AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Mine svigerforeldre begynner å dra på årene, så de krever litt bedre liggekomfort når de kommer på overnattingsbesøk. Hittill har vi hatt de på oppblåsbare madrasser i en avlukket del av stua. Siden vi bruker denne delen som stue når de ikke er her, så har vi ikke lyst til å ha en stor skapseng der, og sovesofa gir for dårlig liggekomfort. Tips til andre løsninger. Vi har relativt god oppbevaringsplass så en seng som ikke er helt sammenleggbar funker også. Tips? Anonymkode: d72fe...c56
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Jysk har noen av typen de har på hotell, om liggekomforten er like dårlig vet jeg ikke: https://jysk.no/soverom/gjestesenger?search_category=auto_suggestion&query=gjeste Om dere går for en slik type ville jeg ha investert i en skikkelig overmadrass. Jeg tror komforten på sovesofaer har bedret seg mot det den var før. Om dere har et romslig budsjett kan du for eksempel sjekke ut BEDinside fra Hovden. Anonymkode: a21c4...92b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Alternativet er at dere sover på gjesteløsningene, mens svigers får deres rom. Hovden bedinside med de tykkeste madrassene gir grei sovekomfort og god sittekomfort. Det finnes skapsenger, men det var jo da ikke aktuelt. Denne så ikke gal ut (unntatt prisen) Anonymkode: 125b0...0ad
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Du får mange sovesofaer med god liggekomfort i dag, men cluet er uansett å ha en skikkelig overmadrass. Anonymkode: 318e3...2e5
Million Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Ikea har sammenleggbare feltsenger som er gode å sove på. Jeg og sønnen min sov på en sånn hver, med overmadrass lagt på i tillegg, i seks uker under en periode. Det gikk helt fint, jeg sov godt. Ryggen min tåler ikke dårlige senger, men den feltsengen fra Ikea var helt fin å ligge på! Forsøkte nå å finne denne feltsengen fra Ikea, men fant ikke noe. Kanskje de har sluttet å selge den. Den ligner uansett veldig på disse gjestesengene fra Jysk. En overmadrass lagt på toppen, så blir sikkert madrassen/sengen helt topp å ligge på for en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå