elskermenn Skrevet 19. mars 2023 #541 Del Skrevet 19. mars 2023 Utrolig kjedelig program. Ikke nok drama og hysteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. mars 2023 #542 Del Skrevet 19. mars 2023 elskermenn skrev (8 minutter siden): Utrolig kjedelig program. Ikke nok drama og hysteri. Det er for mye drama spør du meg, man sånt kjedelig drama... som når noen krangler med naboen... det er ikke underholdende dette programmet. Før var det mer dramafritt men det var også feel good. Nå er programmet... hverken fugl eller fisk. Det er ingenting. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. mars 2023 #543 Del Skrevet 19. mars 2023 Soleil70 skrev (7 timer siden): Jeg synes hun sexologen er helt tragisk. Alt hun sier er så platt og selvfølgelig. Du kan faktisk se hvor saaakte det går rundt i hodet hennes. Stusselig dame! Men det er fint å se en sexolog uten grove ord og vulgaritet 😉 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 19. mars 2023 #544 Del Skrevet 19. mars 2023 Krutthøna skrev (4 timer siden): Han var jo med i Linni søker drømmeprinsen. Hvis Linni er malen, rent utseendemessing, så har ekspertene bommet skikkelig. Personlig synes jeg Kaja er nydelig, smart og oppegående. Kaja bør stikke asap. Han er ikke verdt skoen han går i en gang. 40 åring som egentlig vil være 20....helst med en barmfager blondine/influenser i hvert kne. Hosj!! Enig ang Kaja! Det jeg har tenkt er at Joachim virker til å tiltrekkes selvsikre damer (mange menn er slik, ofte uten at de skjønner det selv en gang - det er vel såvidt jeg vet forankret i biologien, uten at jeg skal begi meg ut på en lang evolusjonspsykologisk avhandling her nå :P), og at Kaja kan være avtennende for han fordi hun blir for usikker. Jeg tror at hun med rett mann vil være den typen som virkelig blomstrer om hun finner den tryggheten hun søker - lyse opp liksom... Men, med Joachim får det heller motsatt effekt. Dårlig matchet, syns jeg! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 19. mars 2023 #545 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) Linny111 skrev (På 17.3.2023 den 1.03): Du kommer til å skjønne det Tror sesong 6 er min favoritt. Det var den første jeg så og ble helt hekta. Det ble samboeren min da også, og han hatet vanligvis realityserier. Vet du hvor den fins? Finner kun s8 på Discovery. Har lyst å se så mange sesonger som mulig av det australske, så om noen vet..? Spesielt s6 og 10 virker det som er ekstra bra? Eller er s7 og s9 like verdt å se? Endret 19. mars 2023 av betrayed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 20. mars 2023 #546 Del Skrevet 20. mars 2023 Enig i at Joachim fremstår som ganske umoden og skjønner at Kaja føler som hun gjør. Synes faktisk Ørjan virker mest reflektert og voksen av alle gutta. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 20. mars 2023 #547 Del Skrevet 20. mars 2023 Det var faktisk litt søt å se Ørjan lage toast og servere kaffe til Cecilie, jeg tror vi har undervurdert dem litt. De hadde også god stemning sammen på go kart date. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 20. mars 2023 #548 Del Skrevet 20. mars 2023 Følger cecilie(a?) på Instagram og på en spørsmålsrunde var det en som spurte hvem hun ikke hadde kontakt med fra innspillingen og da nevnte hun en som har dårlige holdninger til kvinner, eller noe sånt. Lett å se at det er Joakim da hun har delt ting med alle de andre deltakerne på instagram. Hun ville ikke snakke om det før det ble vist på tv. Er spent på det! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløverpiken Skrevet 20. mars 2023 #549 Del Skrevet 20. mars 2023 Kartoffel skrev (På 3.3.2023 den 14.25): Jeg har et helt annet (og mye dårligere) inntrykk av Joakim i dette programmet enn på Linni søker kjæreste. Kaja virker som en nydelig person og fortjener bedre. Ok, nå er jeg litt slem, men jeg får litt Exit-vibes av han ... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av han. Synes han virket sjarmerende, snill og hyggelig. Nå er jeg veldig usikker på hva slags type han egentlig er. Ikke det at jeg vet det, men magefølelsen er litt dårlig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 20. mars 2023 #550 Del Skrevet 20. mars 2023 6 hours ago, kløverpiken said: Ok, nå er jeg litt slem, men jeg får litt Exit-vibes av han ... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av han. Synes han virket sjarmerende, snill og hyggelig. Nå er jeg veldig usikker på hva slags type han egentlig er. Ikke det at jeg vet det, men magefølelsen er litt dårlig. Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. mars 2023 #551 Del Skrevet 20. mars 2023 kløverpiken skrev (6 timer siden): Ok, nå er jeg litt slem, men jeg får litt Exit-vibes av han ... