Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Når blir episoden lagt ut i dag? Trodde det var kl 08? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser episoden nå. Og…. 

Spoiler

På 13.20 så tenker jeg bare…. Cecilie, What at bitch 🙀🙀 Ja, Kaja er usikker, men det er jaggu ikke noe mål å bli som Mila og Cecilie 😆

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Joakim, for en idiot du er 🙈. Kaja, løp din vei før du mister all selvtillit!!!! 

Nok en gang: skulle ønske det var Kaja og Jonathan som var gift. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden):

Ser episoden nå. Og…. 

Skjul innhold

På 13.20 så tenker jeg bare…. Cecilie, What at bitch 🙀🙀 Ja, Kaja er usikker, men det er jaggu ikke noe mål å bli som Mila og Cecilie 😆

Spoiler

Enig med deg! Kaja må bare få det inn i hodet sitt at hun er 100ganger finere enn plastikkjentene. Joakim fortjener ikke henne. 

Syns den samtalen mellom Jonathan og Cecile var fin. Mulig jeg angrer på at jeg skriver dette, men Cecilie hadde trengt å møte en fyr som Jonathan.  Hun har nok bare møtt badboys tidligere.

Hvor lenge varer denne sesongen? Har sett veldig lite av ekspertene og slik det er nå, er det veldig dårlig reklame for ekspertene og businessen deres. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Enig med deg! Kaja må bare få det inn i hodet sitt at hun er 100ganger finere enn plastikkjentene. Joakim fortjener ikke henne. 

Syns den samtalen mellom Jonathan og Cecile var fin. Mulig jeg angrer på at jeg skriver dette, men Cecilie hadde trengt å møte en fyr som Jonathan.  Hun har nok bare møtt badboys tidligere.

Hvor lenge varer denne sesongen? Har sett veldig lite av ekspertene og slik det er nå, er det veldig dårlig reklame for ekspertene og businessen deres. 

Spoiler

Og når Mila sier «eg er ikkje så verst eg heller» og ler kokett 😦🤭🫣 jeg døde litt av flauhet på hennes vegne!!!! 😂😂😂 hun misset jo poenget helt!!!!! 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Og når Mila sier «eg er ikkje så verst eg heller» og ler kokett 😦🤭🫣 jeg døde litt av flauhet på hennes vegne!!!! 😂😂😂 hun misset jo poenget helt!!!!! 

Spoiler

Ja, herregud! Kjente det knytta seg i magen da hun sa det🙈 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Cornflakes skrev (På 22.2.2023 den 22.12):

Ja, jeg syns det kan virke sånn. Kanskje hun er flau over å like han siden han ikke var hennes ideal og hun så for seg en prins på hvit hest og kjemper for å ikke like han. Er sånn det virker på meg. Hun har fått raseriutbrudd over han og hun gråt og var lei seg når han dro, sånne følelser og reaksjoner kommer ikke hvis man ikke har noe følelser for personen.

Jeg kan kjenne meg igjen i det å like en person som ikke er min type, at jeg egentlig syns han er stygg f.eks, men liker han og er tiltrukket alikevel, det er en merkelig kombinasjon og man begynner å oppføre seg rart en stund før man faller til ro med at man faktisk liker det mennesket og gir faen i hva andre tenker om det. Hun har ikke skjønt helt selv at hun liker han, og da kan man få mange rare abstinenser. 

Ja, tenker det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 3.3.2023 den 14.25):

Jeg har et helt annet (og mye dårligere) inntrykk av Joakim i dette programmet enn på Linni søker kjæreste. Kaja virker som en nydelig person og fortjener bedre. 

Helt enig. Og i det klippet som ble lagt ut på tv2, framstår han både arrogant, egoistisk og som en person med lite selvinnsikt. Ikke så rart han ikke har dame med den holdningen der.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Spoiler

Menn som han vokser ikke på trær, synd hun ikke ser det, han er så en flott mann - samtidig syns jeg han fortjener en kvinne med mer kvalitet enn ei som bare fokuserer på et utseende hun ikke har… 😆 hvilke indre verdier har hun?  Han er jo langt over i kvalitet enn henne. Det er attpåtil pinlig på hennes vegne at hun begynner å flørte med andre menn i tillegg. Der har du no brains liksom… 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Etter å ha sett slutten på episoden sitter jeg igjen med et mye bedre inntrykk av Cecilie enn på begynnelsen av episoden ☺️ Og er enig med Ørjan - hvordan ble hun sånn??? 

Spoiler

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen har de vist drama som kommer langt fram i tid i reklamesnuttene og omtalene av programmet, slik at en skal tro det kommer i neste episode. Men det er vel bare et grep for å holde på seerne gjennom kjedelige episoder som kveldens.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne episoden konkluderer jeg med at 

1) Mila er KUN med for å få flere følgere på insta og bli influenser. Hun gir jo ingenting av seg selv!

2) Det er synd på mannen hennes. Tror han innser ar prosjektet er dødfødt. Synes de som matchet har vært veldig kjipe mot ham. 

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Igjen har de vist drama som kommer langt fram i tid i reklamesnuttene og omtalene av programmet, slik at en skal tro det kommer i neste episode. Men det er vel bare et grep for å holde på seerne gjennom kjedelige episoder som kveldens.

Kveldens episode var dritkjedelig!!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klein og lang episode. Usikker på om jeg blir å følge med på neste sesong om det blir likt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (31 minutter siden):

Etter denne episoden konkluderer jeg med at 

1) Mila er KUN med for å få flere følgere på insta og bli influenser. Hun gir jo ingenting av seg selv!

2) Det er synd på mannen hennes. Tror han innser ar prosjektet er dødfødt. Synes de som matchet har vært veldig kjipe mot ham. 

