: a3e43...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owl - et eller annet på babycare er populær i termingruppa mi. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den 🙂 Føler det er litt sent når barnet er 1 år 😅

Anonymkode: 2fd9b...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motorola. Batteriet er litt dårlig men ellers fungerer bra. Nightmode og lyd er super. Stor nok skjerm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nyeste neonate uten kamera og den har veldig bra batteritid og vi er generelt veldig fornøyd med den. Den har temperatur også, bruker den både hjemme og i vogna. Ser mange med video klager på batteritid. Fikk et tips om at flere jeg kjenner hadde babycall med bare lyd og så satte de opp vanlig overvåkningskamera fra elkjøp på soverommet, som man da kan se på fra mobilen. Det finnes sånne overvåkningskameraer som også filmer i mørket. Ikke helt det du spurte om da men tenkte jeg skulle dele tilfelle det er et bedre alternativ for dere også :)

Anonymkode: a4a9b...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og hørt at sånne overvåkningskameraer man setter opp på wifinettet er tryggere enn babycall med video, men der har jeg ikke gjort noen research så usikker på hvor godt det stemmer. Bare noen jeg kjenner som jobber med IT som sa det til meg. 

(Jeg som skrev forrige post vet ikke hvorfor den ble anonym trykket feil)

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...