Gå til innhold

Dere som aldri tar kontakt med venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil dere egentlig ha dem som venner, eller er det samme for dere om de slutter å ta kontakt en dag?

Anonymkode: 4bc78...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg blir som regel kontakta av andre før eg vinn å kontakte dei. Ikkje til stadigheit, men som oftast.

Anonymkode: a5d68...f4d

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer i utlandet og i begynnelsen hver gang jeg dro hjem så var det alltid jeg som spurte om folk ville møtes. Og det ville de som regel. Men la også merke til at ingen spurte meg når jeg kom hjem til Norge sånn at vi kunne henge. Derfor sluttet jeg i håp om at de skulle spørre meg også, men det gjorde de aldri. Så nå spør ikke jeg dem heller. Vennskap går begge veier, er ikke de interessert i å ta initiativet så gidder ikke jeg heller. 

Anonymkode: d8356...635

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner tar kontakt med meg. Tar jeg kontakt, så blir jeg avvist. Jeg sliter med å bli avvist slik..så da gjør jeg det ikke. 

Anonymkode: 4836d...6fe

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha dem som venner, men anser ikke vennskap som noe forpliktende der jeg må gjøre sånn eller sånn for å få lov å være noens venn. Jeg liker å være med andre i perioder, i andre perioder vil jeg bare være alene. Jeg forventer heller ikke selv noe annet enn integritet fra venner. 

Anonymkode: 87e05...065

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha venner, men samtidig ikke.

Anonymkode: 36593...703

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vil dere egentlig ha dem som venner, eller er det samme for dere om de slutter å ta kontakt en dag?

Anonymkode: 4bc78...90f