Jonathan beskrev det ganske godt selv: «Jeg gir, hun får.» 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord. Stakkars Jonathan, han har vært sykt uheldig med dama han fikk.

«Eg er ikkje så verst, eg heller» 🤯 Der er det virkelig ingen hjemme. 

Mila — du er ikke påmeldt et sjekkeprogram, GVFB handler om å prøve å få til et forhold med den man er matchet med 🙃

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Queen94 skrev (På 22.2.2023 den 10.23):

Jeg syntes også Mila er ganske kald person. Viser lite interesse for å bli kjent, sette pris på Jonathan eller rett og slett si noe fint til han. Hun avviser jo alle samtalene der han prøver å flørte. Han sier jo selv han mister selvtilliten.

Jeg skjønner henne godt. Han er en bra mann, fin å se på, virker forståelsesfull og snill. Men hun kjenner ikke tiltrekning og da blir det kleint og man stenger igjen. Hun kjenner sikkert på en frykt for at viss hun viser seg åpen og sårbar og gir mer av seg selv, så kommer han kanskje til å ta initiativ til nærhet og intimitet. Og da føler hun det blir ubehagelig å avvise. Da er det lettere å fremstå kald og utilnærmelig i utgangspunktet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (21 timer siden):

Herregud Joakim, for en idiot du er 🙈. Kaja, løp din vei før du mister all selvtillit!!!! 

Nok en gang: skulle ønske det var Kaja og Jonathan som var gift. 

Helt enig! Kaja virker som en nydelig person, at hun er usikker er vel ikke så rart med den mannen og settingen. 

Og Cecilie....Takk og pris for at ikke alle er som henne og Mila!

Endret av K_mb
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig bare trist å se på - spesielt av 2 grunner:

Jonathan og Mila: Han er dedikert mens hun allerede har gitt opp fordi «han er ikke det jeg bestilte». Hun ser på hele programmet som et sjekkeprogram - «fungerer det ikke med mannen jeg matches med, fungerer det kanskje med en annen». Det er jo ikke sånn GVFB-konseptet er. Du skal virkelig gi alt overfor partneren du har blitt matchet med og det kan jeg ikke se at hun har gjort. Forstår det er vanskelig når man ikke kjenner noen tiltrekning, men det er dessverre slik konseptet er. Gå utenfor sin komfortsone og forsøke. Hun forsøker ikke engang. Konkluderte omtrent ved første blikk at han ikke var verdt det. Iskaldt og lukket. Han på sin side er givende, nesten på grensen til tøffel. Han er helt fortapt i utseendet hennes og det faktum at «mange menn vil ha henne/hun er vant til oppmerksomhet», men forstår ikke at det har null og nada å si. Det viktigste her er jo fokuset de to skal ha på hverandre. At det ikke bare skal gå en vei, slik som det er nå. Han kryper omtrent for henne, selv om han i enkelte øyeblikk og lysglimt ser at det blir feil. Han er svært reflektert og oppegående, men blir nok veldig fort blendet av kvinner han finner attraktive.

Joakim og Kaja: Han virker mye mindre sympatisk nå enn når han var med på «Linni søker kjæreste.» Kanskje han har fått en del oppmerksomhet etter dette programmet og at dette forklarer det han sier om at «er jeg ikke 100% fornøyd, så tenker jeg fort at det venter et bedre tilbud bak neste hjørne». Han virker selvsentrert, arrogant og egoistisk. Beklager, men det er slik han fremstår. Bare dette med å kommentere «babe» under andre damers IG bilder - spesielt når du er midt oppi et slikt eksperiment 🤦🏻‍♀️ Mannen er 40 år og oppfører seg som han er et sted mellom 18-25 år. Svært umodent på denne fronten, mens Kaja går all in og ender opp som Jonathan - gir mer enn hun får. Hun har fokus på rett sted. Hun er utrygg fra før av og behøver en partner som viser tydelig hvor han står. En som har fokuset sitt utelukkende på henne der det skal være. Joakim klager ustanselig over hvor usikker Kaja er, men er det så merkelig når han hele tiden påpeker feil og holder på som han gjør? Hun må jo føle at hun aldri er eller gjør ting bra nok.

Føler at Kaja og Jonathan er mye mer kompatible. Skulle ønske disse to ble matchet. For selv om man tror man vil ha en «bad boy/girl» i livet sitt, så er det som regel ikke dette som fører frem til et livslangt parforhold.

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner henne godt. Han er en bra mann, fin å se på, virker forståelsesfull og snill. Men hun kjenner ikke tiltrekning og da blir det kleint og man stenger igjen. Hun kjenner sikkert på en frykt for at viss hun viser seg åpen og sårbar og gir mer av seg selv, så kommer han kanskje til å ta initiativ til nærhet og intimitet. Og da føler hun det blir ubehagelig å avvise. Da er det lettere å fremstå kald og utilnærmelig i utgangspunktet.

Hvis hun ikke prøver så kommer aldri tiltrekningen heller. Husker jeg så GVFB USA for mange år siden. Ei dame begynte å gråte etter bryllupet fordi hun var så skuffet. Hun fikk frysninger bare han tok på henne. Hun følte ingen tiltrekning. Men hun valgte å gi det en sjanse. Etterhvert falt hun helt for personligheten og følte tiltrekning mot mannen. De forble gift og fikk etterhvert barn sammen. Poenget er at hvis Mila  stenger for muligheten for å bli bedre kjent og også å gi mer av seg selv, så skjer det heller ingen utvikling i forholdet og tiltrekningen kommer naturlig nok aldri.

Endret av K_mb
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...