Gå til innhold

Kvinneguidentrollet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært medlem på kvinneguiden i snart et år og det begynner å gå mer og mer opp for meg hvorfor KG har et så dårlig rykte... Dette kunne vært et sted hvor folk fikk tips og triks, hvor man søkte om råd i livets mange opp og nedturer. Et hyggelig sted å være rett og slett. 

Men nei, desverre er hele dette nettstedet fullstendig gjennomsyret av endel mennesker som jeg helt oppriktig tror kommer inn i folks tråder for å lage drama og dårlig stemning. Disse menneskene har kronisk en dårlig tone og henger seg konsekvent opp i (og lager helvete over) småting som ikke engang har noe med problemstillingen tråden handler om. De svarer alltid også på en frekk måte og det virker som deres eneste mål er er å få TS til å føle seg mest mulig dritt. Dere vet hva slags folk jeg mener. Er bare å gå inn i hvilken som helst tråd og dere finner minst et eller to innlegg fra et slikt kvinneguiden-troll. Det pleier å være ganske åpenbart..  

Så til trollene, dere vet hvem dere er og nå spør jeg dere... HVA er egentlig poenget??? Hvorfor ønsker dere å være så forbanna kjipe og kvalme mot andre mennesker som befinner seg i vanskelige situasjoner?  Hvorfor ønsker dere å trykke folk ned? Hvis man ikke har et godt råd, noe hyggelig å si eller noe konstruktiv kritikk å komme med, Hvorfor ikke bare holde kjeft?

Jeg bare skjønner ikke greia.

Anonymkode: 87c4c...c32

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidsfordriv. Dessuten er jeg allergisk mot mennesker som tar dårlige valg.

Anonymkode: aa54b...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig du setter meg i kategorien troll i enkelte tråder.

Men, for guds skyld.

Skal det virkelig være akseptert at når man er 35 år så spør man andre til råds om 5 års aldersforskjell er innafor?

Bare for å nevne et eksempel. 

Anonymkode: 6912b...d1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange som skylder på alt og alle for sine egne dårlige valg, eller manglende evne til å se sin egen rolle i situasjoner/relasjoner.

Det oppleves kanskje som noe ubehagelig å få det kommentert.

Anonymkode: ea5d9...0d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på her inne er, finnes alle disse menneskene med så absolutte holdninger om alt mulig, som melder folk til barnevernet til stadighet, mener folk er alkoholikere om dei drikker en drøy sekser i uka, og ikke minst så mye ekstremt dumme og unødvendige spørsmål... 

Anonymkode: 32ed0...bea

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: d4d53...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har dette med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: d4d53...8a3

Kanskje ts er gravid, siden hun virker litt sinna og hormonell😄

TA EN TEST!!!!

Anonymkode: 75162...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har dette med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: d4d53...8a3

Ts advarer fremtidige mødre så det ikke fødes flere kvinneguidentroll

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når det er så mange samfunnstapere som setter seg selv i kjipe situasjonen må de få den brutale sannheten om hvor skoen trykker.

2. Jeg kjeder meg.

Anonymkode: c961b...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er Mobber-trollene som er nevnt som en av de verste trolltypene på KG i denne tråden. Trist at moderatorene vil ha det sånn. De vil ha mye aktivitet, og da godtar de et "tøffere" forum, noe som går ut over oss brukere.

 

Anonymkode: 304c7...fa8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

1. Når det er så mange samfunnstapere som setter seg selv i kjipe situasjonen må de få den brutale sannheten om hvor skoen trykker.

2. Jeg kjeder meg.

Anonymkode: c961b...d95

Hovedproblemet er ikke at man er tenker sitt om folk og folks problemer(det gjør vi jo alle til tider og det tenker jeg er helt mennesklig), men at enkelte er så innmari slemme i måten de svarer på. Blir som mobbing på barneskolen bare at nå er vi voksne og burde vite bedre. Men forskjellen på meg og deg er vel at jeg holder det som en tanke mens du føler behovet for å fortelle folk hvor "tragiske" de for "gøy" (selv om du egentlig ikke aner noe om hvem de er, deres livssituasjon eller hvordan deres psykiske helse er).

