Krutthøna Skrevet 11. april 2023 #761 Del Skrevet 11. april 2023 Mye diskusjon rundt Mila's utseende. Burde egentlig holdt meg for god til å si noe mer om det....men, here you go! 🙈 Jeg synes hun er helt "average". Hun har typisk øst-europeiske trekk. At hun er modellpen osv, er jeg ikke enig i. Det er dessverre personligheten hennes som gjør det for meg. Da blir bare hele dama litt mindre attraktiv. Ang. Kaja, så er hun en flott dame, men bør ikke bli mer "stakkarslig" nå. Da blir hun også mindre attraktiv i mine øyne. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 11. april 2023 #762 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg liker Kaja, men samtidig så kan jeg forstå at det maset om bekreftelse gjør at Joakim backer unna. Det ødelegger jo for all gnist. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 11. april 2023 #763 Del Skrevet 11. april 2023 GhostHug skrev (6 minutter siden): Jeg liker Kaja, men samtidig så kan jeg forstå at det maset om bekreftelse gjør at Joakim backer unna. Det ødelegger jo for all gnist. Hadde han gitt henne noe så hadde saken vært annerledes. Hadde han sagt og vist at han faktisk vil prøve å finne ut av det, og ikke bare «vi tar det som det kommer og ser hva som skjer» så hadde det nok vært noe annet.Det virker for meg som at han egentlig har bestemt seg for at hun ikke er noe å satse på, men han vil ha mest mulig tid på tv, så han går rundt grøten for å ikke såre henne. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. april 2023 #764 Del Skrevet 11. april 2023 (endret) GhostHug skrev (3 timer siden): Jeg liker Kaja, men samtidig så kan jeg forstå at det maset om bekreftelse gjør at Joakim backer unna. Det ødelegger jo for all gnist. Jeg tror dessverre de har havnet i en veldig ond spiral. Jeg får ikke følelsen av at Kaja hadde trengt så mye bekreftelse generelt, men at hun trenger det av Joakim fordi han er en tufs i sine handlinger og kommunikasjon overfor henne. Ting han sier og ting han gjør/ikke gjør hadde gjort de fleste usikre tror jeg. Hadde Joakim blitt spleiset med en babe som Mila så hadde han gitt mer enn nok bekreftelse, det at han kommenterte Milas' IG til Kaja på den måten han gjorde det viser det. Joakim fremstår som en komplett idiot og klarer ikke riste av seg badboy-tendensene sine og jekke ned forventningene sine. Mila sin kropp er langt over middels, synes jeg. Det er ikke rart at menn sikler etter det der. Litt mye silikon, men ellers er den jo smashing. Så skal jeg unngå å kommentere ansiktet hennes.., men menn er vel mer programmert til å se på kropp enn ansikt. At hun bruker klær som fremhever kroppen gjør også menn ville. Classy er hun ikke, men den type menn hun vil ha bryr seg ikke om det. For Mila handler visst også et forhold mest om at en mann skal spandere på henne og beundre henne, ganske overfladiske greier. Hun kaller det dybde. Jeg er forvirret. Men tilbake til temaet; Kaja er perfekt i mine øyne. Så utrolig pen med perfekt hud og har vel minst like fin kropp som Mila. Fravær av silikon, mer klær og ingen oppstilte bilder på IG er vel det som gjør at Joakim ikke er interessert. Joakim vil ha en dame som viser seg frem, for han vil også vise frem dama si. Jeg tror han legger mye av sin egen verdi i hvilke damer han er sammen med. Han ønsker en typisk babe fordi det hever hans status blant gutta. Endret 11. april 2023 av Blåttvann 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 11. april 2023 #765 Del Skrevet 11. april 2023 Blåttvann skrev (30 minutter siden): Jeg tror dessverre de har havnet i en veldig ond spiral. Jeg får ikke følelsen av at Kaja hadde trengt så mye bekreftelse generelt, men at hun trenger det av Joakim fordi han er en tufs i sine handlinger og kommunikasjon overfor henne. Ting han sier og ting han gjør/ikke gjør hadde gjort de fleste usikre tror jeg. Hadde Joakim blitt spleiset med en babe som Mila så hadde han gitt mer enn nok bekreftelse, det at han kommenterte Milas' IG til Kaja på den måten han gjorde det viser det. Joakim fremstår som en komplett idiot og klarer ikke riste av seg badboy-tendensene sine og jekke ned forventningene sine. Mila sin kropp er langt over middels, synes jeg. Det er ikke rart at menn sikler etter det der. Litt mye silikon, men ellers er den jo smashing. Så skal jeg unngå å kommentere ansiktet hennes.., men menn er vel mer programmert til å se på kropp enn ansikt. At hun bruker klær som fremhever kroppen gjør også menn ville. Classy er hun ikke, men den type menn hun vil ha bryr seg ikke om det. For Mila handler visst også et forhold mest om at en mann skal spandere på henne og beundre henne, ganske overfladiske greier. Hun kaller det dybde. Jeg er forvirret. Men tilbake til temaet; Kaja er perfekt i mine øyne. Så utrolig pen med perfekt hud og har vel minst like fin kropp som Mila. Fravær av silikon, lite klær og ingen oppstilte bilder på IG er vel det som gjør at Joakim ikke er interessert. Joakim vil ha en dame som viser seg frem, for han vil også vise frem dama si. Jeg tror han legger mye av sin egen verdi i hvilke damer han er sammen med. Han ønsker en typisk babe fordi det hever hans status blant gutta. Er enig i alt du sier her, men Kaja har også mye silikon. Jeg tenker at på grunn av at Joakim har vært en dritt hele veien så har de havnet så skjevt ut at det ikke er mulig å rette opp i. Joakim gav lite helt fra start som gjorde at Kaja ikke følte seg god nok og ble usikker, som igjen førte til at Joakim ble mindre og mindre interessert. Jeg ser mer håp for Ørjan og Cecilie enn for Kaja og Joakim. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. april 2023 #766 Del Skrevet 11. april 2023 Grüner skrev (På 8.4.2023 den 22.08): Du ser på huden at det er brukt filter Nå må du gi deg! Det er et helt vanlig portrettfoto tatt av fotograf. Ingen overdreven bruk av filter slik som Milla. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 11. april 2023 #767 Del Skrevet 11. april 2023 2 hours ago, Blåttvann said: Men tilbake til temaet; Kaja er perfekt i mine øyne. Så utrolig pen med perfekt hud og har vel minst like fin kropp som Mila. Fravær av silikon, lite klær og ingen oppstilte bilder på IG er vel det som gjør at Joakim ikke er interessert. At det var? Kaja har jo DE silikonpuppene! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. april 2023 #768 Del Skrevet 11. april 2023 (endret) GhostHug skrev (2 timer siden): Er enig i alt du sier her, men Kaja har også mye silikon. Jeg tenker at på grunn av at Joakim har vært en dritt hele veien så har de havnet så skjevt ut at det ikke er mulig å rette opp i. Joakim gav lite helt fra start som gjorde at Kaja ikke følte seg god nok og ble usikker, som igjen førte til at Joakim ble mindre og mindre interessert. Jeg ser mer håp for Ørjan og Cecilie enn for Kaja og Joakim. Har Kaja silikon? Haha, jeg visste ikke det. 😅 Antakelig fordi hun ikke dytter det opp og ut av klærne. 😅 Jeg tar det tilbake; fra IG: Men altså, ei flott dame! Jeg står for at hun ser minst like bra ut som Mila. Joakim er en kronidiot som ikke synes dette er bra nok! Hun ter seg ikke som en østeuropeisk dame da, har mer klasse. Det kler kanskje ikke en som Joakim. Good riddance sier jeg bare! Endret 11. april 2023 av Blåttvann 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. april 2023 #769 Del Skrevet 11. april 2023 Nutz skrev (11 minutter siden): At det var? Kaja har jo DE silikonpuppene! Hehehe, jeg har ikke lagt merke til det. 🙈 Jeg gjør gjerne andre ting mens jeg ser på GVFB og jeg har bare sett Kaja i bryllupskjolen (som jeg ikke husker) og ellers husker jeg bare strikkegensre hvor jeg aldri har tenkt over at puppene er svære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 11. april 2023 #770 Del Skrevet 11. april 2023 Kaja fremstår som en tørr pinne, fordi hun er med feil mann. Mila har en fin kropp, som jeg tipper mange av dere her inne er kjempe sjalu på siden dere har et så enormt behov for å tråkke henne ned? Kroppen hennes er jo kjempe fin.. hun trener og tar vare på seg selv. Tror ingen av parene ender opp sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. april 2023 #771 Del Skrevet 11. april 2023 Blåttvann skrev (1 time siden): Har Kaja silikon? Haha, jeg visste ikke det. 😅 Antakelig fordi hun ikke dytter det opp og ut av klærne. 😅 Jeg tar det tilbake; fra IG: Men altså, ei flott dame! Jeg står for at hun ser minst like bra ut som Mila. Joakim er en kronidiot som ikke synes dette er bra nok! Hun ter seg ikke som en østeuropeisk dame da, har mer klasse. Det kler kanskje ikke en som Joakim. Good riddance sier jeg bare! Er det Kaja?😱😍 Wow! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 11. april 2023 #772 Del Skrevet 11. april 2023 Dagens episode var litt skuffende, basert på tidligere innlegg fra andre her inne venter jeg fortsatt på at Cecilie skal «klikke» på noen 😅 selvom hun ikke klikket fikk jeg likevel vondt av Ørjan, han skal virkelig ha for at han prøver og har tilsynelatende uendelig med tålmodighet når det gjelder henne. Joakim prøver å rette opp det dårlige inntrykket vi alle har ab han, uten stort hell. Skjønner ikke hvorfor den ene eksperten ga valget som hun gjorde etter seremonien, tror det hadde vært best for begge parter å slippe det valget (dere skjønner hva jeg mener når dere ser). Den største overraskelsen i episoden var likevel Mila, hun er en helt annen person, så er spent på hva som skjer neste episode. Syntes litt synd på Jonathan som prøvde å hinte til de i familien at alt ikke var rosenrødt, uten å få særlig støtte for det (tilsynelatende). kaja og mannen hennes (husker ikke navnet) er kanskje det minst spennende paret, men tilgjengelig det jeg har mest tro på 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 11. april 2023 #773 Del Skrevet 11. april 2023 Smos1 skrev (45 minutter siden): Dagens episode var litt skuffende, basert på tidligere innlegg fra andre her inne venter jeg fortsatt på at Cecilie skal «klikke» på noen 😅 selvom hun ikke klikket fikk jeg likevel vondt av Ørjan, han skal virkelig ha for at han prøver og har tilsynelatende uendelig med tålmodighet når det gjelder henne. Joakim prøver å rette opp det dårlige inntrykket vi alle har ab han, uten stort hell. Skjønner ikke hvorfor den ene eksperten ga valget som hun gjorde etter seremonien, tror det hadde vært best for begge parter å slippe det valget (dere skjønner hva jeg mener når dere ser). Den største overraskelsen i episoden var likevel Mila, hun er en helt annen person, så er spent på hva som skjer neste episode. Syntes litt synd på Jonathan som prøvde å hinte til de i familien at alt ikke var rosenrødt, uten å få særlig støtte for det (tilsynelatende). kaja og mannen hennes (husker ikke navnet) er kanskje det minst spennende paret, men tilgjengelig det jeg har mest tro på Enig 😳 vet ikke helt, men klarer ikke å stole på de der «ekspertene» , at de liksom vet best.. Kaja er jo på repeat i hver episode, at hun er så usikker og sier en ting men handler motsatt. Jeg liker Kaja, men tror dessverre ikke dette er riktig program for henne ift den ekstreme usikkerheten. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. april 2023 #774 Del Skrevet 11. april 2023 bonsaijenta skrev (2 timer siden): Er det Kaja?😱😍 Wow! I know. She HAWT! ❤️🔥🥵❤️🔥🥵❤️🔥🥵❤️🔥 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. april 2023 #775 Del Skrevet 11. april 2023 Er det siste episode neste tirsdag? Begynner å bli langdryg dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 11. april 2023 #776 Del Skrevet 11. april 2023 Lill skrev (9 minutter siden): Er det siste episode neste tirsdag? Begynner å bli langdryg dette her. Enig! Begynner å bli langdrygt og litt kjedelig. Mulig jeg har drømt, men skulle det sendes til uti mai? 🤔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. april 2023 #777 Del Skrevet 11. april 2023 Krutthøna skrev (2 minutter siden): Enig! Begynner å bli langdrygt og litt kjedelig. Mulig jeg har drømt, men skulle det sendes til uti mai? 🤔 Håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 11. april 2023 #778 Del Skrevet 11. april 2023 På tross av det Mila sa om menn som gråter, så liker jeg henne. Å er noen av dere litt rasistiske mot øst europeiske damer? Det jeg ikke liker er de ekspertene som virker så pressende, som om folk MÅ ende opp med følelser? Å at de skal sitte å utlevere forran alle om de vil videre eller ikke? Så dramatisk å unødvendig, teit program 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 11. april 2023 #779 Del Skrevet 11. april 2023 Lill skrev (23 minutter siden): Er det siste episode neste tirsdag? Begynner å bli langdryg dette her. Enig, med tanke på det beskjedne engasjementet i tråden her etter dagens episode, kan det se ut som flere har «falt av» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 11. april 2023 #780 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg er sikkert rar som henger meg oppi dette, men hva tror dere Mila spiser for å ha så fit kropp? Jeg er mye eldre enn henne og må nok bare innse at jeg aldri vil se sånn ut. Tror dere det er kun grønnsaker og kjøtt/fisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå