Gå til innhold

Uke 31- brun utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde litt brun utflod i trusa i dag tidlig. Ringte fødeavdelingen og de sa at sålenge jeg ikke hadde smerter eller at baby ikke rørte på seg, så kunne jeg bli hjemme. Nå gikk jeg på do, og nå er det litt brun utflod i trusa igjen. Baby har rørt mye på seg i dag. Bør jeg ta en tlf til til fødeavdelingen igjen? 🙈 uff. Føler jeg maser. Det er ikke friskt blod eller noe. Kan det være rester fra i dag tidlig? 

Hadde morkake foran åpningen på UL i uke 18. Har vært i lite fysisk aktivitet siden da. Men nå er jeg forkjøla og hadde skikkelig hosteanfall i natt. Har hostet litt i dag også. Mulig det har noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 15184...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ring igjen! 😊 Du maser ikke, men om det hjelper så er det noen andre på vakt som tar telefonen nå.

Anonymkode: 184fa...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insister på en sjekk! Du plager ikke noen andre ved å få det. Ring dem igjen ❤️ om så bare for betryggelse, så er det verdt å sjekke.

Men brunt blod skal være gammelt blod, fikk jeg fortalt av en lege. Men man vet jo aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu, ring og mas❤️❤️❤️… bedre med en sjekk for mye enn for lite ❤️❤️… ikke nødvendigvis noe galt, men kan være ! Det var hos meg i allefall denne gangen. Det var aldri noe galt de andre gangene for å gi en solskinnshistorie. 
 

har lært all liv er bra liv. Men babyene skal ikke være for overaktiv heller! Det kan og være bad tegn! 

Anonymkode: 43572...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...