Gå til innhold

Print av (veldig) private bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære skal flytte inn i vårt nye hus og et av rommene vi skal pusse opp vil bli et såkalt "Red Room" Dette er naturlig nok et rom som blir svært privat og vi ønsker i forbindelse med dette å skrive ut større bilder på for eksempel lerret eller til og med som tapet om det er mulig. Vi vet allerede at det finnes en drøss av selskaper som tilbyr dette, men spørsmålet er derfor dette:

Er det noen som har erfaring med, tips til eller vet om noen som tilbyr dette hvor man ikke trenger å være redd for at verken bildene kommer på avveie eller at det blir masse rare spørsmål og blikk?

Jeg setter pris på alle fornuftige svar😊


Jeg håper også at alle som enten kun vil komme med masse alternative forslag eller komme med moralprekener osv. bare lar vær å kommentere🙏

Anonymkode: 872be...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har erfaring med, tips til eller vet om noen som tilbyr dette hvor man ikke trenger å være redd for at verken bildene kommer på avveie eller at det blir masse rare spørsmål og blikk?

Dere kjøper en tjeneste. Ingen bryr seg.

Anonymkode: 7b17c...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde desverre ikke stolt på at det ikke kom på avveie. Det kan være så enkelt som at en ansatt knipser et bilde med mobilen sin, enten for å ha privat eller for å poste på snapchat til nære venner som ikke ringer sjefen hans "sjekk hva jeg gjør på jobb i dag",  eller for å selge på undergrunnsforaer på nett. Er også enkelt å bare printe en ekstra kopi av bildet som uansett skal printes..

Ikke send inn noe dere ikke kan leve med at kommer på avveie

Anonymkode: 7338e...f8c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...