Gå til innhold

kjøpte ikke garn i januar....joho


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarte meg uten, har strikket på et restegarnteppe. og har masse restegarn igjen...klør etter å kjøpe nytt samtidig er det tilfredstillende å ikke bruke penger...hvordan har du det?

Anonymkode: 07ff0...31d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt 11 nøster. Burde strikke opp restegarn. Skylder på graviditet, må jo strikke noe fint til den lille!

Anonymkode: 54e29...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper akkurat det jeg har lyst på. Bestilte nettopp 6 nøster Jöklalopi fra Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt MASSE garn på tilbud, syns det er vanskelig å la være. Hadde dog ikke noe mål om å la være heller. Men må nok roe ned shoppingen nå og bruke noe av alt garnet jeg har kjøpt 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke sist jeg kjøpte. Og det er like greit. Har nok til noen år fremover 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Brukar0

Jeg har kjøpt garn til to genser og to sommertopper i januar/februar.

Jeg kjøper det garnet jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et svært garnlager, så prøver å strikke mest mulig fra lageret. Har ikke kjøpt garn hittil i år, men gjør det dersom jeg har lyst på et prosjekt jeg ikke har garn til.  Men prøver å gå i garnlageret og heller la det inspirere meg.

Anonymkode: 42f8e...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte myyyye i januar..på tilbud. Hos rusta,europris og spar kjøp.

Men strikker mye for tiden,så har ikke mye igjen av dette garnet..

Heldigvis har jrg masse fra før av🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte visst garn i januar, gitt. 🤪 Dyrt garn også, til 1200kr. Men til mitt forsvar hadde jeg ikke handlet garn siden juni 2022, synes ikke det er så verst (til meg å være).

Anonymkode: df8eb...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sinnsykt mye garn. Pinlig mye. Det meste kjøpt på posesalg og utsalg før, har ikke kjøpt noe på en stund. Strikker minimalt for tiden så det minker ikke så mye heller :( Kanskje det er på tide å gi bort noe av det.

Anonymkode: bc35b...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del restegarn liggende og noe som er kjøpt på tilbud tidligere, så blir ikke aktuelt å kjøpe mer før det er brukt opp. Men kommer ikke igang med å bruke det opp heller, da jeg stadig vekk får garn fra andre for å strikke for dem (som jeg synes er hyggelig). Fin måte å få sponset hobbyen på. 

Anonymkode: 11b25...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...