Catlin Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 Er det noen som har bodd på et av thon-hotellene i Oslo? Hvilket vil du anbefale. Jeg ser at Opera og Bristol ligger høyest i pris. Men kvalitet og pris er kanskje ikke nødvendigvis proposjonalt? Dessuten ligger jo Opera i et litt "ekkelt" strøk.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 Jeg vil si at Bristol utvilsomt er det beste.
Snuppa Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 Hva er det du er ute etter da? Hvem er det som reiser? F.eks. er Slottsparken fint for de som gjerne vil ha et lite tekjøkken på rommet (ideelt for småbarnsfamilier), i tillegg til at det ligger veldig sentralt (midt mellom sentrum og Oslo Vest). Er ikke helt enig i at Opera ligger i et guffent strøk - hvis du tenker på narkomane og prostituerte, så holder de til litt lengre bort. Har ikke vært på rommene, men har spist på Opera og det var veldig fint der............ Bristol ser jeg for meg er litt gammeldags, men mulig det ikke er slik lengre.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Mannen min og jeg skal ha kjæreste helg. Vi har skaffet barnevakt til ungene, og skal ha en weekend i Oslo. Har fått gavekort på et Thon-hotell, så da er det jo bare å velge.
Gjest Aloha Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har bodd på Opera og syns det er veldig bra. Men beliggenheten på Bristol er kanskje enda mer "midt i blinken". Syns for øvrig Cecil er OK også.
Catlin Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2005 Ups, det er jeg som er "gjest" over her. Glemte å logge inn. Takk for alle svar forresten. Tar gjerne i mot flere synspunkter. God jul!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #7 Skrevet 26. desember 2005 Området rundt Hotel Opera/Oslo S vil bli Oslos "hotteste" når Operaen blir ferdig.
Gjest Very Victoria Skrevet 26. desember 2005 #8 Skrevet 26. desember 2005 Ville helt klart valgt Bristol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå