Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har bodd på et av thon-hotellene i Oslo? Hvilket vil du anbefale. Jeg ser at Opera og Bristol ligger høyest i pris. Men kvalitet og pris er kanskje ikke nødvendigvis proposjonalt? Dessuten ligger jo Opera i et litt "ekkelt" strøk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg vil si at Bristol utvilsomt er det beste.

Skrevet

Hva er det du er ute etter da? Hvem er det som reiser? F.eks. er Slottsparken fint for de som gjerne vil ha et lite tekjøkken på rommet (ideelt for småbarnsfamilier), i tillegg til at det ligger veldig sentralt (midt mellom sentrum og Oslo Vest).

Er ikke helt enig i at Opera ligger i et guffent strøk - hvis du tenker på narkomane og prostituerte, så holder de til litt lengre bort. Har ikke vært på rommene, men har spist på Opera og det var veldig fint der............ Bristol ser jeg for meg er litt gammeldags, men mulig det ikke er slik lengre.

Skrevet

Mannen min og jeg skal ha kjæreste helg. Vi har skaffet barnevakt til ungene, og skal ha en weekend i Oslo. Har fått gavekort på et Thon-hotell, så da er det jo bare å velge.

Skrevet

Jeg har bodd på Opera og syns det er veldig bra. Men beliggenheten på Bristol er kanskje enda mer "midt i blinken". Syns for øvrig Cecil er OK også.

Skrevet

Ups, det er jeg som er "gjest" over her. Glemte å logge inn. Takk for alle svar forresten. Tar gjerne i mot flere synspunkter. God jul!

Skrevet

Området rundt Hotel Opera/Oslo S vil bli Oslos "hotteste" når Operaen blir ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...