Gå til innhold

Hund

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Har stram økonomi . Ønska det beste for hunda vår . Hvilket for anbefales når man er nødt å gå etter lommeboka i disse tida? 

Anonymkode: 32436...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken rase er det snakk om, alder, aktivitet og budsjett? 

Anonymkode: d1cb9...410

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 år , ikke så veldig aktiv , blandingsrase golden og labrador . Sliter en del med røyting og stiv/ tør pels. Billigst mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig er ikke alltid best. Dvs. at hunden kan måtte spise mer av ett billig for enn et dyrere. Ergo så må du kjøpe mer av det billige foret enn du kanskje må av det dyre slik at vinninga fort går opp i spinninga.

Ulike forretninger som selger hundefor har jo ofte slike rabattkuponger som gir deg en sekk gratis etter x antall sekker. Noe å skjekke ut? Musti f.eks. har jo egen kundeklubb som gir deg rabatter på diverse for. 

En annen ting er at uansett hva man velger av formerke så må foret passe din hund. Dårlig pelskvalitet kan indikere på at hunden ikke nyttegjør seg av foret du bruker i dag. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

8 år , ikke så veldig aktiv , blandingsrase golden og labrador . Sliter en del med røyting og stiv/ tør pels. Billigst mulig 

20 kg Farmina Breeder koster ca 800,- Din skal ha ca 350 gram fôr om dagen. Det blir relativt rimelig i forhold til butikkfôret.

Anonymkode: d1cb9...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kutte et annet sted? Hunden bør ha høy kvalitet på maten sin. 

Anonymkode: 6d753...d30

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor jeg spør her fordi jeg har ikke lyst å kutte men vi må. Er ufør ( ble etter fikk hund ) og mannen blitt sykemeldt 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vom og hundemat er rimelig om du kjøper større mengder av gangen. I underkant av 350 kr for 18 kg. Beste foret etter min mening. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vom. Kortreist, billig i bruk og gir lite avføring. Har selv brukt det til min snart 13 år gamle hund i årevis. Storfornøyd 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i tilsvarende situasjon og bruker mush. Kjøper gjerne inn ekstra når det er tilbud (20-40%). Vom er kanskje billigere (?) når det kommer til større hunder. Du kan evt supplere 50/50 med tørrfor, min har fri tilgang til det i tillegg. Matbudsjettet til hundene er et ikke-problem.

Anonymkode: 263f1...ebb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...