AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #21 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man skulle jo tro det, men vi var ikke mindre syke i koronaperioden enn normalt. Det er bare sånn at det nå er fullstendig uholdbart. To friske uker siden september... Anonymkode: 478fe...2ab Det er unormalt da. Vi kjempet for å ha et mest mulig normalt liv under pandemien, og hadde barn på 3 ulike skoler, og kjører heller ikke noen overdreven hygiene. Vi har bortsett fra en runde virus i starten av desember vært friske. Under pandemien fikk vi to milde runder korona, bortsett fra et av barna som fikk siste runde hardt og hadde senvirkninger lenge. Anonymkode: e82b0...e6e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #22 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sjekkliste: Hygienen. Selv, mat og huset. Vitaminer og kosthold. A, B og D-vitaminer. Helsen. Immunforsvar etc. Anonymkode: 36ec4...0be Vi har god hygiene. Jeg er veldig streng på at hendene skal vaskes med en gang vi kommer inn døren, etter toalettbesøk samt alltid før bespisning. Maten er den samme som vi alltid har spist. Og vitamin-mangel lider vi nok ikke av. Vi voksne tar ekstra påfyll nå på vinteren og har gjort det i flere år. Vi gjør det vi alltid har gjort, vært forsiktige og renslige og har et rent hjem. Har aldri vært slik at vi ofte er syke. Har alltid brukt under 5 syke-barn-dager i året. Nå har vi brukt nesten det dobbelte på bare 1 mnd og mannen har sett seg nødt til å sykmelde seg for aller første gang. Det er unntak for oss dette, ikke noe vi har opplevd før. Dette gjør meg sikrere på at det ikke er noe ved hygienen, kostholdet eller huset som har gjort oss så utsatte. Ellers takk for gode hilsninger fra dere andre. Ønsker dere andre som står i samme stria om god bedring og håper vi får bedre tider snart! ♥️🌞 Anonymkode: d80e9...e58
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #23 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Visst du lurer på hvorfor du er syk hele tiden så er det fordi folk gjør sånn som dette. Går på jobb syk. Smitter andre. Man begynner å gå sykere og sykere på jobb fordi man har vært så mye syk allerede. Evig runddans. Tror rett og slett det med at immunforsvaret er "utrent" er mest en myte, det er mer at folk har blitt dårligere å holde seg hjemme etter pandemien nå fordi det har blitt en greie nå at man ikke skal være borte fra jobb med mindre man ikke fysisk klarer å komme seg dit. Ikke hensyn til andre. Nå har vi levd normalt i godt over 1 år, vi har blitt utsatt for sykdommer en stund nå, immunforsvaret er ikke utrent, det er bare mer virus i omløp. Anonymkode: d744d...da4 Jeg følger rådene. Man kan dra på jobb med restsymptomer, noe jeg gjorde idag. Feberfri. Ved nyoppstått luftveisinfeksjoner så holder man seg hjemme. Og ved feber holder man seg hjemme. Vi har hatt eksepsjonelt mye fravær på jobben pga at så mange har vært hjemme med sykdom, enten seg selv eller barn. Anonymkode: d80e9...e58
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #24 Skrevet 6. februar 2023 Det er selvølgelig pga. alt annet enn den😉 🐘 Anonymkode: 90c5f...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #25 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og det begynner å bli veldig flaut... Vi har hatt konstant sykdom her i huset etter nyttår. Nå ble jeg syk i helgen IGJEN. Tror ikke jeg har hatt en full arbeidsuke på jobb enda i år pga egen sykdom og barns sykdom. Om jeg tar ibux jevnlig så skal jeg klare å komme meg igjennom arbeidsdagen. Jeg synes det blir for flaut å ringe meg inn syk. Igjen. Andre som er i samme båt? Kjenner jeg får lyst til å grine av frustrasjon 😣 Anonymkode: d80e9...e58 For mye ultraprossesert mat og stillesitting. Det fører til dårlig helse. Anonymkode: e5d27...640
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #26 Skrevet 6. februar 2023 Lite sykdom her egentlig, barnet var syk med influensa/forkjølelse i 4-5 dager i januar og jeg var forkjølet 1-2 døgn og noe hoste etterpå. Ellers vært lite syke siste året, hadde korona i februar i fjor begge to. Vi er begge uvaksinerte og spiser passe sunt og tar vitaminer. Jeg jobber med folk og helse, vært mye sykdom på jobb også, samt på skolen til mitt barn! Anonymkode: 95274...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #27 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lite sykdom her egentlig, barnet var syk med influensa/forkjølelse i 4-5 dager i januar og jeg var forkjølet 1-2 døgn og noe hoste etterpå. Ellers vært lite syke siste året, hadde korona i februar i fjor begge to. Vi er begge uvaksinerte og spiser passe sunt og tar vitaminer. Jeg jobber med folk og helse, vært mye sykdom på jobb også, samt på skolen til mitt barn! Anonymkode: 95274...eaa Og ikke noe spesielt god hygiene heller, men normal hygiene så klart😅 Anonymkode: 95274...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #28 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er selvølgelig pga. alt annet enn den😉 🐘 Anonymkode: 90c5f...7a7 Alt annet enn hva? Anonymkode: d80e9...e58
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #29 Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Virusene bygger seg supersterke og brenner gjennom hele befolkningen på grunn av den idiotiske nedstengningen vi hadde. Ingen har bygget seg opp immunitet slik at virusene stopper opp slik det var vanlig før. Anonymkode: d77f7...fd6 😂😂😂 Anonymkode: 61ac5...246
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå