AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Hei Jeg hadde bilen på EU-kontroll i går og 2 punkter ble ikke godkjent. Spørsmål: Dersom samme verkstedet utbedrer disse 2 punktene denne uka, må de da ta ny EU-kontroll også? Eller er det nok at de bekrefter at feilene er utbedret? Anonymkode: 822d5...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Del Skrevet 7. februar 2023 De bekrefter det ja....som heter etterkontroll, kun på punktene som var feil. Anonymkode: cdb2a...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Dessverre ja. Etterkontrollen er heldigvis billigere. På mitt verksted gjør de det automatisk etter at feilene er rettet slik at jeg henter bilen ferdig EU-ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 Takk for svar 🌺 - ts - Anonymkode: 822d5...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Blir nok en etterkontroll på deg da og mellom 330-400,- kroner fattigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 10.03): Hei Jeg hadde bilen på EU-kontroll i går og 2 punkter ble ikke godkjent. Spørsmål: Dersom samme verkstedet utbedrer disse 2 punktene denne uka, må de da ta ny EU-kontroll også? Eller er det nok at de bekrefter at feilene er utbedret? Anonymkode: 822d5...e46 Det kommer alt an på under hviken kategori desse 2 feilene ligge. Er det er to-er feil skal bilen igjenn forevises. Er det en tre-er feil treng ein ikkje å forvise bilen på nytt, men blir pålagd å utbedre feilen. Anonymkode: 47c50...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slipses Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer alt an på under hviken kategori desse 2 feilene ligge. Er det er to-er feil skal bilen igjenn forevises. Er det en tre-er feil treng ein ikkje å forvise bilen på nytt, men blir pålagd å utbedre feilen. Anonymkode: 47c50...b17 1'er feil: Trenger ikke vise bilen, men du blir pålagt å fikse feilene. 2'er feil: Den hadde du korrekt. 3'er feil: Da har kjøretøyet bruksforbud, og du kan ikke bruke det før manglene er rettet og godkjent på etterkontroll. https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/eu-kontroll/ikke-godkjent-eu-kontroll/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå