Gå til innhold

Er Lois jeans verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde et par Lois Raval i dag, de satt som et skudd. Men 1600 kr er noe heftig, synes jeg? 

Er de verdt det? Utvider de seg mye ved bruk? Irriterende med jeans som blir slaskete etter en halvtime på etter de er nyvasket. 

Hilsen kjerring, 50. 

Anonymkode: a7513...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De holder seg i passformen, men jeg synes de rakner i sømmen litt for fort. Men da kan du bare gå og bytte den om det skjer. 

Anonymkode: 74ee4...5fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er veldig bra jeans😊 kjøp på salg det gjorde jeg 😊

Skrevet

Jeg synes ikke de er verdt prisen. Har bare brukt mine et par ganger,  For mye stretch og tynt stoff nå som man er blitt vant til andre typer jeans etter flere år med stretch. 

Anonymkode: 53d26...700

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke helt hvilken modell jeg har, men min blir utvidet etter å ha brukt den et par ganger. Mulig dette varierer fra modell til modell, så kanskje lurt å høre om noen har erfaringer med den spesifikke modellen du tenker å kjøpe.

Anonymkode: 0561a...d1d

Skrevet

Jeg har louis celia-modellen. Buksen er fin og av god kvalitet. Men blir ikke å kjøpe ny da jeg synes midjen blir for lav til meg, den har normal midje. Synes og buksen ble vid etter bruk. Betalte vel ca 1500 kr for den og synes ikke den var verdt det. Ikke for at den er dårlig kvalitet men modellen passet ikke meg. 

Anonymkode: 794c4...fb9

Skrevet

Jeg liker ikke lois-jeans. Har et par, men liker ikke hvordan de ser ut på meg. Så nei fra meg.

Anonymkode: 74774...746

Skrevet

Jeg har malena og celia i det fløyel-stoffet, synes de er behagelige på og vider seg ikke ut. Hadde en i et tynt stoff som ble videre. 
De er ofte på tilbud i nettbutikker.

Anonymkode: 91748...3db

Skrevet

Harry 

Anonymkode: b4136...4c5

Skrevet

Jeg har Malena både i jeansstoff og i cordfløyel og er veldig fornøyd. Synes buksene er veldig behagelig pga mye stretch uten at det synes så godt. Buksene holder seg godt og utvider seg ikke mye. Muligens de er litt tynne i stoffet - det er nok noe av det jeg synes er behagelig. Jeg har lyst på flere Lois-jeans. Kjøper bare på salg da. 

Anonymkode: 10b5b...242

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...