Gå til innhold

Ubehag av kreatin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å ta kreatin monohydrat i pulverform. Løser det opp i varmt vann. Den første dagen gikk det fint, den andre dagen tok jeg det sammen med frokosten å fikk mageproblemer 5min etter. Resten av dagen gikk bra, men våknet opp med mageproblemer den neste dagen også. Har sluttet å ta det nå, drakk ca 3l vann hver dag, å måtte tisse mye så regner med at jeg fikk nok vann. Er det noen som ikke tåler dette selvom væskeinntaket er bra?

Anonymkode: 45b11...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg begynte på kreatin monohydrat i pulverform som deg så fikk jeg sår på tunga etter noen dagers bruk. Regner med det er en allergisk reaksjon. Stoppet i noen måneder, ble kvitt sår, begynte igjen og fikk sår igjen. Så jeg tok aldri noe mer. Jeg leste på engelske forum at det kan jo være at det er lurt å bytte til et annet merke. Det har jeg ikke orket. Ikke verdt å vondt i kroppen for noen % bedre utbytte av trening.

Tåler forøvrig proteinpulver fra samme produsent og andre uten problemer.

Anonymkode: b6956...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreatin monohydtate er kjent for å gi ubehag. Jeg fikk også det da jeg prøvde det for mange år siden. Fikk skikkelig mageproblemer og generelt ubehag i kroppen. Har holdt meg unna siden. Trenger ikke slikt tilskudd for å få større muskler. Det har jeg fint klart og få uten kreatin eller andre tilskudd. Bortsett fra litt ekstra proteintilskudd etter styrketrening. Det er det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...