Gå til innhold

Laserbehandling av keloid arr


papaya93

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet en føflekk høsten 2021 på brystet og fikk et stygt keloid arr på størrelse med en mynt (eller litt større) som følge av dette. Har siden høsten 2022 fått keloid injeksjoner med triamcinolone med grei effekt. Bivirkninger har vært at jeg har fått sprengte blodkar i og litt rundt arret, men selve arret har heldigvis blitt flatt (bulte ut før). Har også fått hvite prikker i arret, men hørt at de vil forsvinne etter en stund da dette er som følger av medikamentet som ble injisert og som fortsatt er i disse prikkene.. noen som vet mer om det eller som har samme prikker/fettkuler i keloidarret etter injeksjon?

 

Spørsmålet mitt er om noen her inne har god erfaring med en klinikk her i Oslo som kan behandle keloid arr med laserbehandling. Tenker spesifikt på vaskulær laserbehandling med kanskje nd yag laser eller hva det heter. Siden jeg bor i Oslo er det et hav av muligheter, men jeg vet også at det ikke er så mange klinikker som kan nok om keloid arr. 

 

Håper på positiv respons! det her betyr mye for meg da jeg er ung, i 20-årene og har mistet mye selvtillit som følge av arrdannelsen. 

Endret av papaya93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...