Anonymkode: 87c4c...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje ts er gravid, siden hun virker litt sinna og hormonell😄

TA EN TEST!!!!

Anonymkode: 75162...cf0

Takk for at du demonstrerte i praksis noe av det jeg skrev i teksten😆

"Henger seg opp i småting som ikke har noe med problemstillingen å gjøre"

(Ikke at jeg mener at du et et av dusse kvinneguiden trollene altså, synes ikke din kommentar var ille, men du skjønner poenget)

Anonymkode: 87c4c...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva har dette med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: d4d53...8a3

Du har helt rett, burde ha puttet det på generell med en gang🤭

Anonymkode: 87c4c...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja dette er Mobber-trollene som er nevnt som en av de verste trolltypene på KG i denne tråden. Trist at moderatorene vil ha det sånn. De vil ha mye aktivitet, og da godtar de et "tøffere" forum, noe som går ut over oss brukere.

 

Anonymkode: 304c7...fa8

Jeg tror du har helt rett. Mange finner det sikkert underholdende, men jeg synes det er utrolig ødeleggende med alle disse folka som legger all sin energi i å få folk til å føle seg jævelig. 

Anonymkode: 87c4c...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de er så ille, for jeg overser dem bare. Tror egentlig de fleste andre også klarer det. Noen er jeg også litt enig med, men er helt enig i at det er idiotisk å bruke stygt språk og personkarakteristikker og klikker derfor aldri "liker" på dem.

Anonymkode: 80df5...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en del av trollene er menn! Kanskje noen incels innimellom som trives med å spre dårlig stemning?

Anonymkode: 61e5e...2c7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er så mange som skylder på alt og alle for sine egne dårlige valg, eller manglende evne til å se sin egen rolle i situasjoner/relasjoner.

Det oppleves kanskje som noe ubehagelig å få det kommentert.

Anonymkode: ea5d9...0d8

Problemet er ikke at man sier seg uenig, elker kommer med kritikk, men måten man gjør det på. Mange er unødvendig slemme, til det nivået at jeg tenker at det er mennesker som liker å trykke andre ned for egen forlystelse. Her inne på KG er det så ille at jeg er overbevist om at om jeg hadde laget en tråd om at jeg lot barnet mitt få lørdagsgodt, så ville det kommet minst to slike troll som ville hevdet at jeg var verdens jævligste mamma på bakgrunn av det. Og det var bare et eksempel. Er man sliten småbarnsmor som spør om tips på leggerutiner utvikler det seg fort til at "hvis man ikke takler det burde man ikke fått barn" .

Det er disse trollene jeg snakker om.

Anonymkode: 87c4c...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tidsfordriv. Dessuten er jeg allergisk mot mennesker som tar dårlige valg.

Anonymkode: aa54b...c88

Ja fordi du har nok gått gjennom livet uten å ha tatt en eneste dårlig avgjørelse..

Spar meg.

 

Anonymkode: 87c4c...c32

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen med såre tær som bare må beskylde andre for å være troll, nedlatende, frekke, rasistiske, samme hva. Det bunner ofte ut i misforståelser. Mange skjønner ikke sarkasme og ironi, og fyrer seg opp over småting.

Jeg har aldri problemer med å bli forstått i dagliglivet. På KG bruker jeg rapporteringsknappen omtrent daglig, fordi folk ikke forstår hva jeg skriver. i 99% av tilfellene gjelder det AnonymBrukere som ikke har lest innlegget ordentlig, som slenger dritt over en lav sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2023 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

Hva har dette med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: d4d53...8a3

For de som frykter å føde et nett-troll.

Anonymkode: 4dc4c...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...