AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Del Skrevet 8. februar 2023 Alle har fordommer, men av og til er det deilig å få de motbevist. Har en dame i 50-åra til nabo som er en utmerket sjåfør. Hun klarer å identifisere fartsgrensen, holde den og hun får til å kjøre i en rett linje om hun må. På jobb er det en kar i slutten av 40-åra som somler så innmari, han har alltid en kø bak seg. Saaben hans er beryktet for at han glemmer å gasse på - i oppoverbakke, selvsagt, men også ellers kan han plutselig ligge i halve fartsgrensa. Kjenner du noen som kjører helt annerledes enn alder, kjønn og stereotypiene tilsier? Anonymkode: 533a2...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg kjører veldig bra havnet i grøfta i Desember 2022 med min Mitsubishi L200 4X4 men klarte etter hvert og få bilen opp på veien igjen etter mye jukking rygging og diverse var nedi en dike jobber også som Bilberger så jeg unngikk å ringe til Viking da jeg syntest det var flaut og ville blitt snakk hos kollegaer svingte av for tidlig pga dårlig brøyting så det ble en tur utenfor veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå