Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Spoiler

Hvor mange ganger skal de vise klippet med at Kaja og Joakim er på besøk hos foreldrene (?) til Kaja… det ødela jo spenningen i dag, for man skjønte jo at de kom til å bli siden det ikke er vist enda..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Jeg er virkelig ikke fan av Mila, jeg tipper at eneste grunnen til at hun velger å bli er tv-tid. Virket også som at hun digget at Ørjan ble spurt om henne under parsermonien (eller hva de kaller det?).

Jeg fikk ikke helt med meg konseptet med at en velger å dra, men at de da fortsatt er med i programmet? Ref.Ørjan og Cecilie? Skal de da jobbe litt til for å se om de skal splittes siden kun 1 vil dra?

Ellers gav siste episode nok et helhetlig dårlig inntrykk av ekspertene ift matching. Det er muligens kun 1 par vi seerne (iallefall) har troen på og det er Sverre og Maja! Det er 1 av 6 (?) pr totalt. Mer enn skilsmisseraten (50%😅). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (55 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg er virkelig ikke fan av Mila, jeg tipper at eneste grunnen til at hun velger å bli er tv-tid. Virket også som at hun digget at Ørjan ble spurt om henne under parsermonien (eller hva de kaller det?).

Jeg fikk ikke helt med meg konseptet med at en velger å dra, men at de da fortsatt er med i programmet? Ref.Ørjan og Cecilie? Skal de da jobbe litt til for å se om de skal splittes siden kun 1 vil dra?

Ellers gav siste episode nok et helhetlig dårlig inntrykk av ekspertene ift matching. Det er muligens kun 1 par vi seerne (iallefall) har troen på og det er Sverre og Maja! Det er 1 av 6 (?) pr totalt. Mer enn skilsmisseraten (50%😅). 

De må være enige om å dra ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Hvor mange ganger skal de vise klippet med at Kaja og Joakim er på besøk hos foreldrene (?) til Kaja… det ødela jo spenningen i dag, for man skjønte jo at de kom til å bli siden det ikke er vist enda..

Ja, det ødela hele spenningen 🤔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (23 timer siden):

Det er vel isåfall wannabe-exit. 😅 Han har vel ikke så mye penger eller ressurser?

Eller tenker du på det bedritne kvinnesynet? 🙉

Ja, det stemmer. Tenkte ikke på pengene, men personlighetstyper 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (På 20.3.2023 den 13.17):

Følger cecilie(a?) på Instagram og på en spørsmålsrunde var det en som spurte hvem hun ikke hadde kontakt med fra innspillingen og da nevnte hun en som har dårlige holdninger til kvinner, eller noe sånt. Lett å se at det er Joakim da hun har delt ting med alle de andre deltakerne på instagram. Hun ville ikke snakke om det før det ble vist på tv. Er spent på det! 

Jeg har ikke fulgt henne, men følger Ørjan.

Ser på profilen hans at han følger Mila og alle de andre deltakerne Bortsett fra Cecilie..! Hun følger heller ikke han ! Så kanskje det smeller mellom de to den neste uken ?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

betrayed skrev (På 19.3.2023 den 18.15):

Vet du hvor den fins? Finner kun s8 på Discovery. Har lyst å se så mange sesonger som mulig av det australske, så om noen vet..? Spesielt s6 og 10 virker det som er ekstra bra? Eller er s7 og s9 like verdt å se?

Hei, vi har bedt om at det ikke skrives mer om den australske versjonen i denne tråden, som dreier seg om den norske versjonen, så vennligst respekter det og lag din egen tråd!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
K_mb skrev (På 17.3.2023 den 13.45):

Angående Joachim, det er ubehagelig å se hvordan han er mot Kaja. Hun virker som ei søt og varm dame, som definitivt fortjener bedre enn en mann som helst vil ha en innbilsk babe. 

Helt enig, blir flau på hans vegne. En voksen mann som oppfører seg slik. Ikke trygger han henne heller, så hun blir usikker. Gir andre kvinner komplimenter, men glemmer henne. Så utrolig kleint å høre på han .

Krutthøna skrev (På 19.3.2023 den 13.12):

Han var jo med i Linni søker drømmeprinsen. Hvis Linni er malen, rent utseendemessing, så har ekspertene bommet skikkelig. Personlig synes jeg Kaja er nydelig, smart og oppegående. 
Kaja bør stikke asap. Han er ikke verdt skoen han går i en gang. 40 åring som egentlig vil være 20....helst med en barmfager blondine/influenser i hvert kne. Hosj!!

Får helt vondt av Kaja, søt og snill og bare god. Og Joachim oppfører seg som en tenåring som sikler etter instababes. Hadde aldri ville vært sammen med  han , utrolig at hun holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt henne, men følger Ørjan.

Ser på profilen hans at han følger Mila og alle de andre deltakerne Bortsett fra Cecilie..! Hun følger heller ikke han ! Så kanskje det smeller mellom de to den neste uken ?

Hmmm kanskje det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode.

Endret av Centimeteren
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (2 minutter siden):

Veldig rart at homofilene dro.. Homofile pleier å ta alt dem kommer over.

🤔 Haha?🙄

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk Mila viste seg fra en mer positiv side i dag ved å skrinlegge flørten med Ørjan og legge litt mer innsats i å finne på ting med Jonathan, men bare litt mer, da 😉

Kaja fremstår som utrolig usikker på seg selv, trenger mye bekreftelse og blir fort sjalu. Og Joachim har jo ikke sosiale antenner i det hele tatt i forhold til å lese henne og ser alt fra sitt perspektiv, så den matchen er helt krise. 