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av han. Synes han virket sjarmerende, snill og hyggelig. Nå er jeg veldig usikker på hva slags type han egentlig er. Ikke det at jeg vet det, men magefølelsen er litt dårlig. Det er vel isåfall wannabe-exit. 😅 Han har vel ikke så mye penger eller ressurser? Eller tenker du på det bedritne kvinnesynet? 🙉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 20. mars 2023 #552 Del Skrevet 20. mars 2023 kløverpiken skrev (8 timer siden): Ok, nå er jeg litt slem, men jeg får litt Exit-vibes av han ... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av han. Synes han virket sjarmerende, snill og hyggelig. Nå er jeg veldig usikker på hva slags type han egentlig er. Ikke det at jeg vet det, men magefølelsen er litt dårlig. Enig, men som en under her sier kanskje mer wannabe-Exit? For meg heller fremstår han ikke videre bemidlet på noen måte, men jeg kan jo ta feil. Utover det: Jeg også fikk i utgangspunktet et godt førsteinntrykk, men må innrømme at jeg tenkte også da jeg fikk det at et godt førstegangsinntrykk forsåvidt er enkelt å regissere... Spesielt om man skal lage en sånn "hei, jeg er..."-innslag til TV. Alle kan klare å fremstå bra da, om de går inn for det og har en plan for det. Jo mer vi ser av han, jo mer slår førsteinntrykket sprekker, for min del. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 20. mars 2023 #553 Del Skrevet 20. mars 2023 kløverpiken skrev (8 timer siden): Ok, nå er jeg litt slem, men jeg får litt Exit-vibes av han ... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av han. Synes han virket sjarmerende, snill og hyggelig. Nå er jeg veldig usikker på hva slags type han egentlig er. Ikke det at jeg vet det, men magefølelsen er litt dårlig. betrayed skrev (18 minutter siden): Enig, men som en under her sier kanskje mer wannabe-Exit? For meg heller fremstår han ikke videre bemidlet på noen måte, men jeg kan jo ta feil. Utover det: Jeg også fikk i utgangspunktet et godt førsteinntrykk, men må innrømme at jeg tenkte også da jeg fikk det at et godt førstegangsinntrykk forsåvidt er enkelt å regissere... Spesielt om man skal lage en sånn "hei, jeg er..."-innslag til TV. Alle kan klare å fremstå bra da, om de går inn for det og har en plan for det. Jo mer vi ser av han, jo mer slår førsteinntrykket sprekker, for min del. Men fikk man ikke et godt førsteinntrykk av han fordi han virket så fornøyd med Kaja i starten? Hun er flott å se på, derfor var han veldig fornøyd. Rent utseendemessig er hun tydeligvis hans type. Etterhvert kom det frem at Kaja er veldig ordentlig og søt, mens Joachim er nok mer på utkikk etter en litt vill og sexy (i væremåten) dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 20. mars 2023 #554 Del Skrevet 20. mars 2023 Den siste episoden jeg så var at det var fellesmiddag. Jeg har fortsatt tro på Maja og Sverre. Maja er virkelig fin, romslig og positiv. Jeg håper Sverre (som jeg oppfatter som noe barnslig) ser hvilket gullfunn Maja er. Synd at Bjørn ikke legger mer inn i å lære Marius å kjenne. Det er som at han har avskrev Marius med en gang. Synes Marius strekker seg lang og har kloke tanker om dette med å lære hverandre å kjenne. Med Kaja og Joakim synes jeg ikke at der er noen framgang. Virker som at Joakim gjør hva han tror forventes for at vi, seerne, skal få et best mulig inntrykk av ham. Når Kaja forteller at Joakim viser andre kvinner oppmerksomhet og viser at han ser på dem, så er det et stort rødt flagg. Joakim er ikke klar for å slå seg til ro med den ene. Kaja bør ta avstand og beskytte seg selv. Hun virker reflektert, så jeg tror hun forstår det. Ørjan og Cecilie.. Jeg har likt dem begge to helt fra starten. Trodde Cecilie kunne mykne opp etter hvert, men hun er tydeligvis hardt skadet. Cecilie er så redd for å bli såret at hun stritter mot alt som kan (be)røre henne. Selv Ørjan klarer ikke å trenge igjennom. Tror Ørjans motiv for å delta i programmet var seriøst nok. Men når Cecilie er dødfødt, vender han blikket ut. I Milas og Jonathans forhold har det manglet likeverdighet. Mens Jonathan har oppført seg som "heldig", vært oppmerksom kavaler og partner, har Mila tatt det som en selvfølge. Det ville vært fint å se at Jonathan fortalte Mila at de to ikke passet sammen. Jonathans selvtillit lider, og det er på tide at han sier i fra om hva som er akseptabelt for ham. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 21. mars 2023 #555 Del Skrevet 21. mars 2023 Amossa skrev (8 timer siden): Den siste episoden jeg så var at det var fellesmiddag. Jeg har fortsatt tro på Maja og Sverre. Maja er virkelig fin, romslig og positiv. Jeg håper Sverre (som jeg oppfatter som noe barnslig) ser hvilket gullfunn Maja er. Synd at Bjørn ikke legger mer inn i å lære Marius å kjenne. Det er som at han har avskrev Marius med en gang. Synes Marius strekker seg lang og har kloke tanker om dette med å lære hverandre å kjenne. Med Kaja og Joakim synes jeg ikke at der er noen framgang. Virker som at Joakim gjør hva han tror forventes for at vi, seerne, skal få et best mulig inntrykk av ham. Når Kaja forteller at Joakim viser andre kvinner oppmerksomhet og viser at han ser på dem, så er det et stort rødt flagg. Joakim er ikke klar for å slå seg til ro med den ene. Kaja bør ta avstand og beskytte seg selv. Hun virker reflektert, så jeg tror hun forstår det. Ørjan og Cecilie.. Jeg har likt dem begge to helt fra starten. Trodde Cecilie kunne mykne opp etter hvert, men hun er tydeligvis hardt skadet. Cecilie er så redd for å bli såret at hun stritter mot alt som kan (be)røre henne. Selv Ørjan klarer ikke å trenge igjennom. Tror Ørjans motiv for å delta i programmet var seriøst nok. Men når Cecilie er dødfødt, vender han blikket ut. I Milas og Jonathans forhold har det manglet likeverdighet. Mens Jonathan har oppført seg som "heldig", vært oppmerksom kavaler og partner, har Mila tatt det som en selvfølge. Det ville vært fint å se at Jonathan fortalte Mila at de to ikke passet sammen. Jonathans selvtillit lider, og det er på tide at han sier i fra om hva som er akseptabelt for ham. Maja og Sverre - Maja er nydelig. Sverre er litt umoden og barnslig. Håper han kan "ta seg sammen" og at forholdet utvikle seg enda mer. Marius og Bjørn - tror ikke noen av de har gitt det en skikkelig sjanse enda. Gi det litt tid, så kanskje. Men, noen er faktisk bedre som venner. Ørjan og Cecilie - Ørjan virker ganske voksen og reflektert. Tror Cecilie er litt for umoden og barnslig for han. Personlig synes jeg hun virker litt mindre smart. Men, med litt mer livserfaring, så blir det sikkert bedre. Tror ikke det blir noe mer der. Kaja og Joakim - Kaja er som Maja, helt nydelig. Hun fortjener så mye bedre enn hva Joakim kan tilby. Utad ser det ut som Joakim liker yngre jenter med store pupper. Ref. utseendemessig som Linni. Kaja bør komme seg bort fra han. Det kan fort blir destruktivt for henne og være sammen med i mine øyne, en douche. Mila og Jonathan - Mila elsker seg selv og vil helst ha all oppmerksomhet fra alle menn. Jonathan tror jeg bare en god, men han må slutte med å "krype". Han fremstår som en tøffel....litt sånn "beklager at jeg er til". Det er lov å stille krav, uten å være "stygg" mot partner. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars 2023 #556 Del Skrevet 21. mars 2023 Spoiler HAHAHAA 😂😂 ansiktsuttrykket til Mila da Jonathan sa at han lett begynte å grine!!! Jeg vet heller ikke om jeg skal le eller gråte, så jeg ler. Asså… HVORFOR ble de matchet?!?? Og det kan man se at begge de to også lurer på!!! Og det lille kokette «eg trur ikkje eg hadde fått meir gnist av det». Det var det da ikke nødvendig å si høyt? Spoiler 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 21. mars 2023 #557 Del Skrevet 21. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold HAHAHAA 😂😂 ansiktsuttrykket til Mila da Jonathan sa at han lett begynte å grine!!! Jeg vet heller ikke om jeg skal le eller gråte, så jeg ler. Asså… HVORFOR ble de matchet?!?? Og det kan man se at begge de to også lurer på!!! Og det lille kokette «eg trur ikkje eg hadde fått meir gnist av det». Det var det da ikke nødvendig å si høyt? Vis skjult innhold Spoiler Er det parsermoni i kveld? (Discovery+) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 21. mars 2023 #558 Del Skrevet 21. mars 2023 Krutthøna skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Er det parsermoni i kveld? (Discovery+) Spoiler Det er parsermoni i episoden som ligger i appen iallefall. Mila fortsetter å overraske. Overraskende nok 😅 sier mye rart altså 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. mars 2023 #559 Del Skrevet 21. mars 2023 lin skrev (40 minutter siden): Skjul innhold Det er parsermoni i episoden som ligger i appen iallefall. Mila fortsetter å overraske. Overraskende nok 😅 sier mye rart altså 🙄 Spoiler Det er helt utrolig. Nå er det nesten så jeg ser på bare for å se hva hun kommer med. Og i hvert fall nå når Bjørn og Marius reiser hjem 😔 Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. mars 2023 #560 Del Skrevet 21. mars 2023 Spoiler Det intervjuet som ble gjort med Mila og Jonathan burde vært gjort før parene ble satt sammen. Her kommer det jo tydelig frem at Mila ikke har fått det hun har bedt om. Researchen før denne sesongen er vel knapt nok tilstede. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå