Gå til innhold

Glede jenta


Gjest Rune

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gi henne blomster, et sikkerstikk. Eller inviter henne på kino for å se en julefilm eller konsert. Gi henne en engel, eller send henne på SPA...

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg var usikker på om fyren hun datet var noe for henne...(tanken på en kjæreste skremte henne litt)...Han sendte henne en STOR bukett med blomster på jobben. Midt blandt alle kollegaene :)

Hun kom inn i kantina med det rødeste mest blussende ansiktet jeg har sett noen gang! :ler:

De er kjærester nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ny her jeg, synes det er merkelig liten interesse for slike tråder som denne, mens tråder om pervertert sex og analsex "renner over" hva er det med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Vel, han har jo allerede fått et par bra svar da. :)

Kanskje norske jenter simpelten ikke er så vant med å bli skjemt bort? Kanskje kreativiteten vår har stagnert litt på dette området?

Bare en teori. Men blomster er jo alltid hyggelig da.

Til trådstarter. Hva med å overraske henne med en opplevelse som ikke er helt tradisjonell? Noe impulsivt og litt sprøtt. Men sjekk at hun ikke har høydeskrekk før du bestiller fallskjermhopping. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke ett svar på dette. Vi er så forskjellige.

Men om noen hadde villet gjøre denne (meg) jenta blid og fornøyd,

hadde de tatt oppvasken og andre trivialiteter på strak arm, for egen maskin, uten at jeg må gjete dem som får... (torden og mord i blikket...) :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sende en enorm, fargerik bukett med masse blomster og et kort med en hilsen fra deg - til jobben hennes levert til hennes arbeidsplass til hennes kontor, midt i arbeidstiden. :)

Dette er en slager "alle" jenter blir enormt glade over- og vet du hva? Nesten ingen menn gjør dette i Norge. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänk också att du får inte skämma bort dem,då kan du få ett h-sike seda ,ställa upp å städa,får inte dricka öl mm,Hänga med å shoppa på lördagar å sånt!Nä!!Visa var skåpet ska stå från början!Bjud henne max på biobiljetten!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...