De eneste som har noe i dette programmet å gjøre, er jo Maja og Sverre, og Jonathan. De andre evner ikke å se partneren og er mest opptatt av seg selv og sitt, virker det som.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (11 minutter siden):

Helt enig, blir flau på hans vegne. En voksen mann som oppfører seg slik. Ikke trygger han henne heller, så hun blir usikker. Gir andre kvinner komplimenter, men glemmer henne. Så utrolig kleint å høre på han .

Får helt vondt av Kaja, søt og snill og bare god. Og Joachim oppfører seg som en tenåring som sikler etter instababes. Hadde aldri ville vært sammen med  han , utrolig at hun holder ut.

Han er en dust, men hun virker jo ekstremt usikker på seg selv i utgangspunktet og blir fort sjalu, noe som kanskje skyldes bakgrunnen hennes med mobbing, så det er en håpløs match å sette de to sammen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (12 timer siden):

Maja og Sverre - Maja er nydelig. Sverre er litt umoden og barnslig. Håper han kan "ta seg sammen" og at forholdet utvikle seg enda mer.

Marius og Bjørn - tror ikke noen av de har gitt det en skikkelig sjanse enda. Gi det litt tid, så kanskje. Men, noen er faktisk bedre som venner.

Ørjan og Cecilie - Ørjan virker ganske voksen og reflektert. Tror Cecilie er litt for umoden og barnslig for han. Personlig synes jeg hun virker litt mindre smart. Men, med litt mer livserfaring, så blir det sikkert bedre. Tror ikke det blir noe mer der.

Kaja og Joakim - Kaja er som Maja, helt nydelig. Hun fortjener så mye bedre enn hva Joakim kan tilby. Utad ser det ut som Joakim liker yngre jenter med store pupper. Ref. utseendemessig som Linni. Kaja bør komme seg bort fra han. Det kan fort blir destruktivt for henne og være sammen med i mine øyne, en douche.

Mila og Jonathan - Mila elsker seg selv og vil helst ha all oppmerksomhet fra alle menn. Jonathan tror jeg bare en god, men han må slutte med å "krype". Han fremstår som en tøffel....litt sånn "beklager at jeg er til". Det er lov å stille krav, uten å være "stygg" mot partner.

Apropos Mila så var det litt kleint da Jonathan sa at han likte å bare sitte sånn på en benk å se på folk som går forbi, hvorpå hun i fullt alvor svarte at hun heller ville være den som ble sett på enn den som satt og så på. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (6 minutter siden):

Apropos Mila så var det litt kleint da Jonathan sa at han likte å bare sitte sånn på en benk å se på folk som går forbi, hvorpå hun i fullt alvor svarte at hun heller ville være den som ble sett på enn den som satt og så på. 

Men hun skal nå ha for at hun er ærlig da🙈😂. åpen og ærlig narsisist 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (50 minutter siden):

Han er en dust, men hun virker jo ekstremt usikker på seg selv i utgangspunktet og blir fort sjalu, noe som kanskje skyldes bakgrunnen hennes med mobbing, så det er en håpløs match å sette de to sammen.

Jeg oppfatter henne ikke som det, men jeg tror settingen gjør henne usikker da han ikke evner på noen måte å gi henne noe trygghet. Hun sier gang på gang at hun går all in og virkelig vil prøve, mens han bortforklarer og virker ikke helt å ville legge ned så mye innsats i dette. 

Men det virket heldigvis at hun nå ser det litt selv og når hun sa at det ikke bare var hun som måtte være bra nok for han, men at han også må være bra nok for henne! 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Jeg som håpte Kaja ville dra, og Joachim bli. Hadde vært et slag i trynet på Joachim. Etter teaseren å bedømme blir han ikke bedre. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig det australske versjonen som ligger ute, den er 100 ganger bedre:) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalaB skrev (8 timer siden):

Jeg oppfatter henne ikke som det, men jeg tror settingen gjør henne usikker da han ikke evner på noen måte å gi henne noe trygghet. Hun sier gang på gang at hun går all in og virkelig vil prøve, mens han bortforklarer og virker ikke helt å ville legge ned så mye innsats i dette. 

Men det virket heldigvis at hun nå ser det litt selv og når hun sa at det ikke bare var hun som måtte være bra nok for han, men at han også må være bra nok for henne! 

Det er rett vondt å se på henne å hvor usikker hun er / blir . Han derimot fremstår som en komplett idiot på riksdekkende tv . Skriver under sin egen dating -dødsdom . Førti år i kroppen og 20 år i hodet .sånne som han fortjener en iskald kvinnelig narsisist med øyne kun for seg selv . Det er de kvinnene de sikler etter . 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, trøsten er at Joakim ødelegger for seg selv i allefall, slik han viser seg frem på TV, ville ikke prøvd meg på han om jeg fikk 1 million. I Linni versjonen virket han veldig nervøs og stressa og redd han ikke ble den som ble valgt ut, kom til finalen, men ble heller ikke valgt. Han er ikke noe selvsikker person, heller en som må hevde seg over andre.

Mila, blir bare flau over å se hvordan hun oppfører seg, fatter ikke at hun har 2 barn, virker så uansvarlig og ego, men menn ligger jo langflate etter sånne, de oppfatter det som "hard to get". 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...